Staand, nadat je hebt uitgeademd.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Perruche het volgende:
TTrouwens over buikomtrek, wat mag het zijn? En hoe moet je meten, staand, liggend...?
Dat ligt wel een beetje aan je lengte. Ik ben bijvoorbeeld met maat 36 echt niet dun (BMI van 23 ofzo), en met maat 40 heb ik ruim overgewicht. Maar goed, voor mensen met een gemiddelde lengte heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Er is wel een objectief verschil, mensen met maat 40 kunnen nog een beetje te dik zijn. (Al naar gelang hun lengte en hun bouw), dus daar snap ik het eerder van dat ze zeggen dat ze te zwaar zijn dan iemand met maat 34/36, waar objectief bekeken gewoon niks te veel aan kán zitten en het idee van te dik zijn dus alleen in het hoofd zit.
DaD is 1,74, geloof ik, dus wat haar betreft heeft Co dan wel gelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan je lengte. Ik ben bijvoorbeeld met maat 36 echt niet dun (BMI van 23 ofzo), en met maat 40 heb ik ruim overgewicht. Maar goed, voor mensen met een gemiddelde lengte heb je wel gelijk ja.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Het enige positieve is misschien dat ze blijkbaar wel een commerciële instelling verwachten en als je dat niet prettig vindt, zou de baan op zich misschien ook tegenvallen? Neemt niet weg dat het wel heel rot is...
ja maar mijn vriendin roept het serieus elke keer als we elkaar zien... En ze doet ook niet haar best om gezond te eten of iets. Ze leeft op energie drank en af en toe wat broodquote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maat 34/36 en ik vind mezelf soms ook te dik. Sue me.
Weer eens iets anders dan citroensap en stroop.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef progje het volgende:
[..]
ja maar mijn vriendin roept het serieus elke keer als we elkaar zien... En ze doet ook niet haar best om gezond te eten of iets. Ze leeft op energie drank en af en toe wat brood
Natuurlijk mag jij je af en toe ook balen van je figuur! Zo bedoel ik het ook helemaal niet.
Maar die vriendin van mij is echt never ever tevreden terwijl ze echt heel erg slank is en ook altijd hele strakke kleding draagt. Ze heeft echt geen gram vet op haar lichaam
Ik heb donderdag het college 'Healty aging: hoe wordt u 100'quote:Op maandag 21 maart 2011 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil 300 worden. Minstens!
Life extension. Voldoende anti-oxidanten, calorierestrictie, gezond voer en saai leven.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb donderdag het college 'Healty aging: hoe wordt u 100'.
Oké, dat college kan ik dus overslaan, ik weet de clou alquote:Op maandag 21 maart 2011 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Life extension. Voldoende anti-oxidanten, calorierestrictie, gezond voer en saai leven.
Bel me maar als ze daar 300 van maken.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Healty nog wel!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hihiquote:Op maandag 21 maart 2011 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Life extension. Voldoende anti-oxidanten, calorierestrictie, gezond voer en saai leven.
Als wij dat doen bij persoonlijkheidsbeschrijvingen is de docent vaak bezig om uit te leggen waarom mensen een overdreven positief zelfbeeld lijken te hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Rituals het volgende:
Ik heb geen zin om dadelijk naar college te gaan. Maar ik ga wel, er worden namelijk geanalyseerde voedingsgegevens gepresenteerd van mijn medestudenten en ik ben wel benieuwd. Hoewel ik het vermoeden heb dat aardig wat studenten gelogen hebben over hun gewicht/buikomvang/voeding/beweging/alcoholgebruik
. Ik ken ook iemand die gelogen heeft over d'r lengte
.
Life extension is erg interessant.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Rituals het volgende:
Ik heb geen zin om dadelijk naar college te gaan. Maar ik ga wel, er worden namelijk geanalyseerde voedingsgegevens gepresenteerd van mijn medestudenten en ik ben wel benieuwd. Hoewel ik het vermoeden heb dat aardig wat studenten gelogen hebben over hun gewicht/buikomvang/voeding/beweging/alcoholgebruik
. Ik ken ook iemand die gelogen heeft over d'r lengte
.
Klopt, maar zij vindt het verschrikkelijk om 1.57m te zijn, dus zegt ze altijd dat ze 1.60m is, dat klinkt zoveel groterquote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Life extension is erg interessant.
En liegen over je lengte... Da's uitgekookt, dan hoef je minder over je gewicht te liegen.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Rituals het volgende:
@Co, zie je er ook uit als een 18-jarige?
Hahahaha!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef MarMar het volgende:
Das wel een beetje schattigen dat heet niet liegen, maar afronden
Jij hebt Co toch nog nooit irl gezien?quote:
Ah dus dat ik eruit zie als een puber, betekent dat ik grote kans heb om oud te worden?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Rituals het volgende:
'Uit onderzoek is duidelijk geworden dat hoe oud iemand eruit ziet, de schatting van biologische leeftijd, een goede voorspeller voor de overleving is. Bovendien bleek deze biologische leeftijdsschatting een voorspeller voor het functioneren op cel, orgaan (hersenfunctie, cognitie, spierkracht) en organisme niveau (overleving, fysiek functioneren'.
Bijbehorende artikel
En nu zal ik stoppen met het quoten van mijn blokboek/sheets.
Hoe wéét je datquote:Op maandag 21 maart 2011 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt Co toch nog nooit irl gezien?
Oh nvm, toch wel, in okt 2008.
Slechte redenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik er toen ook was, misschien?
Da's leuk, ik word al jaren ouder geschat. Op 13-14 jarige leeftijd kon ik doorgaan voor 18.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Rituals het volgende:
'Uit onderzoek is duidelijk geworden dat hoe oud iemand eruit ziet, de schatting van biologische leeftijd, een goede voorspeller voor de overleving is. Bovendien bleek deze biologische leeftijdsschatting een voorspeller voor het functioneren op cel (telomeerlengte), orgaan (hersenfunctie, cognitie, spierkracht) en organisme niveau (overleving, fysiek functioneren)'.
Bijbehorende artikel
Boks!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Da's leuk, ik word al jaren ouder geschat. Op 13-14 jarige leeftijd kon ik doorgaan voor 18.
Geinig. Op 18-jarige leeftijd kon ik doorgaan voor 13-14.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Da's leuk, ik word al jaren ouder geschat. Op 13-14 jarige leeftijd kon ik doorgaan voor 18.
En, geef je ze betere cijfers?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boks!
Tegenwoordig niet meer trouwens. Lln schatten mij 2 jaar jonger.
Oudere vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werd vroeger ouder geschat, toen een tijdje precies goed en nu soms jonger.
Neemt niet weg dat ik me meestal zo voel:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Rituals het volgende:
'Uit onderzoek is duidelijk geworden dat hoe oud iemand eruit ziet, de schatting van biologische leeftijd, een goede voorspeller voor de overleving is. Bovendien bleek deze biologische leeftijdsschatting een voorspeller voor het functioneren op cel (telomeerlengte), orgaan (hersenfunctie, cognitie, spierkracht) en organisme niveau (overleving, fysiek functioneren)'.
Bijbehorende artikel
Vanavond maar even de woonverzekering raadplegenquote:Onderzoekers: kans op zware aardbeving in Limburg
Limburg moet rekening houden met aardbevingen van 7.0 op de schaal van Richter. Dat zeggen geologen van universiteiten in Aken en Amsterdam naar aanleiding van een gezamenlijk onderzoek. De wetenschappers waarschuwen voor een aardbeving die veel zwaarder is dan Nederlandse kerncentrales en chemische fabrieken kunnen doorstaan.
Dat komt omdat tijdens de bouw van huizen, wegen en bedrijven in ons land helemaal geen aandacht is voor zulke aardbevingen, zo zeggen de onderzoekers in het actualiteitenprogramma EenVandaag. De geologen ontdekten dat honderden jaren geleden aardbevingen in Limburg voorkwamen van 7.0 op de schaal van Richter. In 1992 was er een zware aardbeving rond Roermond. Met een kracht van 5,8 op de schaal van Richter was het de sterkste aardbeving ooit in Nederland gemeten.
Niet helemaal. Er is wel wat plaatselijk effect, maar niet uitsluitend. Ergens in een onderzoek gelezen, dus waar. Buikspieroefeningen, here I come. Nah, geen zin in.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Vik is gewoon bij elke meet aanwezig!
[loos]
Wat dus al duidelijk was, je kunt niet gericht op bepaalde plekken afvallen omdat je lichaam bepaalt waar het weggehaald wordt. Wel is je bloeddoorstroming van belang en zorgen dat er meer bloedtoevoer bij vettige gebieden omdat de stoffen die voor vetafbraak dan ook die plekken beter bereiken.
[/loos]
BMI?quote:Ligt eraan of ik baard laat staan....
Normaal gewoon 25, maar met baard al snel 28/29
Yup, mijn BMI is zwaar afhankelijk van m'n baardgroei!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet helemaal. Er is wel wat plaatselijk effect, maar niet uitsluitend. Ergens in een onderzoek gelezen, dus waar. Buikspieroefeningen, here I come. Nah, geen zin in.
[..]
BMI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |