hij staat ook in de krant en voldoet aan de kenmerken "Nerd"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:18 schreef Pino112 het volgende:
Een 12-jarig meisje dat iOS-apps maakt vanaf der tiende?
Oh, het is een jongenNerd.
Beter gaat ie met zn vriendjes in de zandbak spelen ipv die apps ontwikkelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij staat ook in de krant en voldoet aan de kenmerken "Nerd"
als hij het leuk vind om op z'n 7e al PHP te leren en nu die apps moet hij lekker zelf weten, maar je wordt er niet echt sociaal van lijkt me.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter gaat ie met zn vriendjes in de zandbak spelen ipv die apps ontwikkelen.
Schoolquote:
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:25 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe een jetlag voelt, maar volgens mij heb ik er geen last van
Wel even lekker bijgeslapen
Goedemorgen
2 weken USAquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG!
Waar was je geweest?
Nice! Waar in de USA? En goed weer gehad?quote:
Yup, derde gesprekquote:jij gaat vanmiddag weer solliciteren?
Rondgereden door het zuiden, o.a. Atlanta, New Orleans en Memphis. Weer was wisselend maar sowieso beter dan hier, paar dagen met iets minder weer en een graad of 15-20, maar ook een paar met 25 graden, echt heeerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice! Waar in de USA? En goed weer gehad?
[..]
Succes!quote:Yup, derde gesprek.
Delft is wel erg dubbel op na Leiden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Kerkrade, Sittard/Geleen
Doe maar Enschede dat is nog enigszins te reizen maar Delft is qua studenten ook leuk
www.3fmfan.nlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef ConscienceNL het volgende:
Is er een RSS feedje met de muziek die momenteel wordt gedraaid op 3FM?
Alledrie kutsteden, doe dan inderdaad Enschede maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Kerkrade, Sittard/Geleen
Doe maar Enschede dat is nog enigszins te reizen maar Delft is qua studenten ook leuk
Verdraaid, het pas in 13 minutenquote:
10 minuten twee chicks in beeldquote:
Waren ze er toen nog ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, vonden Gerard leuk, ook in de Freaknacht helemaal nog.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef themauster het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=100964
et TMF Awards Festival van tv-zender TMF vindt dit jaar plaats op de Javakade in Amsterdam. Op zondag 12 juni zullen daar onder meer Ben Saunders, Kane en Go Back To The Zee optreden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef themauster het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=100964
et TMF Awards Festival van tv-zender TMF vindt dit jaar plaats op de Javakade in Amsterdam. Op zondag 12 juni zullen daar onder meer Ben Saunders, Kane en Go Back To The Zee optreden
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |