Yupquote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Irritant hč? Dat heb ik dus ook. Zonder die stomme buik zou ik een geweldig lijf hebben.
Ja, en neequote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef MarMar het volgende:
Ik was/ben in de veronderstelling dat buikjes niet strak worden van alleen maar minder eten?
Ik heb altijd wel iets van een taille gehad, mijn hele contour schoof gewoon 10 cm naar buiten opgoede spreiding.. Het laatste restje zit vooral op de billen/bovenbenen.
Klinkt wel verstandig.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij zit ik al 2 jaar ongeveer op hetzelfde gewicht, al denk ik dat nu wel een paar kilo zwaarder ben dan m'n lichtste gewicht (66,5 in december 2009). Maar ik heb me voorgenomen om me niet meer te gaan wegen (sowieso al > een half jaar niet meer gedaan), want meer dan ik nu doe qua eten en sporten kan ik toch niet doen en als het tegenvalt, wordt het een obsessie en daar heb ik geen trek in.
Lamsvleesquote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef Rituals het volgende:
Lunch: veldsla, alfalfa, komkommer, paprika, geitenkaas, gerookte kip. Was lekker.
Kip vind ik soms wel lekker, andere soorten vlees hou ik niet van.
Klinkt als een prima lunch!! Heb je die scharrelversie van de AH? Ze hebben ze tegenwoordig als hele filet en ook in plakjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef Rituals het volgende:
Lunch: veldsla, alfalfa, komkommer, paprika, geitenkaas, gerookte kip. Was lekker.
Kip vind ik soms wel lekker, andere soorten vlees hou ik niet van.
Ja! Ik heb de hele filet gekocht en zelf in blokjes gesneden, net zo makkelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt als een prima lunch!! Heb je die scharrelversie van de AH? Ze hebben ze tegenwoordig als hele filet en ook in plakjes!
Ik zit nu aan een omelet van 1 ei, beetje creme fraiche, ui, tomaat, mozzarella en basilicum. Ook lekker!
De mensen met maat 40 die daar nu over klagen roepen zelf waarschijnlijk dezelfde reactie op bij mensen met maat 44, enz. enz.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maat 34/36 en ik vind mezelf soms ook te dik. Sue me.
Aww dat sucks!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
KUT![]()
![]()
Callcentertest niet gehaald, meteen voor een jaar geen kans meer![]()
Gefaald op het onderdeel servicegerichtheid
Oh, bah, wat jammer!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
KUT![]()
![]()
Ah neequote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
KUT![]()
![]()
Ja behoorlijk, ik zit echt keihard te janken nuquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
KUT![]()
![]()
Nou nee dit was wel zo'n beetje waar ik me al op ingesteld had.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Perruche het volgende:
Wat rot LB! Heb je nog andere lijntjes uitstaan? Echt jammer....!
Jeetje wat vervelend!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou nee dit was wel zo'n beetje waar ik me al op ingesteld had.
Moet nu echt even weer wat nieuws verzinnen.
Er is wel een objectief verschil, mensen met maat 40 kunnen nog een beetje te dik zijn. (Al naar gelang hun lengte en hun bouw), dus daar snap ik het eerder van dat ze zeggen dat ze te zwaar zijn dan iemand met maat 34/36, waar objectief bekeken gewoon niks te veel aan kán zitten en het idee van te dik zijn dus alleen in het hoofd zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De mensen met maat 40 die daar nu over klagen roepen zelf waarschijnlijk dezelfde reactie op bij mensen met maat 44, enz. enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |