Hij keek door de ogen van Joanna.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef danilel het volgende:
verspreekt Karim zich daar nu??
"als ik een man uh vrouw thuis zou hebben"
Voor mij niet, want ik had deze nog niet begrepen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef itsme het volgende:
Iedereen is vogelvrij.
Maandag staat in het teken van de nominaties. Voorgaande weken nomineerden de vrouwen de mannen, of andersom. Deze week gaat het anders. Alle bewoners mogen hun stem uitbrengen en niemand is meer veilig. Iedereen moet twee stemmen uitbrengen, de bewoners met de meeste stemmen zijn genomineerd en één van hen moet tijdens de liveshow het huis verlaten.
of ben ik spuit 11.
haha Oke Ik was dus geen spuit 11.quote:
Komt mij ook wel goed uit, moet zo met dochterlief naar de tandarts, dus gooi die SL er maar inquote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er zo weer een lange SL, want Aafke had ook gedrukt, kan ik lekker verder in de tuin.
Deed ik al wel met de TV richting tuin gedraaid.
De zwembroek van Maikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Die open nominaties zijn wel fijn!
Gerard Servio en Laura gaat het waarschijnlijk worden dan?
maar jo toch wel hoop ik en servio gok ikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Oke Ik was dus geen spuit 11.![]()
Oke girls and boys. Wat gaat dit inhouden denken jullie?
Wie worden er nu genomineerd?
Mo helaas niet ben ik bang.
Denk het, maar ik hoop dat joanna of flip naar huis moet.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Als stervio er dan eindelijk is uitgaat!
Als het die 3 is dan zou Servio er inderdaad uit gaan denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Als stervio er dan eindelijk is uitgaat!
ah maar als het Gerard, Jo en Servio is dan gaat Servio ook. Ik heb liever Jo die gaat maar die mag nog niet weg hoor van de red.quote:
Een buuf noemde mij een verslaafde. Zelf kijkt ze ook, maar heeft niet de hele dag UPC opstaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt mij ook wel goed uit, moet zo met dochterlief naar de tandarts, dus gooi die SL er maar in
Ik ben (samen met manlief) echt de enige in mijn omgeving die dit volgt...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een buuf noemde mij een verslaafde. Zelf kijkt ze ook, maar heeft niet de hele dag UPC opstaan.
Maar toen de stem klonk stond ze wel meteen bij de tuin..... Wat zei de stem, wat zei die wat zei die.....?
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een buuf noemde mij een verslaafde. Zelf kijkt ze ook, maar heeft niet de hele dag UPC opstaan.
Maar toen de stem klonk stond ze wel meteen bij de tuin..... Wat zei de stem, wat zei die wat zei die.....?
Charmant ook dat ze die lelijke schoenen aan houdt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef Ireth het volgende:
Jo mag niet in de zon vanwege de Prednison, maar alles wat niet in de zon mag is bedekt....
[ afbeelding ]
Ik denk het eerste.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef ieniemieniee het volgende:
ik hoop Servio, Joanna en Philip. jammer dat geer al genomineerd is. zouden ze al van plan zijn om iedereen te laten nomineren of komt het doordat gerard nu genomineerd is terwijl de vrouwen eigenlijk genomineerd moesten worden?
Ze passen allen in dat programma naar gelang aanquote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmz, dan hebben ze dat bericht later vandaag aangepast, eerder stond er nog dat de mannen de vrouwen moesten nomineren.
Idd!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmz, dan hebben ze dat bericht later vandaag aangepast, eerder stond er nog dat de mannen de vrouwen moesten nomineren.
Ik ben helemaal alleen in mijn omgeving, mensen lachen me zelfs uit. Maar het boeit me niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben (samen met manlief) echt de enige in mijn omgeving die dit volgt...
Is dat het drukken van Gerard ? Die ff de pieken van Alex aan die ranzige Aafke gaat doneren?quote:
Hier idem, de familie kijkt natuurlijk, mijn kiddies volgen het, maar wie je daarbuiten ook spreekt, bijna niemand kent het programmaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef suzi1 het volgende:
ik heb mijn moeder ook soort van verslaafd eraan gemaakt, omdat ik steeds aan de foon erover lulde
maar verder ken ik hier ook niemand die het kijkt
Dat bericht staat er nog steeds, maar niks is wat het lijkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
'de baas' is een vrouw begreep ik zaterdag avondquote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef ieniemieniee het volgende:
oh 'de baas' heeft ook al met karim gesproken. zou alphons zelf voor psycholoog spelen?
Ze noemen daar iedereen de baas, zelfs de koffiejuf als je het mij vraagt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
'de baas' is een vrouw begreep ik zaterdag avond
dat weet ze al lang dat hij dat denktquote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
Aaf wordt straks boos joh, als ze ontdekt dat Geer denkt dat ze bolletjes slikker was...
Iedereen schaamt zich ervoor. Nou ik niet, en een aantal collegas ook niet. hebben de grootste schikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hier idem, de familie kijkt natuurlijk, mijn kiddies volgen het, maar wie je daarbuiten ook spreekt, bijna niemand kent het programma
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou, ben er vantussen.
Kindgerelateerde bezigheden.
Laterzxzzz
Weet ze al en ze vond het ziek van hem.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
Aaf wordt straks boos joh, als ze ontdekt dat Geer denkt dat ze bolletjes slikker was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |