Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:10 schreef Vanyel het volgende:
En duidelijk. Ze hebben de pakketten wat aangepast dus moet je nu minimaal veel meer afnemen. Contract beëindigd... Nu nog bedenken of ik dat domein dan overzet naar een ander en zo ja waarheen.
Iemand nog tips?
Van voor de editquote:
allergies voor wasbare tampons?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:51 schreef lezzer het volgende:
Waarom zit ik nou te googlen op allergieën?
Nee, ik niet. Dat was wat anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou net voor die dure OB enzo begrijp ik.
Dat heb ik ook niet beweerdquote:
ow nou dan is je googlezoekterm toch ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou net voor die dure OB enzo begrijp ik.
Dat zei ik ook niet dat jij het wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Dat was wat anders.
OHOHOHOHOHOHOHOHHHHOOOOOOOO LEZZZSZSZERRRRR D:quote:
Ontbijtservice bestellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:15 schreef lezzer het volgende:
wat zijn jullie google-ads op deze pagina?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er al een van lezzer gekregen en je begrijpt dat ik geen nee durfde te zeggen tegen haar aanbeveling..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:19 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vraag wel even rond hier voor je, laatst nog over gehad en er zijn een paar goede goedkope providers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AaaaaaaAAAAHHG en nu is het helemaal een kutdag. ASDFHJKL IK STOP ER MEE IK GA OM ZEVEN UUR NAAR BEDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:25 schreef Vanyel het volgende:
Maar helaas vrij gebruikelijk met stages. Want hee, jij bent afhankelijk.
Ok ok, wat is er aan de hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:33 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
AaaaaaaAAAAHHG en nu is het helemaal een kutdag. ASDFHJKL IK STOP ER MEE IK GA OM ZEVEN UUR NAAR BED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben eerder weggegaan vandaag omdat de rest van de stagiairs zat te kutten met youtube video's en robotjes en harde muziek die uit kutte oordopjes schalt en omdat ik ook niet meer wist wat ik nou moest gaan doen. Kom ik in een winkel waar de verkoper veel te luid en te enthousiast mij vanalles wil verkopen. Zon schijnt, overal provocerende stelletjes strontirritant hand in hand, lawaaierige kinderen in de speeltuin hier voor het huis, geen eten in huis, ongesteld, ik moet nog stofzuigen, mijn haar zit kut en mijn huisgenoten zijn vervelend.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ben al bijna twee maand aan de slag... dus een andere stage zoeken zit er niet meer in. Hakken over de sloot ook niet, ik heb een hoog cijfer nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef lezzer het volgende:
Ja, eigenlijk wat Vanyel zegt, ik zie ook niet echt een andere remedie.
Wat betreft je stage, als je net begonnen bent, een goed gesprek met de beste man en anders een andere stage zoeken als dat nog kan. Of, volstrekt negeren, doen waar je zin in hebt en met de hakken over de sloot de stage halen.
Dat helpt echt niet mee nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef skunkasaur het volgende:
Het echte probleem is dat mijn vriendin in Frankrijk woont nu. Verder boeit het me allemaal niet meer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |