Ook alleraardigst, maar nee.. Zo ver ben ik nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...
Ook alleraardigst, maar nee.. Ik ben een echte dame die eerst mensen beter wil leren kennen lolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...
Awesome! Ik weet niet of ik het red morgen want ik voel me nog steeds niet echt lekker, maar we moeten binnenkort echt wat gaan drinken ergensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Avey het volgende:
Even zwaaien
Uurtje geleden geland, voel me nu al thuis
Oh en nieuw vlees hier?
Oh hoi, ja soort vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Avey het volgende:
Even zwaaien
Uurtje geleden geland, voel me nu al thuis
Oh en nieuw vlees hier?
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Awesome! Ik weet niet of ik het red morgen want ik voel me nog steeds niet echt lekker, maar we moeten binnenkort echt wat gaan drinken ergensEn 13 juni is de pride!
Aha, nu alleen de ontgroening nog die je door moet komen om hier te mogen postenquote:
What's this.. I don't even............... O_oquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Aha, nu alleen de ontgroening nog die je door moet komen om hier te mogen posten
Tsja, wacht maar tot onze Lezzer een opdracht voor je heeft bedacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
What's this.. I don't even............... O_o
Ohquote:Op zondag 27 maart 2011 01:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo!![]()
Jij hebt Elizabeth Mitchell en Michelle Rodriguez in je fobo, dus gaan we trouwen.
[..]
Tsja, wacht maar tot onze Lezzer een opdracht voor je heeft bedacht.
Soepel, maar toch stevig lijf.. Goedgekeurdquote:Op zondag 27 maart 2011 01:55 schreef wonderer het volgende:
Hier is vast een foto van bakfiets: klik
Ghehe thanks.. Ik heb er slechts eentje nu nog btw.. De rest is niet met mij mee verhuisd..quote:Op zondag 27 maart 2011 03:21 schreef wonderer het volgende:
Laatste voyeurs:
Bakfiets.
Anonieme_Fokker
Under_Score
Hoogstaande
Avey
Anonieme_Fokker
mc-Piel
Anonieme_Fokker
skunkasaur
Rechtse_Hippie
Echt dames? Ik dacht dat de homo's erg warenEn ik keek alleen maar omdat ik niet wist wie Mitchell en Rodriguez waren
Love the cats
Planning: verslag doen van je eerste wintersportquote:Op zondag 27 maart 2011 12:05 schreef lezzer het volgende:
Zo, en weer thuis
Planning: lammen op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |