haha ik moet er ook om lachen..........quote:Op maandag 21 maart 2011 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Grappig om er steeds een stukje tekst bij te zien komen.
De betere restaurants hebben ze op het menu staanquote:Op maandag 21 maart 2011 10:30 schreef Chicolate het volgende:
Ja weet iemand waar in Amsterdam ik lammetjes kan vinden?Hebben ze die in het Amsterdamse bos ofzo?
Ik zag het ja, maar ik wil wel voldoende groente binnen krijgen. Ik had het idee dat het naast dit lijstje wel kon, omdat ik veel dingen eet die geen koolhydraten bevatten. Of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef progje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe streng je wilt low carben?
Maar sperziebonen bevatten veel carbs.
Lammetjes, niet lamsvleesquote:Op maandag 21 maart 2011 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De betere restaurants hebben ze op het menu staan.
Ik las heel snel en dacht dat er 'gegeten' stondquote:
Bij southbeach wat ik volg mag je 150 gram boontjes per dag...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zag het ja, maar ik wil wel voldoende groente binnen krijgen. Ik had het idee dat het naast dit lijstje wel kon, omdat ik veel dingen eet die geen koolhydraten bevatten. Of zie ik dat nu verkeerd?
Nee joh, dit is een zuiglam, dat wordt hier niet op de kaart gezet geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las heel snel en dacht dat er 'gegeten' stond.
Dat is inderdaad ook een goed idee. Nog bepaalde groente die je aan kunt raden?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef progje het volgende:
[..]
Bij southbeach wat ik volg mag je 150 gram boontjes per dag...
Het is natuurlijk maar net hoe streng je het allemaal wilt doen! Maar je zou ook nog 150 gram aan andere groenten er bij kunnen doen eventueel.
Ooh, dat is ook nog wel een leuk idee voor een warme zondag! Eens kijken of hier in de buurt ook zoiets zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh, dit is een zuiglam, dat wordt hier niet op de kaart gezet geloof ik![]()
Google eens op kinderboerderij! Bij mij in de buurt zit er dus echt een hele leuke
Laat dat gevoel dan lekker overheersen vandaag en geniet van je vrijheid! Ik weet dat het niet leuk is om je te vervelen, maar met dit weer is het écht geen straf om niet te hoeven werken hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Oh, wat ben ik eigenlijk tevreden met mezelf de laatste tijd. Zo'n fijn gevoel! Gun dat jullie ook!
.
Natuurlijk valt er nog eea te perfectioneren, maar desondanks ben ik heel tevreden.
Sommige mensen (zoals Co) vallen daar in korte tijd veel van af. Maar zij doet het omdat ze maar niet afvalt en omdat ze het afvalproces even een kickstart wil geven (3 weken lang).quote:
Dat wilde ik morgen al gaan etenquote:
Broccoli is er lekker bij (ook erg lekker om te roerbakken)quote:Op maandag 21 maart 2011 10:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een goed idee. Nog bepaalde groente die je aan kunt raden?
Bloemkool stampen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef progje het volgende:
GB: wat ook erg lekker is, is om een soort van stamppot te maken van bloemkool
Oh, ik zat op minder KH!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:39 schreef Rituals het volgende:
@GB, ik heb je lijstje even ingevuld op dieetinzicht.nl en je zit met dat lijstje ongeveer op 25gr KH (waarvan 11gr door de sperziebonen). Qua kcal zit je trouwens erg laag, ongeveer 1000kcal.
Daarom begin ik er ook maar niet aanquote:Op maandag 21 maart 2011 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Straks zit ik drie weken dit te doen, doe ik het helemaal verkeerd
Jij hebt de hoeveelheden wat nauwkeuriger kunnen invullen waarschijnlijk. Ik heb 150gr magere kwark ingevuld (= 6KH). De andere producten bevatten geen/heel weinig KH.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik zat op minder KH!
En er moet inderdaad nog wat bij, dit is te weinig qua calorieën! Misschien dat ik zo nog wat extra kaas eet?
Ja bietjes en mais zijn ook groenten die je nu eigenlijk niet moet eten...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Straks zit ik drie weken dit te doen, doe ik het helemaal verkeerd
Bietjes en maïs wist ik inderdaad. Maar dat eet ik normaal gesproken ook al niet zo vaakquote:Op maandag 21 maart 2011 10:45 schreef progje het volgende:
[..]
Ja bietjes en mais zijn ook groenten die je nu eigenlijk niet moet eten...
En zo zijn er nog veel meer groenten die je beter kunt mijden als je echt even streng low-carb wilt doen.
Het was voor mij in het begin ook heel erg wennen. Maar het voordeel aan southbeach was dat er gewoon een lijst met producten in stond die je mocht eten in fase1 (en fase2) dus dat maakte het een stuk makkelijker.
Ik dacht aan 100 gram kwark, omdat ik ook wist dat daar veel kh in zitten inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij hebt de hoeveelheden wat nauwkeuriger kunnen invullen waarschijnlijk. Ik heb 150gr magere kwark ingevuld (= 6KH). De andere producten bevatten geen/heel weinig KH.
Je zou inderdaad nog wat extra kaas of vlees kunnen nemen.
Ja en bij de AH hebben ze bij de verse vleeswarenafdeling knabbelbacon liggen. (Ook knabbelspek, maar dat vind ik minder lekker) dat is knapperig en leent zich er uitstekend voor om te beleggen. Zoals met (room)kaas, filet americain, zelfgemaakte eier- of tonijnsalade, etc.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht aan 100 gram kwark, omdat ik ook wist dat daar veel kh in zitten inderdaad.
Ik heb nog een kipfiletje in de koelkast liggen. Misschien dat ik daar wat mee kan doen, met boursin ofzo?
Vrijdag doe je nog aan low carb?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef conleche het volgende:
En ik begin aan mijn laatste week!Tot nog toe echt prima vol te houden, maar zal wel blij zijn als ik weer een volkorenboterhammetje mag eten!
Oh, ik ben dol op sperziebonen. Heb er wel eens een pond van gegeten!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja en bij de AH hebben ze bij de verse vleeswarenafdeling knabbelbacon liggen. (Ook knabbelspek, maar dat vind ik minder lekker) dat is knapperig en leent zich er uitstekend voor om te beleggen. Zoals met (room)kaas, filet americain, zelfgemaakte eier- of tonijnsalade, etc.
Ik zelf eet geen kwark en zo, maar groenten doe ik niet zo moeilijk over, hoewel ik nooit 300 gram sperziebonen wegkrijg. Dat zal inderdaad meer iets zijn van 150 gram. Bloemkoolpuree is inderdaad heel lekker!
Heb ik ook en ook geen idee hoe ik er af moet komen. Heb 't ook via anderen gekregen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ja mijn hotmail heeft een virus, mijn pc gelukkig niet. Hij stuurt vanuit hotmail automatisch mailtjes. Vriendin van me had hetzelfde, dus heb het dankzij haar vrees ik. Irritant. Geen idee hoe ik er af kom.
Ja, resto is geen probleem, laat gewoon eventuele frieten staan. Het enige is: ipv m'n wodkaatje ga ik een cocktailtje nemen heb ik al besloten.quote:
Wat naar van die heup! Hebben ze al eens onderzocht waar dat aan kan liggen?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik geloof dat ik toch maar een andere sport moet zoeken. Ondanks rennen volgens het mega-watjes-beginners-blessuregevoeligetypjes-hardloopschema heb ik wéér last van m'n heup. En nu weet ik het niet meer, want ik vind alle sporten stom behalve hardlopen.
Totdat de pijn weg is ga ik niet rennen (dat deed ik de vorige keer wel en toen belandde ik bij de chiropractor) dus mijn lijstjes moeten netjes blijven deze week. Vandaag:
O - 250 ml magere yoghurt, 1 kiwi, 1 sinaasappel, 4 el muesli, thee
T - 1 volkorenknäckebrot met pindakaas, koffie met melk
L - 1 plak roggebrood met mosterd/kaas/tomaat, bakje andijvie/witlof/appel/selderijsalade, beker karnemelk
D - vegetarische nasi (alleen een groentepakket erdoor) met een omelet, wat satésaus en handje kroepoek
T - vanavond nog wat yoghurt
Is ook best te doen, hèquote:Op maandag 21 maart 2011 11:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, resto is geen probleem, laat gewoon eventuele frieten staan. Het enige is: ipv m'n wodkaatje ga ik een cocktailtje nemen heb ik al besloten.Dat is dan de eerste keer dat ik 'zondig'.
Over dat 'zondigen' moet ik je nog waarschuwen: als je een keer een cracker zou eten: geen probleem. Maar krijg je ineens een KH vreetkick, dan moet je niet schrikken als je ineens veel aankomt en er dan ook weer een halve week over doet om weer terug te komen op gewicht. Dus ik zondig gewoon niet, omdat ik het vreselijk demotiverend vind om dan weer een dag of 4 kwijt te zijn om dat op te heffen.
Nou, niet grondig ofzo. Maar, zowel de mensendiecktherapeute als de chiropractor kwamen (los van elkaar) tot de conclusie dat ik enigszins "scheef" benquote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat naar van die heup! Hebben ze al eens onderzocht waar dat aan kan liggen?
Is het echt de enige sport die je leuk vindt? Da's balenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik geloof dat ik toch maar een andere sport moet zoeken. Ondanks rennen volgens het mega-watjes-beginners-blessuregevoeligetypjes-hardloopschema heb ik wéér last van m'n heup. En nu weet ik het niet meer, want ik vind alle sporten stom behalve hardlopen.
Totdat de pijn weg is ga ik niet rennen (dat deed ik de vorige keer wel en toen belandde ik bij de chiropractor) dus mijn lijstjes moeten netjes blijven deze week. Vandaag:
O - 250 ml magere yoghurt, 1 kiwi, 1 sinaasappel, 4 el muesli, thee
T - 1 volkorenknäckebrot met pindakaas, koffie met melk
L - 1 plak roggebrood met mosterd/kaas/tomaat, bakje andijvie/witlof/appel/selderijsalade, beker karnemelk
D - vegetarische nasi (alleen een groentepakket erdoor) met een omelet, wat satésaus en handje kroepoek
T - vanavond nog wat yoghurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |