neh, ook servio is mensen kwijtgeraakt aan kankerquote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nouja, om een lang verhaal kort te maken.
Al dat schelden is gewoon niet nodig en leer je ook wel af als je te maken krijgt met welke ziekte dan ook denk ik
ik vind het ook helemaal niet kunnen neequote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Al dat schelden is gewoon niet nodig en leer je ook wel af als je te maken krijgt met welke ziekte dan ook denk ik
Als Joanna nu eens vlektyfus zou introduceren...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Wat mij betreft zwaar verboden!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
Even een vraagje voor de dames hier... Dit broekje van Maik he, is dat nou sexy of tering fucking gay?
[ afbeelding ]
Het is afstotelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
Even een vraagje voor de dames hier... Dit broekje van Maik he, is dat nou sexy of tering fucking gay?
[ afbeelding ]
Gayquote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Ff los van dat de vraag aan de dames is, het is gewoon gayquote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar erop afknappen doe ik iig heel hard...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ff los van dat de vraag aan de dames is, het is gewoon gay
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef flugeltje het volgende:
wat staat Gerard te knuffelen met de foon?
Tring Tring...Secretstory met Gerard.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef flugeltje het volgende:
wat staat Gerard te knuffelen met de foon?
fucking fucking lelijk gewoon !!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Een lantaarnpaal ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja snap je ook wel, maar vind eigenlijk dat tyfus en kanker niet te vergelijken zijn.
Kanker is iets dat heden ten dagen heel veel mensen kan raken en pijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |