quote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef Phaidra het volgende:
@Co, je sig! Ik heb 2 weken geleden ook mijn sig aangepast en ik twijfelde tussen jouw huidige sig en die ik nu heb. Mijne komt ook uit een Snow Patrol nummer.
Toen kende ik 'em nog niet denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]Wat grappig dat iedereen dat nu ziet, ik had hem een jaar or so geleden ook een paar maanden en toen is het niemand opgevallen.
Oh echt? Shame on me, ik hou zo van dat nummer!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]Wat grappig dat iedereen dat nu ziet, ik had hem een jaar or so geleden ook een paar maanden en toen is het niemand opgevallen.
Ik ken hem nog steeds nietquote:
Ik had m wel gezien, hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:15 schreef conleche het volgende:
Ik ben al de hele ochtend bezig met de afwas.iedere keer het rek vol en dan wachten tot het droog is. Iets zegt me dat ik niet heel efficient bezig ben.
Klein buikje aan de onderkant, dus jaquote:Op maandag 21 maart 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
BMI is een handig hulpmiddel om de gemiddelde mens grof in categorien in te delen. BMI is niet heilig.
BMI of geen BMI, heb je nog overgewicht?
Irritant hè? Dat heb ik dus ook. Zonder die stomme buik zou ik een geweldig lijf hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Klein buikje aan de onderkant, dus ja
Vorige week na een zware buikspiertraining waren wel de contouren van blokjes te zien aan de bovenkant! Het concentreert zich dan ook vrijwel volledig rond m'n middel want aan m'n benen zit vrijwel geen vet en m'n ribben kun je tellen als ik m'n armen omhoog houd.
Laatst trouwens iemand gezien die een buikwandcorrectie had ondergaan, maar nu weer dikker werd... Maar die krijgt nu dus juist tieten i.p.v. een buik
Wat zit je nog achter je computer dan? Hardlopen jij!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Irritant hè? Dat heb ik dus ook. Zonder die stomme buik zou ik een geweldig lijf hebben.
Zou kunnen, maar probleem is dat ik gewoon veel minder honger heb nu ik al zo lang weinig carbs eet.quote:
Om 14 uurquote:Op maandag 21 maart 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat zit je nog achter je computer dan? Hardlopen jij!
Dat vertel ik mezelf ook ieder jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi! Alles goed met iedereen?
Mijn buik is in verhouding niet zo gek maar ik ben gewoon overal te zwaar dus ja.Voor de zomer gaat het er allemaal weer af!
Nope, vrees van niet. Al heb je van die jaloersmakende creaturen die een platte buik hebben zonder er moeite voor te hoeven doenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef MarMar het volgende:
Ik was/ben in de veronderstelling dat buikjes niet strak worden van alleen maar minder eten?
Ik heb altijd wel iets van een taille gehad, mijn hele contour schoof gewoon 10 cm naar buiten opgoede spreiding.. Het laatste restje zit vooral op de billen/bovenbenen.
Ik heb een vriendin met maatje 34/36 die steeds roept dat ze zichzelf zo dik vindt. Ik word er echt helemaal gestoord van. De opmerking "als je jezelf al dik vindt, hoe dik vind je mij dan wel niet?" (maat 40) helpt ook niet. "Ja bij jou is het anders"quote:Op maandag 21 maart 2011 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope, vrees van niet. Al heb je van die jaloersmakende creaturen die een platte buik hebben zonder er moeite voor te hoeven doen.
De afgelopen jaren is het hier ook best gelukt! Vorige zomer heb ik me niet kunnen wegen maar de zomer daarvoor woog ik 58 kilo ofzo, alleen jammer dat er daar afgelopen winter ongeveer 10 bij zijn gekomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vertel ik mezelf ook ieder jaar![]()
.
ja dat haat ikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef progje het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met maatje 34/36 die steeds roept dat ze zichzelf zo dik vindt. Ik word er echt helemaal gestoord van. De opmerking "als je jezelf al dik vindt, hoe dik vind je mij dan wel niet?" (maat 40) helpt ook niet. "Ja bij jou is het anders"
Ik heb een stoffen bank, ik vonk ook met allesquote:Op maandag 21 maart 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik raak het aanrecht nu meteen aan, zodat ik erop voorbereid ben en niet schrik. Maar zou er geen andere manier zijn om te ontladen? Mark krijgt ook wel eens een schok van mij. Of één van de katjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |