quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen we @Work al als 'mislukt' bestempelen?
Werkte het eerder wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Kijken of die quizsite straks wel goed werkt..
Ah, ik ABAB, wist die eerste niet..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en weer even een Wincode online geprobeerd. Ik kwam vandaag uit op BBAB.
Nope, Annemiek.quote:
Die eerste was dus Pala, zat net nog in het Popnieuws.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, ik ABAB, wist die eerste niet..
[..]
Nope, Annemiek.
Ja, dat zal best maar dat volg ik altijd maar half.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die eerste was dus Pala, zat net nog in het Popnieuws.
Sowieso komen bijna alle vragen altijd van de Gloedjespikfonkel rond 20.15 of het Popnieuws rond 20.30. Best simpel achter te komen dus.
nee, helaas niet. werd 1 of 2 dagen na dag4 gebeld door geheim nummer maar kon toen niet opnemen en daarna niks meer gehoord. maakt eigenlijk ook niet echt uit, t ging me meer om het laten horen van tyfusherriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heb je je shirt van de vorige keer al ontvangen
Potverdomme, gemist... Dat verenigingsleven is killing voor je muziekbeleving.quote:
je hebt vast wel een mp3 daarvan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Potverdomme, gemist... Dat verenigingsleven is killing voor je muziekbeleving.
En op cd, cassette, single (origineel uit '84, jawel!), VHS, DVD...quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En op cd, cassette, single (origineel uit '84, jawel!), VHS, DVD...
en Bryan komt het ieder jaar op je verjaardag zingen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ik ook op 48 toerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel elk jaar op zijn verjaardag een Bryan Adams shirt aan. Meestal onder een overhemd of trui (het is tenslotte in november), maar dat doe ik dus echt al 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Bryan komt het ieder jaar op je verjaardag zingen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel elk jaar op zijn verjaardag een Bryan Adams shirt aan. Meestal onder een overhemd of trui (het is tenslotte in november), maar dat doe ik dus echt al 20 jaar.
en je hebt doodsbedreiging aan Mel C geuit wegens een duet een dikke 10 jaar geleden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel elk jaar op zijn verjaardag een Bryan Adams shirt aan. Meestal onder een overhemd of trui (het is tenslotte in november), maar dat doe ik dus echt al 20 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |