Ik zie dit al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:47 schreef Vanyel het volgende:
Misschien wil de Mrs. je wel even op je buik op haar arm dragen.
En dit ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Oh en zuigen helpt hier ook. Maakt niet uit waarop.
hard aan het werk mag ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Niemand wakker of net zo weinig te vertellen als ik?
Ik ben het internet aan het afstruinen om zo goedkoop mogelijke manieren te vinden om rond pasen naar mijn lief te gaan. Resultaat zo ver: CheapTickets.nl is een naaiersite, zelfs met een 25 euro kortingscode nog duurder dan rechtstreeks bij transavia boeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Niemand wakker of net zo weinig te vertellen als ik?
Ik raise met 3 plus 1 goedenavond alvastquote:
YAHTZEEquote:
quote:
Jaaaaaaaajaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:40 schreef Dqod het volgende:
Even voor de duidelijkheid.. Daarmee doelde ik dus op chillen en lekker lui zijn
quote:
Echt zo!!! Het is saai hier, in mijn woonplaats, totaal afgezonderd van de grote buitenwereldquote:
Ik ookquote:
Dit is nog niks.quote:
Vertel me meer, ik luisterquote:
Waar heb ik die hartjes aan verdiend?quote:
Blijf maar lekker meeposten, dan merk je het vanzelf.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vertel me meer, ik luister
[..]
Waar heb ik die hartjes aan verdiend?![]()
Ik zal mijn best doen. Ben hier veel te lang niet geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijf maar lekker meeposten, dan merk je het vanzelf.
Zo lang dat ik niet meer weet wie je bent, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen. Ben hier veel te lang niet geweest
Het waren ook slechts een paar posts.. Schandalig eigenlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo lang dat ik niet meer weet wie je bent, inderdaad.
Nooit te laat om weer bij zinnen te komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het waren ook slechts een paar posts.. Schandalig eigenlijk
Leidt mij het rechte pad opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nooit te laat om weer bij zinnen te komen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
En weer in de bus. Met een dvd voor slechthorenden op, dus mijn ipod is onbruikbaar
Lezzer komt naar huis popjes!
Ik zou je de weg kunnen wijzen, maar vrouwen en instructies volgen is niet zo'n goeie combinatie, dus... Hier is een kaartquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou je de weg kunnen wijzen, maar vrouwen en instructies volgen is niet zo'n goeie combinatie, dus... Hier is een kaart
Moet ik je dan maar bij de hand nemen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan: "je hebt gelijk"
Bedankt voor de kaart tho.. Vrouwen en kaarten.. Ook niet echt een supercombo, maar hey![]()
Ik spring eerst wel gewoon ff in het diepe.. Moet het toch zelf proberen uiteindelijk eh..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik je dan maar bij de hand nemen?
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
zeker!![]()
De dataverbruik waarschuwing van kpn blijkt te werken trouwens, dus tot morgen
Als je maar niet op mond-op-mondbeademing rekent...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik spring eerst wel gewoon ff in het diepe.. Moet het toch zelf proberen uiteindelijk eh..
Als ik verzuip hoop ik dat je me ff de hand aanreikt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |