toen servio tegen de groep stond te schreeuwen en er ook een paar keer het woordje kanker ingooide werd het lau een beetje teveel en liep huilend weg. Door dat k-woord zei ze laterquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Las trouwens dat Laura het het weekend ergens ff slecht had gehad ?
Maar kon niet goed achterhalen waardoor ?
Iemand die het heeft zien gebeuren ?
Aha oke, tja snap ik wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
toen servio tegen de groep stond te schreeuwen en er ook een paar keer het woordje kanker ingooide werd het lau een beetje teveel en liep huilend weg. Door dat k-woord zei ze later
Zal een combi geweest zijn iddquote:Op maandag 21 maart 2011 14:06 schreef suzi1 het volgende:
het ging uiteraard niet om het K-woord, maar ze werd gewoon strontgek van hem en gebruikte dat als excuus
Laura heeft eerder verteld dat ze een vriend heeft die ernstig ziek heeft, dus misschien is 1 + 1 2quote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Aha oke, tja snap ik wel.
Niet dat ik er direct van zou gaan huilen, maar vind het ook vreselijk als mensen dat woord moeten gebruiken om zich sterk voor te doen.
Aan tyfus gingen mensen vroeger door, aan kanker gaan er nu mensen dood.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef suzi1 het volgende:
er wordt de godganse dag met typfus gestrooid en dan bij kanker gaan huilen gaat er bij mij bijv ook niet in
Dat denk ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura heeft eerder verteld dat ze een vriend heeft die ernstig ziek heeft, dus misschien is 1 + 1 2
er zijn ook mensen die kanker overlevenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Aan tyfus gingen mensen vroeger door, aan kanker gaan er nu mensen dood.
Jij rekenwonderquote:
Ja snap je ook wel, maar vind eigenlijk dat tyfus en kanker niet te vergelijken zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die kanker overleven
afijn, denk wel dat je me snapt
Ik erger me net zo aan tyfus. Het voegt niks toe.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die kanker overleven
afijn, denk wel dat je me snapt
maar jo gooit ook de hele dag met tering, daar gaan ook nog steeds duizenden mensen per dag aan doodquote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Aan tyfus gingen mensen vroeger door, aan kanker gaan er nu mensen dood.
haha,nee,wij werken allebei zes dagen,maar toch wel heel vaak en veel knuffelsquote:Op maandag 21 maart 2011 14:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, overal ?
Inderdaad. erg overdreven. Maar goed. ze toonde ook eens wat emotie.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef suzi1 het volgende:
er wordt de godganse dag met typfus gestrooid en dan bij kanker gaan huilen gaat er bij mij bijv ook niet in
Nouja, om een lang verhaal kort te maken.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar jo gooit ook de hele dag met tering, daar gaan ook nog steeds duizenden mensen per dag aan dood
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
haha,nee,wij werken allebei zes dagen,maar toch wel heel vaak en veel knuffels
Knuffels zijn lekker tochquote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
haha,nee,wij werken allebei zes dagen,maar toch wel heel vaak en veel knuffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |