quote:Het bedrijfsrestaurant van de VPRO, waar ook medewerkers van VARA en NTR op zijn aangewezen, heeft vandaag in één klap vlees en vis in de ban gedaan. De reacties zijn verdeeld en vanaf het begin van de lunch vandaag wordt het gemor harder. "Dit is een overval, we waren niet eerder gewaarschuwd." Ook Jan Tromp, het gezicht en de stem van Uitgesproken VARA is verontwaardigd volgens zijn collega's van Vroege Vogels: "Ik moet voor vanmiddag nog een column schrijven, nou je begrijpt wel waar die over zal gaan. Het lijkt wel dictatuur. Dat ze van bovenaf opleggen dat je geen vis of vlees mag eten."
Met kleine stapjes werd de omroepkantine al vergroend. Sinds een paar maanden wordt er naast gangbare ook biologische melk geserveerd - wel een heel stuk duurder dan de gewone. Ook zijn er soms biologische kroketten en is er een piepklein assortiment biologisch brood. Die kleine veranderingen gingen bijna ongemerkt, maar deze grote stap wekt veel wrevel. "Ze kunnen me toch niet dwingen om vegetarisch te worden!?"
Ook via twitter geven medewerkers hun mening: "NTR/VPRO/VARA-Kantine is vanaf nu vis- & vleesvrij. Had voor mij niet gehoeven. Dat is toch mijn eigen vrije keus? #betutteling."
"Goede stap kantine #VPRO #VARA #NTR, zeg ik als spaarzaam vlees-/viseter."
" Vegetarische terreur bij de vpro: zonder vooraankondiging opeens vlees noch vis. Vreselijk." Een ander kon het wel waarderen "Kantine VPRO van de ene dag op de andere vleesch en visch vrij. Vegetariers in tranen bij de kassa. Van geluk."
Over anderhalve week is het 1 april. Hopelijk is dat het. Zo niet zijn ze echt gek gewordenquote:
Inderdaad, gaat anders best wel ver. Nog even en iedereen moet veganist worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Over anderhalve week is het 1 april. Hopelijk is dat het. Zo niet zijn ze echt gek geworden.
Je hoort hem niet in het nummer van Beady Eye?quote:
Tof!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef themauster het volgende:
Voor zijn fans:vanavond presenteert Der Rudy 3v12
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef rudymackay het volgende:
Mag jij raden wie vanavond 3voor12radio presenteert op #3FM :-)
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef themauster het volgende:
ow! vet, dan ga ik luisteren!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef themauster het volgende:
SPOILER: jackpot 21-03-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef hole1988 het volgende:
updateSPOILER: jackpot 21-03-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: jackpot 21-03-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
updateHeb je een linkje? Kan 3FM atm niet luisteren, ben wel benieuwd naar die tweede.SPOILER: jackpot 21-03-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://hole1988.nl/jackpot2.mp3quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Kan 3FM atm niet luisteren, ben wel benieuwd naar die tweede.
Eric is een weekje en vrij en Annemiek staat bij een concertquote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef CindieY het volgende:
Rudy zometeen
Maar waarom? Was ie niet helemaal weg bij 3FM? Wat lopen ze te kutten daaro
laat annemieke lekker altijd bij een concert staanquote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eric is een weekje en vrij en Annemiek staat bij een concert
zeer bekend zelfs heb hem vandaag nog gehoord, maar het is soms lastig om een titel/artiest aan te koppelen.quote:
is het niet de megahit van vorige week? dat naked en famous ofzoiets?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zeer bekend zelfs heb hem vandaag nog gehoord, maar het is soms lastig om een titel/artiest aan te koppelen.
dat is hem niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het niet de megahit van vorige week? dat naked en famous ofzoiets?
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef alors het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
I IZ BACK![]()
En Rudy gewoon straks vanaf de straalpaal
volgens mij niet alleen lijkt de melodie wel veel op elkaarquote:
Het is wel Young Blood van The Naked and Famous.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij niet alleen lijkt de melodie wel veel op elkaar
iddquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is wel Young Blood van The Naked and Famous.
SPOILER: jackpot 21-03-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dit of anders de MH van nu.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
yup:quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup:
http://www.facebook.com/n(...)-lyrics/410452621696
en dan de regel "The bittersweet between my teeth"
he schoonhiedquote:
Rudy moet die truckerjingle draaien!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
@hole: Kan je niet iets fixen dat jinglepakket van Rudy kan downloaden? Die zijn echt baas.
ik zou zeggen mail Rudy, ik zou niet weten waar ze online moeten staan.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
@hole: Kan je niet iets fixen dat je het jinglepakket van Rudy kan downloaden? Die zijn echt baas.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rudy moet die truckerjingle draaien!
Hack Daletquote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zou zeggen mail Rudy, ik zou niet weten waar ze online moeten staan.
ik denk niet dat die gekoppeld is aan het internet.quote:
getweetquote:
klopt in November 2010quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
wahaha, Rudy nog ff stoer doe ndat de megahit ooit zijn plugplaat was
Jammer.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gekoppeld is aan het internet.
er werd veel Engels gesproken denk ikquote:
Ja wel tof om eens echt daar te zijn en het land te beleven.Maar dat eten, echt raar is het niet dat ze allemaal dichtslibben, wat een crapquote:
Sure thingquote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er werd veel Engels gesproken denk ik
Weltrustenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben moe, ga naar bed!
slaap lekker allen
Slaap lekker, ik studeer nog ff verderquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben moe, ga naar bed!
slaap lekker allen
hij staat ook in de krant en voldoet aan de kenmerken "Nerd"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:18 schreef Pino112 het volgende:
Een 12-jarig meisje dat iOS-apps maakt vanaf der tiende?
Oh, het is een jongenNerd.
Beter gaat ie met zn vriendjes in de zandbak spelen ipv die apps ontwikkelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij staat ook in de krant en voldoet aan de kenmerken "Nerd"
als hij het leuk vind om op z'n 7e al PHP te leren en nu die apps moet hij lekker zelf weten, maar je wordt er niet echt sociaal van lijkt me.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter gaat ie met zn vriendjes in de zandbak spelen ipv die apps ontwikkelen.
Schoolquote:
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:25 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe een jetlag voelt, maar volgens mij heb ik er geen last van
Wel even lekker bijgeslapen
Goedemorgen
2 weken USAquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG!
Waar was je geweest?
Nice! Waar in de USA? En goed weer gehad?quote:
Yup, derde gesprekquote:jij gaat vanmiddag weer solliciteren?
Rondgereden door het zuiden, o.a. Atlanta, New Orleans en Memphis. Weer was wisselend maar sowieso beter dan hier, paar dagen met iets minder weer en een graad of 15-20, maar ook een paar met 25 graden, echt heeerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice! Waar in de USA? En goed weer gehad?
[..]
Succes!quote:Yup, derde gesprek.
Delft is wel erg dubbel op na Leiden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Kerkrade, Sittard/Geleen
Doe maar Enschede dat is nog enigszins te reizen maar Delft is qua studenten ook leuk
www.3fmfan.nlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef ConscienceNL het volgende:
Is er een RSS feedje met de muziek die momenteel wordt gedraaid op 3FM?
Alledrie kutsteden, doe dan inderdaad Enschede maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Kerkrade, Sittard/Geleen
Doe maar Enschede dat is nog enigszins te reizen maar Delft is qua studenten ook leuk
Verdraaid, het pas in 13 minutenquote:
10 minuten twee chicks in beeldquote:
Waren ze er toen nog ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, vonden Gerard leuk, ook in de Freaknacht helemaal nog.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef themauster het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=100964
et TMF Awards Festival van tv-zender TMF vindt dit jaar plaats op de Javakade in Amsterdam. Op zondag 12 juni zullen daar onder meer Ben Saunders, Kane en Go Back To The Zee optreden
![]()
![]()
et TMF Awards Festival van tv-zender TMF vindt dit jaar plaats op de Javakade in Amsterdam. Op zondag 12 juni zullen daar onder meer Ben Saunders, Kane en Go Back To The Zee optreden
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
vanavond mag ik de plugplaat aankondigen! (ja, alweer ja!)
Je was in de VS? Cool, waar was je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef alors het volgende:
Kan ik nog een beetje Rihanna verwachten in de MT5? Ik ben een beetje fan geworden in de VS![]()
Who's That Chick komt best regelmatig voorbij, maar meestal niet in de MT5.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef alors het volgende:
Kan ik nog een beetje Rihanna verwachten in de MT5? Ik ben een beetje fan geworden in de VS![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Rondgereden door het zuiden, o.a. Atlanta, New Orleans en Memphis. Weer was wisselend maar sowieso beter dan hier, paar dagen met iets minder weer en een graad of 15-20, maar ook een paar met 25 graden, echt heeerlijk
Ik had ook meteen die associatie, maar dan minder positiefquote:Ik vind dit liedje van Dotan heel erg Snow Patrol achtig. Niet onaangenaam, dat niet. Zeker niet.
Bazennummer is datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Who's That Chick komt best regelmatig voorbij, maar meestal niet in de MT5.
Potverdrie. Ik heb al meerdere windhoeken van dat land gezien maar die hoek wil ik zo graag nog doen, daar ben ik nog niet geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef alors het volgende:
Rondgereden door het zuiden, o.a. Atlanta, New Orleans en Memphis. Weer was wisselend maar sowieso beter dan hier, paar dagen met iets minder weer en een graad of 15-20, maar ook een paar met 25 graden, echt heeerlijk
New Orleans is supervet! Echt gaan als je de kans ooit weer hebt! Mooie architectuur, heerlijk weer en een heel andere sfeer dan de andere steden. Muzikanten op elke straathoek, hippies in de parken, echt relaxed en tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Potverdrie. Ik heb al meerdere windhoeken van dat land gezien maar die hoek wil ik zo graag nog doen, daar ben ik nog niet geweest.
New Orleans, is dat nog wat? We zouden er eigenlijk in '04 naartoe gaan maar dag voor vertrek vanuit NY werden alle vluchten gecanceled vanwege een orkaan dus we zijn toen maar 4 dagen extra in NY gebleven en daarna naar huis gegaan. Ook geen straf.
heb je je shirt van de vorige keer al ontvangenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
Domienquote:Domien Verschuuren
Zelfs Peter Pan Speedrock speelt keurig een minuutje. Operatie #doorrammenbijDWDD zou ik willen bestempelen als 'mislukt'. Mag dat al?
Hij heeft toch gelijk het is mislukt geen 1 bandje ramt door gelukkig.quote:
Het kan toch nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk het is mislukt geen 1 bandje ramt door gelukkig.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen we @Work al als 'mislukt' bestempelen?
Werkte het eerder wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Kijken of die quizsite straks wel goed werkt..
Ah, ik ABAB, wist die eerste niet..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en weer even een Wincode online geprobeerd. Ik kwam vandaag uit op BBAB.
Nope, Annemiek.quote:
Die eerste was dus Pala, zat net nog in het Popnieuws.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, ik ABAB, wist die eerste niet..
[..]
Nope, Annemiek.
Ja, dat zal best maar dat volg ik altijd maar half.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die eerste was dus Pala, zat net nog in het Popnieuws.
Sowieso komen bijna alle vragen altijd van de Gloedjespikfonkel rond 20.15 of het Popnieuws rond 20.30. Best simpel achter te komen dus.
nee, helaas niet. werd 1 of 2 dagen na dag4 gebeld door geheim nummer maar kon toen niet opnemen en daarna niks meer gehoord. maakt eigenlijk ook niet echt uit, t ging me meer om het laten horen van tyfusherriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heb je je shirt van de vorige keer al ontvangen
Potverdomme, gemist... Dat verenigingsleven is killing voor je muziekbeleving.quote:
je hebt vast wel een mp3 daarvan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Potverdomme, gemist... Dat verenigingsleven is killing voor je muziekbeleving.
En op cd, cassette, single (origineel uit '84, jawel!), VHS, DVD...quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En op cd, cassette, single (origineel uit '84, jawel!), VHS, DVD...
en Bryan komt het ieder jaar op je verjaardag zingen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ik ook op 48 toerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel elk jaar op zijn verjaardag een Bryan Adams shirt aan. Meestal onder een overhemd of trui (het is tenslotte in november), maar dat doe ik dus echt al 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Bryan komt het ieder jaar op je verjaardag zingen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel elk jaar op zijn verjaardag een Bryan Adams shirt aan. Meestal onder een overhemd of trui (het is tenslotte in november), maar dat doe ik dus echt al 20 jaar.
en je hebt doodsbedreiging aan Mel C geuit wegens een duet een dikke 10 jaar geleden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel elk jaar op zijn verjaardag een Bryan Adams shirt aan. Meestal onder een overhemd of trui (het is tenslotte in november), maar dat doe ik dus echt al 20 jaar.
Nee, want ik heb niks tegen Mel C.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je hebt doodsbedreiging aan Mel C geuit wegens een duet een dikke 10 jaar geleden?
quote:doe maar wat meer Rob Stenders, Gerard Ekdom, Michiel Veenstra, Bert van Lent en Eric corton op de radio dan wordt het tenminste weer de moeite en niet van die mainstream gezever
Domien, Giel, Timur (natuurlijk met die miet van Ramon) en Paul rabbering het liefst preventief ruimen
Eens behalve Giel en Paul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef densmee het volgende:
ik wil het volgende nog even melden:
[..]
ja naar, die ging ervandoor met DE BRYAN ADAMS!quote:
timur en Rabbering mogen wat mij betreft blijven!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef densmee het volgende:
ik wil het volgende nog even melden:
[..]
Paul zou inderdaad mogen blijven als hij zijn programma eens met verse items versiertquote:
skatje!quote:
Rabbering mag na een jaartje of 8 wel eens een keer wat anders bedenken dan de popquiz en de ujdtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja naar, die ging ervandoor met DE BRYAN ADAMS!
[..]
timur en Rabbering mogen wat mij betreft blijven!
laat Giel eerst maar eens die afgezaagde Frankrijkjingle en begin de dag met een dansje eruit pleurenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rabbering mag na een jaartje of 8 wel eens een keer wat anders bedenken dan de popquiz en de ujdt
Sorry, maar elke keer als ik weer die Frankrijkjingle hoor schiet ik weer in de lachquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat Giel eerst maar eens die afgezaagde Frankrijkjingle en begin de dag met een dansje eruit pleurenmaar idd, rab mag wel wat vernieuwen, hoewel het popduel mag blijven
en eigenlijk heb ik ook niet zon probleem met de de ujdt....
ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, maar elke keer als ik weer die Frankrijkjingle hoor schiet ik weer in de lach
King's Speech is een geweldige filmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
ff tussendoor...wat is Black Swan een geweldige film. ik vraag me af hoe goed King's Speech wel niet moet zien daar die de Oscar heeft gewonnen.
Zijn en blijven prima items.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rabbering mag na een jaartje of 8 wel eens een keer wat anders bedenken dan de popquiz en de ujdt
King's Speech heeft Colin Firth. Voor die man is de term man crush uitgevonden zo'n beetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
ff tussendoor...wat is Black Swan een geweldige film. ik vraag me af hoe goed King's Speech wel niet moet zien daar die de Oscar heeft gewonnen.
slaap lekekr en handjes boven de dekens!quote:
lijkt me ook absoluut een goede film hoor. ik ben gewoon benieuwd of ik em beter vind dan Black Swan. Dat vond ik echt een beklemmend, goed in elkaar gezet meesterwerkjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
King's Speech heeft Colin Firth. Voor die man is de term man crush uitgevonden zo'n beetje.
Niets minder dan briljant.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
dat blackmetalcoverding van Friday Friday:D:D
damn, wat flauwquote:
hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
GoeiavondIk kom even meeluisteren, ik begreep dat Rockiej wederom op de radio te beluisteren is vanavond
is mijn meningquote:
Ondanks mijn afwezigheid in dit topic lees ik nog steeds twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe kom je erbij?
jammer dat Krause zelf nog niet op mn tweet gereageerd heeft. de vorige keer dat ik haar tweette was ze er sneller bij
ik moet eerlijk zeggen dat mijn postcount ook minder hard stijgt dan eind vorig jaar.....maar ik blijf toch af en toe terugkomenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ondanks mijn afwezigheid in dit topic lees ik nog steeds twitterIk ben te druk met achterstanden inhalen, maar ik ben nu eventjes inspiratieloos
Kings speechquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
Eind vorig jaar was natuurlijk ook gekkenhuis met z'n allenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn postcount ook minder hard stijgt dan eind vorig jaar.....maar ik blijf toch af en toe terugkomen
Fantastische film inderdaad, al vond ik dat The Social Network stiekem nog iets beter was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
och, ik heb films gezien waarin de hele film geen fuck gebeurde....Bangkok Hilton duurde bijvoorbeeld ruim 4uur en daarvan was hooguit een uur interessant...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Kings speech. Gebeurd eerste anderhalf uur eigenlijk niets maar het is wel
en is zeer boeiend.
SR ging me toch echt te snel, meestal hing ik hier vanaf een uur of 19 tot een uur oif 1 's nachts en tijdens Timur, maar dat is de laatste weken gek genoeg wat minder....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eind vorig jaar was natuurlijk ook gekkenhuis met z'n allenEn ik vermoed dit jaar wel weer tijdens het Glazen Huis. Maar nu eerst op naar de zomer!
Hans word gemist, met nodequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, ik heb films gezien waarin de hele film geen fuck gebeurde....Bangkok Hilton duurde bijvoorbeeld ruim 4uur en daarvan was hooguit een uur interessant...
[..]
SR ging me toch echt te snel, meestal hing ik hier vanaf een uur of 19 tot een uur oif 1 's nachts en tijdens Timur, maar dat is de laatste weken gek genoeg wat minder....
Tuttut, kunnen we het niet meer leuk hebben met z'n allen zonder Hans?quote:
huh? waarmee dan??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tuttut, kunnen we het niet meer leuk hebben met z'n allen zonder Hans?'t Scheelt wel een stukje dat bijv. Rockiej en Minthy afwezig zijn bij andere bezigheden
Geldt overigens ook voor Mattie en mij
![]()
Enneh...
MUSE
En ik hoor overdag al genoeg 3FM zodat ik in de avond meestal wat anders ga doen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Pino112 het volgende:
En ik ga ook veeel eerder naar bed en ik zit in mn examenjaar dus ook minder online enzo..
doe net als je vader en begin een dag vantevoren met leren. behalve geschiedenis, daarmee begin je een week vantevoren!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Pino112 het volgende:
En ik ga ook veeel eerder naar bed en ik zit in mn examenjaar dus ook minder online enzo..
+ een retweet van Fraue Krausequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
3rdrocknl
vanavond rond 23.30u mag ik Follow Me van @thisiskrause aankondigen als Plugplaat bij #3voor12radio met @annemieke3fm op #3fm!
4 hours ago Favorite Reply Delete
in reply to
@thisiskrause
Krause
@3rdrocknl wauwie wat gaaf!! Ik ga luisteren!
Ik heb ook een beter ritme tegenwoordig, lig regelmatig al voor 11en in m'n nest! En binnenkort tentamenwekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Nee, dan weet ik weer hoe dat gaat. Topicje lezen hier, topicje lezen daar en voor 't weet ben ik weer een uur verderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Watjes zijn jullie allemaal. Ik leer altijd gewoon onder het fokken (of hoort et andersom?)
Dat eerste doe ik ook, tweede niet want ik heb geen geschiedenisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe net als je vader en begin een dag vantevoren met leren. behalve geschiedenis, daarmee begin je een week vantevoren!
lees jij topics onder t fokken??? ik heb mn handen al vol genoeg om nog te kunnen klikken en scrollenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook een beter ritme tegenwoordig, lig regelmatig al voor 11en in m'n nest! En binnenkort tentamenweken
[..]
Nee, dan weet ik weer hoe dat gaat. Topicje lezen hier, topicje lezen daar en voor 't weet ben ik weer een uur verder
Ja, die lees ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lees jij topics onder t fokken??? ik heb mn handen al vol genoeg om nog te kunnen klikken en scrollen
nja, tussen half 12 en 12 waarschijnlijk......ik probeer wel ff te posten of te tweeten als t bijna zover is.....posten is voor mij het makkelijkste denk ik. en anders wil Hole het vast wel cappen en dan kan het bij mijn youtubecollectiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, die lees ikHalf12 je plugplaatje Rockiej?
De hele CDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef CindieY het volgende:
Rumour has it! Een nummer van Adele dat ik ook kan waarderen.
slaap lekker en handjes boven de dekens!quote:
Hmm... Mijn nieuwe aangeleerde ritme vindt dat wel erg laatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tussen half 12 en 12 waarschijnlijk......ik probeer wel ff te posten of te tweeten als t bijna zover is.....posten is voor mij het makkelijkste denk ik. en anders wil Hole het vast wel cappen en dan kan het bij mijn youtubecollectie
Sorry, ik ben niet zo'n Adele-fan. Hier en daar wat nummertjes, zoals dit pareltje!quote:
Dit dus, oftewel jij gaat het ook gewoon op YT kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm... Mijn nieuwe aangeleerde ritme vindt dat wel erg laatIk slaap nu al zo'n beetje
Ik moest gisteravond erg hard lachen om die special van Veenstra Veenstra. Dat nummerquote:
ik hoop niet dat zij ooit een orgasme gaat krijgen....of ze moet een goede glasverzekering hebben!quote:
Nee hoor, ik doe dat ook! Daarnaast radio luisteren, facebooken, hyven, twitteren, enz enz... Studeren en afleiding!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Watjes zijn jullie allemaal. Ik leer altijd gewoon onder het fokken (of hoort et andersom?)
nee, ze wordt tijdens het zingen diep anaal gepenetreerd door Bubba "Big Dick" Blackquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
Ok, ging ik toch even dat clipje kijken van die Rebecca Black... Ze heeft echt zo'n gruwelijke stem en ik maar *hopen* dat ze één of ander effectje over haar stem hadden gegooid
Die ga ik dus niet live zien!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze wordt tijdens het zingen diep anaal gepenetreerd door Bubba "Big Dick" Black
Inderdaad, voor elk uur leren ben ik ongeveer 2 uur met iets anders bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe dat ook! Daarnaast radio luisteren, facebooken, hyven, twitteren, enz enz... Studeren en afleiding!
Zo erg doe ik het dan ook weer niet, maar ik laat me erg graag afleiden door allerlei niet-nuttige zakenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Inderdaad, voor elk uur leren ben ik ongeveer 2 uur met iets anders bezig
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef CindieY het volgende:
Ik ga inderdaad maar eens, zoals Pino al zei, het hele pluggebeuren terug kijken/luisteren via youtube ofzo. Slaap lekker allen!
ik ben op van de zenuwen joh!quote:
mijn naam is al genoemd!quote:
wat zij Annemieke nog tegen je nadat je op de radio was (ze pakte de hoorn nog even op)quote:
niet heel veel. dat ze verwacht dat ie het wel een paar dagen vol gaat houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat zij Annemieke nog tegen je nadat je op de radio was (ze pakte de hoorn nog even op)
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef hole1988 het volgende:
ik moet wel even de poll fucken merk ik
boefje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef hole1988 het volgende:
ik moet wel even de poll fucken merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |