SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
je had erger verwacht?quote:
Ik wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:47 schreef Nizno het volgende:
die titel heb ik nog nooit toebedeeld gekregen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Vanyel het volgende:
Zo, reallifer. Sinds wanneer heb jij zoveel te doen weg van je computer?
Sssstquote:
Weet je wat dat kost?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:04 schreef Vanyel het volgende:
En anders gaat ie er gewoon lekker nog een keer uit
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:10 schreef Vanyel het volgende:
En duidelijk. Ze hebben de pakketten wat aangepast dus moet je nu minimaal veel meer afnemen. Contract beëindigd... Nu nog bedenken of ik dat domein dan overzet naar een ander en zo ja waarheen.
Iemand nog tips?
Van voor de editquote:
allergies voor wasbare tampons?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:51 schreef lezzer het volgende:
Waarom zit ik nou te googlen op allergieën?
Nee, ik niet. Dat was wat anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou net voor die dure OB enzo begrijp ik.
Dat heb ik ook niet beweerdquote:
ow nou dan is je googlezoekterm toch ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou net voor die dure OB enzo begrijp ik.
Dat zei ik ook niet dat jij het wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Dat was wat anders.
OHOHOHOHOHOHOHOHHHHOOOOOOOO LEZZZSZSZERRRRR D:quote:
Ontbijtservice bestellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:15 schreef lezzer het volgende:
wat zijn jullie google-ads op deze pagina?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er al een van lezzer gekregen en je begrijpt dat ik geen nee durfde te zeggen tegen haar aanbeveling..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:19 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vraag wel even rond hier voor je, laatst nog over gehad en er zijn een paar goede goedkope providers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AaaaaaaAAAAHHG en nu is het helemaal een kutdag. ASDFHJKL IK STOP ER MEE IK GA OM ZEVEN UUR NAAR BEDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:25 schreef Vanyel het volgende:
Maar helaas vrij gebruikelijk met stages. Want hee, jij bent afhankelijk.
Ok ok, wat is er aan de hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:33 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
AaaaaaaAAAAHHG en nu is het helemaal een kutdag. ASDFHJKL IK STOP ER MEE IK GA OM ZEVEN UUR NAAR BED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben eerder weggegaan vandaag omdat de rest van de stagiairs zat te kutten met youtube video's en robotjes en harde muziek die uit kutte oordopjes schalt en omdat ik ook niet meer wist wat ik nou moest gaan doen. Kom ik in een winkel waar de verkoper veel te luid en te enthousiast mij vanalles wil verkopen. Zon schijnt, overal provocerende stelletjes strontirritant hand in hand, lawaaierige kinderen in de speeltuin hier voor het huis, geen eten in huis, ongesteld, ik moet nog stofzuigen, mijn haar zit kut en mijn huisgenoten zijn vervelend.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ben al bijna twee maand aan de slag... dus een andere stage zoeken zit er niet meer in. Hakken over de sloot ook niet, ik heb een hoog cijfer nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef lezzer het volgende:
Ja, eigenlijk wat Vanyel zegt, ik zie ook niet echt een andere remedie.
Wat betreft je stage, als je net begonnen bent, een goed gesprek met de beste man en anders een andere stage zoeken als dat nog kan. Of, volstrekt negeren, doen waar je zin in hebt en met de hakken over de sloot de stage halen.
Dat helpt echt niet mee nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef skunkasaur het volgende:
Het echte probleem is dat mijn vriendin in Frankrijk woont nu. Verder boeit het me allemaal niet meer zo.
quote:
*zapt*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Wij kijken law & order over een lesbisch stel met een geadopteerd kind dat door de enige adoptiefmoeder werd weggehaald bij de ander. Bah.
zegt me zo uit het hoofd niets.. Ken wel de zaak over opa en oma die de voogdij eisden na overlijden van de biologische moeder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Wij kijken law & order over een lesbisch stel met een geadopteerd kind dat door de enige adoptiefmoeder werd weggehaald bij de ander. Bah.
mij ook niet. En ik zal eens kijken.. want die afl zegt me nog steeds niets.. En ik dacht toch dat ik alle aflveringen wel al via 13th street voorbij had zien komen.quote:
Ik had een knobbel in mijn borst. Kan het maar beter even laten checken, toch?quote:
Ja, lijkt me wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had een knobbel in mijn borst. Kan het maar beter even laten checken, toch?
Dat maken wij wel uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon niet zo boeiend deze week.
Een waarheid als een koe.quote:
Hmhm, niet echt nee.quote:
de bus moest vol.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Een lesboreis met 3 mannen?
Ben je de bus al zat?
Omdat ik geleerd had dat skunkworks betekende dat je tegen de geldende normen in, met een vernieuwende aanpak, toffe innovatieve dingen kon bedenken. Dus mijn nick was skunk, van skunkworks. Maar toen vond ik uit dat de US overheid een fighterplane project had dat ook zo heette. Stom. Maar ondertussen kende het hele internet (quote:
Pff. Van een leuk meisje. Gister. Via Skype. Zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
Da's eigenlijk helemaal sneu.
Fiets, zie je dat nou?
aangiftebeleid en uitvoering is sowieso bagger. Of het nou om bedreigingen gaat of om simpele dingen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef Qebbel het volgende:
Telkens een ander lulverhaal als die man belde of er al wat met zijn aangifte gedaan was. Vermoedelijk omdat die agenten onder 1 hoedje speelde met die jongens ivm zelfde afkomst. Verder denk ik dat het hele aangiftebeleid en regeltjes cultuur hier ook mee te maken hebben. Frustrerend in ieder geval!
Niet de US overheid, maar Lockheed Martin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Omdat ik geleerd had dat skunkworks betekende dat je tegen de geldende normen in, met een vernieuwende aanpak, toffe innovatieve dingen kon bedenken. Dus mijn nick was skunk, van skunkworks. Maar toen vond ik uit dat de US overheid een fighterplane project had dat ook zo heette.
Wheheh, okquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:54 schreef Avey het volgende:
Geen idee, mijn interesse bleef beperkt tot militaire vliegtuigen
Ik heb net gekeken, echt ziekmakend ja. En ik trek me alle kritiek op de NLse politie echt zo aan vanwege Arthur (wat natuurlijk nergens op slaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Qebbel het volgende:
Iemand gisteren P&W gezien? Op dit moment de hh. Is met 1 van de weggepeste homo's uit Leidsche Rijn. Wat een vreselijk verhaal! En die politie!Er wordt gewoon NIKS NIKS NIKS gedaan. Het politieorgaan in dit land is echt ziek. Wordt tijd dat ze daar eens even heel hard de bezem doorheen gaan halen.
We gaan met American Airlines geloof ik, KLM is echt belachelijk duurquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh, okAls je KLM AMS-BOS vliegt, zal het hoogstwaarschijnlijk een A330 zijn.
Ah, dat kan ook. Waar stopt die?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:28 schreef Avey het volgende:
[..]
We gaan met American Airlines geloof ik, KLM is echt belachelijk duur
Maakt mijn nacht nog een beetje goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Pff. Van een leuk meisje. Gister. Via Skype. Zo.
Toch jammer dat ze dan in Engeland woont.quote:
Dit soort dingen dus inderdaad. Het gaat ZO moeizaam. Je wordt van hot naar her gestuurd, regeltjes dit, regeltjes dat; daar houden ze zich keurig aan. Maar het daadwerkelijk oplossen van zaken, gaat bijna niet daardoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangiftebeleid en uitvoering is sowieso bagger. Of het nou om bedreigingen gaat of om simpele dingen...
-knip-
't Is gewoon ook om te janken. Zal ik Huub morgen een kusje van je geven? Ga naar zijn voorstelling; De Kus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken, echt ziekmakend ja. En ik trek me alle kritiek op de NLse politie echt zo aan vanwege Arthur (wat natuurlijk nergens op slaat), maar dit is echt om te janken. Arthur zou ze eens goed de oren wassen. Of misschien niet omdat ie bang is dat ze zich gaan afvragen waarom
Maar goed. Bah.
Pluspunt: Huub Stapel
American Airlines vliegt niet vanaf schiphol, of ga je via Londen? Op Schiphol komen wel United Airlines, Continental Airlines en Delta Airlines, waarvan de kans het grootst is dat je met Delta vliegt, want das de enige die op Boston vliegt geloof ik. Is inderdaad een A330, maar soms ook een 767.quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:28 schreef Avey het volgende:
[..]
We gaan met American Airlines geloof ik, KLM is echt belachelijk duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
http://www.usps.com/international/sendpackages.htmquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef skunkasaur het volgende:
Wonderer, weet jij wat het kost om een pakketje naar nederland te sturen?
IK PAK NU DE TREIN!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef lezzer het volgende:
Net gehoord op het terras: "er schijnt hier vandaag een bus met 30 potten aan te komen. Die komen elk jaar en zijn om 19.00u al dronken en dan slopen ze alles."
Dus....
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
http://www.usps.com/international/sendpackages.htm
Dit zijn wel algemene prijzen geloof ik.
Dat is 't inderdaad. Ik had hetzelfde probleem met een pakketje van mezelf.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef skunkasaur het volgende:
Oh wacht, betekent het 7,56 inch x 5,43 inch x 1,38 inch?
Dan past het niet
Dan kost het 45,50 dollar in plaats van 13,95.
Ik kijk nooit naar het weer voordat ik wat doe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef Vanyel het volgende:
Ja flauw he!
Hoewel dit wel was voorspeld...
Haha jij zei tiet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Doorgesneden ui naast je bedje. Stinkt even, maar werkt als een tiet.
^^quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:40 schreef Avey het volgende:
Dacht eerst dat ik gebanned was maar het forum is weer eens raar aan het doen
Ik zie dit al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:47 schreef Vanyel het volgende:
Misschien wil de Mrs. je wel even op je buik op haar arm dragen.
En dit ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Oh en zuigen helpt hier ook. Maakt niet uit waarop.
hard aan het werk mag ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Niemand wakker of net zo weinig te vertellen als ik?
Ik ben het internet aan het afstruinen om zo goedkoop mogelijke manieren te vinden om rond pasen naar mijn lief te gaan. Resultaat zo ver: CheapTickets.nl is een naaiersite, zelfs met een 25 euro kortingscode nog duurder dan rechtstreeks bij transavia boeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Niemand wakker of net zo weinig te vertellen als ik?
Ik raise met 3 plus 1 goedenavond alvastquote:
YAHTZEEquote:
quote:
Jaaaaaaaajaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:40 schreef Dqod het volgende:
Even voor de duidelijkheid.. Daarmee doelde ik dus op chillen en lekker lui zijn
quote:
Echt zo!!! Het is saai hier, in mijn woonplaats, totaal afgezonderd van de grote buitenwereldquote:
Ik ookquote:
Dit is nog niks.quote:
Vertel me meer, ik luisterquote:
Waar heb ik die hartjes aan verdiend?quote:
Blijf maar lekker meeposten, dan merk je het vanzelf.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vertel me meer, ik luister
[..]
Waar heb ik die hartjes aan verdiend?![]()
Ik zal mijn best doen. Ben hier veel te lang niet geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijf maar lekker meeposten, dan merk je het vanzelf.
Zo lang dat ik niet meer weet wie je bent, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen. Ben hier veel te lang niet geweest
Het waren ook slechts een paar posts.. Schandalig eigenlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo lang dat ik niet meer weet wie je bent, inderdaad.
Nooit te laat om weer bij zinnen te komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het waren ook slechts een paar posts.. Schandalig eigenlijk
Leidt mij het rechte pad opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nooit te laat om weer bij zinnen te komen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
En weer in de bus. Met een dvd voor slechthorenden op, dus mijn ipod is onbruikbaar
Lezzer komt naar huis popjes!
Ik zou je de weg kunnen wijzen, maar vrouwen en instructies volgen is niet zo'n goeie combinatie, dus... Hier is een kaartquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou je de weg kunnen wijzen, maar vrouwen en instructies volgen is niet zo'n goeie combinatie, dus... Hier is een kaart
Moet ik je dan maar bij de hand nemen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan: "je hebt gelijk"
Bedankt voor de kaart tho.. Vrouwen en kaarten.. Ook niet echt een supercombo, maar hey![]()
Ik spring eerst wel gewoon ff in het diepe.. Moet het toch zelf proberen uiteindelijk eh..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik je dan maar bij de hand nemen?
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
zeker!![]()
De dataverbruik waarschuwing van kpn blijkt te werken trouwens, dus tot morgen
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik spring eerst wel gewoon ff in het diepe.. Moet het toch zelf proberen uiteindelijk eh..
Als ik verzuip hoop ik dat je me ff de hand aanreikt ja
Ook alleraardigst, maar nee.. Zo ver ben ik nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...
Ook alleraardigst, maar nee.. Ik ben een echte dame die eerst mensen beter wil leren kennen lolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...
Awesome! Ik weet niet of ik het red morgen want ik voel me nog steeds niet echt lekker, maar we moeten binnenkort echt wat gaan drinken ergensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Avey het volgende:
Even zwaaien
Uurtje geleden geland, voel me nu al thuis
Oh en nieuw vlees hier?
Oh hoi, ja soort vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Avey het volgende:
Even zwaaien
Uurtje geleden geland, voel me nu al thuis
Oh en nieuw vlees hier?
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Awesome! Ik weet niet of ik het red morgen want ik voel me nog steeds niet echt lekker, maar we moeten binnenkort echt wat gaan drinken ergensEn 13 juni is de pride!
Aha, nu alleen de ontgroening nog die je door moet komen om hier te mogen postenquote:
What's this.. I don't even............... O_oquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Aha, nu alleen de ontgroening nog die je door moet komen om hier te mogen posten
Tsja, wacht maar tot onze Lezzer een opdracht voor je heeft bedacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
What's this.. I don't even............... O_o
Ohquote:Op zondag 27 maart 2011 01:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo!![]()
Jij hebt Elizabeth Mitchell en Michelle Rodriguez in je fobo, dus gaan we trouwen.
[..]
Tsja, wacht maar tot onze Lezzer een opdracht voor je heeft bedacht.
Soepel, maar toch stevig lijf.. Goedgekeurdquote:Op zondag 27 maart 2011 01:55 schreef wonderer het volgende:
Hier is vast een foto van bakfiets: klik
Ghehe thanks.. Ik heb er slechts eentje nu nog btw.. De rest is niet met mij mee verhuisd..quote:Op zondag 27 maart 2011 03:21 schreef wonderer het volgende:
Laatste voyeurs:
Bakfiets.
Anonieme_Fokker
Under_Score
Hoogstaande
Avey
Anonieme_Fokker
mc-Piel
Anonieme_Fokker
skunkasaur
Rechtse_Hippie
Echt dames? Ik dacht dat de homo's erg warenEn ik keek alleen maar omdat ik niet wist wie Mitchell en Rodriguez waren
Love the cats
Planning: verslag doen van je eerste wintersportquote:Op zondag 27 maart 2011 12:05 schreef lezzer het volgende:
Zo, en weer thuis
Planning: lammen op de bank
Je bedoelt dat er alleen stoeltjes-/sleepliften helemaal naar boven gingen?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef lezzer het volgende:
Wat wel jammer was, dat je dus niet helemaal naar boven kan met een gondel, en dat er geen horeca was bij het uitstappunt van de gondel. Wij zaten in ons groepje toch met wat ongemakken waardoor we niet als een hinde over die berg konden.
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 10:36 schreef Vanyel het volgende:
Je hebt t inmiddels gezien aan je posttijd?
Anders weer posten en daar kijken hoe laat het is.
Utrecht schatje. Minder hoge gebouwen. Wij kunnen in de straat al gewoon in de zon lopen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hoor! Want brrrrr!!
Tenzij je in het open veld gaat lopen, zonder zonblokkerende gebouwen. Dan valt het misschien wel mee.
quote:
quote:
en waarom MOET je dat doen dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:57 schreef Dqod het volgende:
Tevens vind ik het te ver gaan dat ik mijn oude pc leeg moet halen vandaag
Omdat ik dat weeeeeeken geleden al zou hebben moeten doen, want dan ding moet de deur uit.. Weg.. Op de brandstapel o.i.dquote:
Ik vind je ongefundeerde Utrechthaat aandoenlijk.quote:
Die oude pc? Pfff dan moet ik even kijken.. Echt zo'n meeeeeega oude iig.. En zo sloom als ***** in een trechterquote:
Tsk. Ongefundeerd. Je zegt de raarste dingen!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind je ongefundeerde Utrechthaat aandoenlijk.
Jup. Eén van ons liep met haar arm in een sling, dus dan schiet het lopen op sneeuw niet op. We wilden wel in een stoeltjeslift, maar dat mocht niet zonder skiesquote:Op zondag 27 maart 2011 13:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er alleen stoeltjes-/sleepliften helemaal naar boven gingen?
Ik heb geloof ik zelfs nog nooit in een gondel gezeten, omdat ze in de gebieden waar ik kom alleen stoel en sleep hebben
Maar skigebieden zijn idd vaak ingericht op mensen die zich wel goed over de pistes kunnen verplaatsen. Heb ik ook wel eens lastig gevonden toen ik daar was met een kapotte enkel.
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:55 schreef wonderer het volgende:
Hier is vast een foto van bakfiets: klik
quote:
Hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |