Heb je een link van de broek ook? Anders moet ik met dit plaatje naar de winkel gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had er wel een 10 euro kortingscode bij. Misschien kan je die ergens vandaan toveren ook.
Ah ik zie het ja. De diepgang zal ongeveer evenveel geweest zijn zo te zien. (ik vraag dit omdat mijn broertje geneeskunde wil gaan doen, maar een beetje bang is dat het veel feiten leren is, en weinig mechanismen begrijpen).quote:Op maandag 21 maart 2011 11:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had nog even ge-edit.
Weet ik niet, vast wel, maar ik denk dat Puff je daar beter bij kan helpen. Ik kijk altijd in het farmacotherapeutisch kompas welke medicatie-mogelijkheden er zijn in ieder geval, maar dit had je vast zelf al gevonden?
Tja, krijg je genoeg beweging, dan heb je vaak te weinig aan de voorgeschreven 2500kcal... Dus bijna een onmogelijk strevenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef Rituals het volgende:
In college was ook verteld dat minder dan 1% van de Nederlanders zich houdt aan de richtlijnen van de gezondheidsraad wat betreft voeding en beweging.
Dan ben je al gauw te zwaar, denk ik. Ik ook dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je kijkt naar buikomtrek, ik ook
Komt door die toko van je oudersquote:Op maandag 21 maart 2011 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Ik woon trouwens ook in de dikste gemeente van Nederland!![]()
Vind je dat niet tellen dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je al gauw te zwaar, denk ik. Ik ook dan.
Dat is wellicht bij jou het geval, maar niet bij meer dan 99% van de Nederlandersquote:Op maandag 21 maart 2011 12:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tja, krijg je genoeg beweging, dan heb je vaak te weinig aan de voorgeschreven 2500kcal... Dus bijna een onmogelijk streven
Dus als iedereen elke dag met een flink tempo naar de niet dichtstbijzijnde winkel loopt en daar z'n groentes, fruitj en vis haalt, worden we allemaal gezonder.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat is wellicht bij jou het geval, maar niet bij meer dan 99% van de Nederlanders. Het ging er voornamelijk om dat de richtlijnen qua groente, fruit, zoutinname, vis, verzadigde vetten, alcohol en minimaal 30 minuten bewegen per dag niet gehaald worden.
Daarom moet iedereen meer groente eten en meer bewegen. En visolie enzo. Om zonder overgewicht en gezond 80 te worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je al gauw te zwaar, denk ik. Ik ook dan.
Ja dat heeft ie gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef Rituals het volgende:
Leuke broek Co! Ik vind het lastig om linnen broeken te kopen, omdat de stof nog zo uitloopt.
@ Chico, misschien kan je broertje eens een dagje meelopen op de uni? Ik vind zelf dat het ook bij geneeskunde belangrijk is om mechanismen te snappen om het te kunnen toepassen bij casussen/patiënten. Je zult toch moeten begrijpen hoe het werkt. Hoewel ik wel denk dat er bij biomedische wetenschappen dieper op de stof wordt ingegaan.
PM vanwege herkenbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het gaat wel minder diep op de stof in dan bij bv. biomedische wetenschappen. Echter, is het erg lastig studeren zonder begripMaar dat is eigenlijk altijd mijn visie.
Wat is je vraagstelling precies? Vragen kunnen altijd
Jawel, maar zoals ik al zei: dan ben je al gauw te zwaar. Bij veel mensen valt het dan niet eens op dat ze te zwaar zijn, bij mij ook niet als ik gunstige kleren aan hebquote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vind je dat niet tellen dan?
Ik wil weer een normale buikVerder ben ik wel redelijk tevreden, maar ja m'n buik is altijd m'n strijdpunt.
http://www.esprit.nl/?LKZ=NL&camp=NL_IC_GG_SK_40_001quote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb je een link van de broek ook? Anders moet ik met dit plaatje naar de winkel gaan
*boks! Ik merk wel dat het echt scheelt als ik netjes eet. Het is dus voor een deel ook opgeblazen als ik troep eet. Ik zag van de week wel dat mijn taille een cm geslonken was t.o.v. 3 weken terug ofzo!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik wil weer een normale buikVerder ben ik wel redelijk tevreden, maar ja m'n buik is altijd m'n strijdpunt.
Buikomtrek was toch juist de beste indicatie of je een gezond gewicht hebt? Omdat hoge buikomtrek = buikvet = vet tussen je organen?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Yup. Buikvet is evil. Hoewel ik pas oook weer iets las dat al het vet evil is en niet alleen buikvet. Enniewee.. vis, groente en sport.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef Chicolate het volgende:
Buikomtrek was toch juist de beste indicatie of je een gezond gewicht hebt? Omdat hoge buikomtrek = buikvet = vet tussen je organen?
Kibbeling dan?quote:
Hey muis, ik wilde je al een tijdje wat vragen, maar vergat het steeds: heb jij ook wel eens last van elektrische schokken met je ABI? Ik heb het de laatste tijd erg vaak (echt dagelijks) als ik het aanrecht aanraak na de computer aangeraakt te hebben. Niet echt tofquote:
Ik wel. Ik wil 300 worden. Minstens!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, ik hoef toch niet zo nodig 100 te worden. Of 90
.
Hmm, niet echt specifiek van de computer maar ik ben heel gevoelig voor statische elektriciteit. Als ik de wasdroger heb aangeraakt moet ik ook altijd 'ontladen'.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey muis, ik wilde je al een tijdje wat vragen, maar vergat het steeds: heb jij ook wel eens last van elektrische schokken met je ABI? Ik heb het de laatste tijd erg vaak (echt dagelijks) als ik het aanrecht aanraak na de computer aangeraakt te hebben. Niet echt tof.
Geen vet is ook weer niet goedquote:Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Buikvet is evil. Hoewel ik pas oook weer iets las dat al het vet evil is en niet alleen buikvet. Enniewee.. vis, groente en sport.
deze:quote:Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.esprit.nl/?LKZ=NL&camp=NL_IC_GG_SK_40_001
Nee, linkjes gaan raar genoeg dan naar de homepage, zie ik net toen ik het even uitprobeerde. Maar als je women>broeken>casual/nonchalant doet dan is het de derde broek. Hij staat er in het bruin op de foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik raak het aanrecht nu meteen aan, zodat ik erop voorbereid ben en niet schrik. Maar zou er geen andere manier zijn om te ontladen? Mark krijgt ook wel eens een schok van mij. Of één van de katjesquote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm, niet echt specifiek van de computer maar ik ben heel gevoelig voor statische elektriciteit. Als ik de wasdroger heb aangeraakt moet ik ook altijd 'ontladen'.
Taille. Maar omdat mannen die niet echt hebben (en dikke vrouwen ook niet) houden we het op buikomtrek. Denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:40 schreef conleche het volgende:
En is het dan taille- of buikomtrek? Want als het buik is, waar meet je het dan? En bij mij beginnen daar ook mijn heupen. (nee niet óp mijn buik) Dus ik meet altijd maar mijn taille, da's tenminste duidelijk waar je het moet meten!
Jij ziet er op je 18e nog zo goed uit dat dat je gemakkelijk gaat lukkenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil 300 worden. Minstens!
Klopt. Je meet dan ook tussen het laagste punt van je ribben en het hoogste punt van je heupbot. Bij mij is dat ongeveer op navelhoogte en ook zo'n beetje m'n dikste puntquote:Op maandag 21 maart 2011 12:40 schreef conleche het volgende:
En is het dan taille- of buikomtrek? Want als het buik is, waar meet je het dan? En bij mij beginnen daar ook mijn heupen. (nee niet óp mijn buik) Dus ik meet altijd maar mijn taille, da's tenminste duidelijk waar je het moet meten!
Nu ineens weer taille? Oh, dan ziet het er voor mij ook weer wat minder dramatisch uit, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Taille. Maar omdat mannen die niet echt hebben (en dikke vrouwen ook niet) houden we het op buikomtrek. Denk ik.
Misschien een klein metalen voorwerp bij je houden ofzo? Dat je dat snel aan kan raken.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik raak het aanrecht nu meteen aan, zodat ik erop voorbereid ben en niet schrik. Maar zou er geen andere manier zijn om te ontladen? Mark krijgt ook wel eens een schok van mij. Of één van de katjes.
Zit nog waarheid in ook! Tegenwoordig kan m'n ma het doordeweeks niet meer alleen af in de snackbar, terwijl dat eerder gemakkelijk kon. Omzet is tegenwoordig ook iets van 50% meer dan toen ze begonnen waren, dus mensen in de buurt snacken meer.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef progje het volgende:
[..]
deze:Ja die afbeelding lukte wel, die staat ook op de vorige pagina, maar ik linkte de beschrijving en die pakte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb daar teveel zitten om te voelen waar m'n heupbot precies begintquote:Op maandag 21 maart 2011 12:47 schreef Rituals het volgende:
Het is zoals Puff het zegt, tussen het laagste punt van je ribben en het hoogste punt van je heupbot. Bij sommige mensen is dat ter hoogte van de navel, bij anderen een stuk boven de navel.
Dat jij nog niet aan de vrouw bent, zeg! Jij smooth-operator, jij!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ziet er op je 18e nog zo goed uit dat dat je gemakkelijk gaat lukken.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat jij nog niet aan de vrouw bent, zeg! Jij smooth-operator, jij!
Je kan de beide punten van de aarde van je stopcontact aanraken! Dat doet mijn vriendje tenminste altijd als hij aan het kloten is met computers (om te voorkomen dat hij het moederboard sloopt door een elektrische schok te geven).quote:Op maandag 21 maart 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik raak het aanrecht nu meteen aan, zodat ik erop voorbereid ben en niet schrik. Maar zou er geen andere manier zijn om te ontladen? Mark krijgt ook wel eens een schok van mij. Of één van de katjes.
BMI is een handig hulpmiddel om de gemiddelde mens grof in categorien in te delen. BMI is niet heilig.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef V1z0R het volgende:
Vind dat gezeur over BMI gewoon onzin!![]()
Ik voel me gezonder dan ooit (zelf toen ik wel een 'gezond' BMI had) ben al meer dan een jaar niet echt ziek geweest, behalve af en toe een snotneus ofzo...
syllogisme?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben tijdens mijn hele middelbare schooltijd niet één keer ziek geweest (ja af en toe verkouden, keelpijn, but that's it). En dat terwijl ik amper groente at.
Maw: groente eten is heul niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |