Ja ikzelf!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Kent iemand van jullie een man die zo vaak 'kriebelt' als Alex?
Ja, die mag, net als Joanna deed, wel voor de 2e keer onder het plastisch chirurgisch mes.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een borstverkleining zou niet misstaan
Oke, dat acht ik nog acceptabel. Maar bij een ander?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja ikzelf!
Maar dan voornamelijk aan mezelf
hoezo? zoek je er ook zo een?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Jaaaaaaaa, mijn man, en ik vind het heeeeeeeeeeerlijk (wel als we alleen zijn hoor, geen gekriebel in gezelschap)quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmmm, ik dacht van niet. Maar helemaal aan het begin van een relatie? Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, dat acht ik nog acceptabel. Maar bij een ander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pubers.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Wat een onzin, hij speelt waterpolo. Hij is geen wedstrijdzwemmer waar alles glad moet zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
hahaha goeie cap. hij is wel wat behaard voor een zwemmer..
Sinds wanneer snap je het niet meer?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemiddag,
Heb er koppijn van, wat hebben jullie heel wat cossen volgelult.
Maar goed, heb de caps weer verzameld en de cossen doorgenomen en besloten dat ik er echt helemaal niets meer van snap....
Ik weet niet of ik dit ga volhouden hoor
Je weet dat Laura met Alex heeft liggen bekken?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemiddag,
Heb er koppijn van, wat hebben jullie heel wat cossen volgelult.
Maar goed, heb de caps weer verzameld en de cossen doorgenomen en besloten dat ik er echt helemaal niets meer van snap....
Ik weet niet of ik dit ga volhouden hoor
Vlgs mij vanaf dag 1quote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Sinds wanneer snap je het niet meer?
Nouj als we een recap doen van gister dan komt http://www.secretstory.nl(...)+Een+nieuw+stelletje dit erg in de buurtquote:
Ja dat heb ik meegekregen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet dat Laura met Alex heeft liggen bekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |