Zijn en blijven prima items.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rabbering mag na een jaartje of 8 wel eens een keer wat anders bedenken dan de popquiz en de ujdt
King's Speech heeft Colin Firth. Voor die man is de term man crush uitgevonden zo'n beetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
ff tussendoor...wat is Black Swan een geweldige film. ik vraag me af hoe goed King's Speech wel niet moet zien daar die de Oscar heeft gewonnen.
slaap lekekr en handjes boven de dekens!quote:
lijkt me ook absoluut een goede film hoor. ik ben gewoon benieuwd of ik em beter vind dan Black Swan. Dat vond ik echt een beklemmend, goed in elkaar gezet meesterwerkjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
King's Speech heeft Colin Firth. Voor die man is de term man crush uitgevonden zo'n beetje.
Niets minder dan briljant.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
dat blackmetalcoverding van Friday Friday:D:D
damn, wat flauwquote:
hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
GoeiavondIk kom even meeluisteren, ik begreep dat Rockiej wederom op de radio te beluisteren is vanavond
is mijn meningquote:
Ondanks mijn afwezigheid in dit topic lees ik nog steeds twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe kom je erbij?
jammer dat Krause zelf nog niet op mn tweet gereageerd heeft. de vorige keer dat ik haar tweette was ze er sneller bij
ik moet eerlijk zeggen dat mijn postcount ook minder hard stijgt dan eind vorig jaar.....maar ik blijf toch af en toe terugkomenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ondanks mijn afwezigheid in dit topic lees ik nog steeds twitterIk ben te druk met achterstanden inhalen, maar ik ben nu eventjes inspiratieloos
Kings speechquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
ff tussendoor...wat is Black Swan een geweldige film. ik vraag me af hoe goed King's Speech wel niet moet zien daar die de Oscar heeft gewonnen.
Eind vorig jaar was natuurlijk ook gekkenhuis met z'n allenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn postcount ook minder hard stijgt dan eind vorig jaar.....maar ik blijf toch af en toe terugkomen
Fantastische film inderdaad, al vond ik dat The Social Network stiekem nog iets beter was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
och, ik heb films gezien waarin de hele film geen fuck gebeurde....Bangkok Hilton duurde bijvoorbeeld ruim 4uur en daarvan was hooguit een uur interessant...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Kings speech. Gebeurd eerste anderhalf uur eigenlijk niets maar het is wel
en is zeer boeiend.
SR ging me toch echt te snel, meestal hing ik hier vanaf een uur of 19 tot een uur oif 1 's nachts en tijdens Timur, maar dat is de laatste weken gek genoeg wat minder....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eind vorig jaar was natuurlijk ook gekkenhuis met z'n allenEn ik vermoed dit jaar wel weer tijdens het Glazen Huis. Maar nu eerst op naar de zomer!
Hans word gemist, met nodequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, ik heb films gezien waarin de hele film geen fuck gebeurde....Bangkok Hilton duurde bijvoorbeeld ruim 4uur en daarvan was hooguit een uur interessant...
[..]
SR ging me toch echt te snel, meestal hing ik hier vanaf een uur of 19 tot een uur oif 1 's nachts en tijdens Timur, maar dat is de laatste weken gek genoeg wat minder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |