Leidt mij het rechte pad opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nooit te laat om weer bij zinnen te komen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
En weer in de bus. Met een dvd voor slechthorenden op, dus mijn ipod is onbruikbaar
Lezzer komt naar huis popjes!
Ik zou je de weg kunnen wijzen, maar vrouwen en instructies volgen is niet zo'n goeie combinatie, dus... Hier is een kaartquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou je de weg kunnen wijzen, maar vrouwen en instructies volgen is niet zo'n goeie combinatie, dus... Hier is een kaart
Moet ik je dan maar bij de hand nemen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan: "je hebt gelijk"
Bedankt voor de kaart tho.. Vrouwen en kaarten.. Ook niet echt een supercombo, maar hey![]()
Ik spring eerst wel gewoon ff in het diepe.. Moet het toch zelf proberen uiteindelijk eh..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik je dan maar bij de hand nemen?
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
zeker!![]()
De dataverbruik waarschuwing van kpn blijkt te werken trouwens, dus tot morgen
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik spring eerst wel gewoon ff in het diepe.. Moet het toch zelf proberen uiteindelijk eh..
Als ik verzuip hoop ik dat je me ff de hand aanreikt ja
Ook alleraardigst, maar nee.. Zo ver ben ik nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...
Ook alleraardigst, maar nee.. Ik ben een echte dame die eerst mensen beter wil leren kennen lolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...
Awesome! Ik weet niet of ik het red morgen want ik voel me nog steeds niet echt lekker, maar we moeten binnenkort echt wat gaan drinken ergensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Avey het volgende:
Even zwaaien
Uurtje geleden geland, voel me nu al thuis
Oh en nieuw vlees hier?
Oh hoi, ja soort vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Avey het volgende:
Even zwaaien
Uurtje geleden geland, voel me nu al thuis
Oh en nieuw vlees hier?
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Awesome! Ik weet niet of ik het red morgen want ik voel me nog steeds niet echt lekker, maar we moeten binnenkort echt wat gaan drinken ergensEn 13 juni is de pride!
Aha, nu alleen de ontgroening nog die je door moet komen om hier te mogen postenquote:
What's this.. I don't even............... O_oquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Aha, nu alleen de ontgroening nog die je door moet komen om hier te mogen posten
Tsja, wacht maar tot onze Lezzer een opdracht voor je heeft bedacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
What's this.. I don't even............... O_o
Ohquote:Op zondag 27 maart 2011 01:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo!![]()
Jij hebt Elizabeth Mitchell en Michelle Rodriguez in je fobo, dus gaan we trouwen.
[..]
Tsja, wacht maar tot onze Lezzer een opdracht voor je heeft bedacht.
Soepel, maar toch stevig lijf.. Goedgekeurdquote:Op zondag 27 maart 2011 01:55 schreef wonderer het volgende:
Hier is vast een foto van bakfiets: klik
Ghehe thanks.. Ik heb er slechts eentje nu nog btw.. De rest is niet met mij mee verhuisd..quote:Op zondag 27 maart 2011 03:21 schreef wonderer het volgende:
Laatste voyeurs:
Bakfiets.
Anonieme_Fokker
Under_Score
Hoogstaande
Avey
Anonieme_Fokker
mc-Piel
Anonieme_Fokker
skunkasaur
Rechtse_Hippie
Echt dames? Ik dacht dat de homo's erg warenEn ik keek alleen maar omdat ik niet wist wie Mitchell en Rodriguez waren
Love the cats
Planning: verslag doen van je eerste wintersportquote:Op zondag 27 maart 2011 12:05 schreef lezzer het volgende:
Zo, en weer thuis
Planning: lammen op de bank
Je bedoelt dat er alleen stoeltjes-/sleepliften helemaal naar boven gingen?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef lezzer het volgende:
Wat wel jammer was, dat je dus niet helemaal naar boven kan met een gondel, en dat er geen horeca was bij het uitstappunt van de gondel. Wij zaten in ons groepje toch met wat ongemakken waardoor we niet als een hinde over die berg konden.
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 10:36 schreef Vanyel het volgende:
Je hebt t inmiddels gezien aan je posttijd?
Anders weer posten en daar kijken hoe laat het is.
Utrecht schatje. Minder hoge gebouwen. Wij kunnen in de straat al gewoon in de zon lopen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hoor! Want brrrrr!!
Tenzij je in het open veld gaat lopen, zonder zonblokkerende gebouwen. Dan valt het misschien wel mee.
quote:
quote:
en waarom MOET je dat doen dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:57 schreef Dqod het volgende:
Tevens vind ik het te ver gaan dat ik mijn oude pc leeg moet halen vandaag
Omdat ik dat weeeeeeken geleden al zou hebben moeten doen, want dan ding moet de deur uit.. Weg.. Op de brandstapel o.i.dquote:
Ik vind je ongefundeerde Utrechthaat aandoenlijk.quote:
Die oude pc? Pfff dan moet ik even kijken.. Echt zo'n meeeeeega oude iig.. En zo sloom als ***** in een trechterquote:
Tsk. Ongefundeerd. Je zegt de raarste dingen!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind je ongefundeerde Utrechthaat aandoenlijk.
Jup. Eén van ons liep met haar arm in een sling, dus dan schiet het lopen op sneeuw niet op. We wilden wel in een stoeltjeslift, maar dat mocht niet zonder skiesquote:Op zondag 27 maart 2011 13:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er alleen stoeltjes-/sleepliften helemaal naar boven gingen?
Ik heb geloof ik zelfs nog nooit in een gondel gezeten, omdat ze in de gebieden waar ik kom alleen stoel en sleep hebben
Maar skigebieden zijn idd vaak ingericht op mensen die zich wel goed over de pistes kunnen verplaatsen. Heb ik ook wel eens lastig gevonden toen ik daar was met een kapotte enkel.
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:55 schreef wonderer het volgende:
Hier is vast een foto van bakfiets: klik
quote:
Hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |