Shut itquote:
Ja maar schatten leerlingen hun docenten niet altijd jonger, omdat ze zelf ook jong zijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boks!
Tegenwoordig niet meer trouwens. Lln schatten mij 2 jaar jonger.
Zou kunnen. Toen boeide het me nog weinig. En als ik dan zei dat ik 26 was, zeiden ze: "Huhh??!! Wat oud!"quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar schatten leerlingen hun docenten niet altijd jonger, omdat ze zelf ook jong zijn?Dat zie je vaak, dat je mensen schat afhankelijk van je eigen leeftijd.
Het schijnt dat mensen je jonger schatten als iedereen in de omgeving ouder is. Word je omringd door jonkies, dan word je ouder geschat.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar schatten leerlingen hun docenten niet altijd jonger, omdat ze zelf ook jong zijn?Dat zie je vaak, dat je mensen schat afhankelijk van je eigen leeftijd.
Ik was wel één van de jongste leraren jaquote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen je jonger schatten als iedereen in de omgeving ouder is. Word je omringd door jonkies, dan word je ouder geschat.
Fixedquote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik werd laatst 20 geschat, maar heb ook wel 25 gehoord. Ik wordt juist ouder geschat als ik met mijn vriendinnen ben (die zijn allemaal 25+)
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef loveli het volgende:
De moraal van dit verhaal: werken in het bejaardentehuis is goed voor je zelfvertrouwen.
Hier is het grijs al de hele dagquote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is het heerlijk weer.
Onze patio zit nog in de schaduw maar ik ga gewoon lekker met het raam open voor het raam zitten, dan vang je vast ook zon.
Je wordt volwassen, Vik!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Oh, wat ben ik eigenlijk tevreden met mezelf de laatste tijd. Zo'n fijn gevoel! Gun dat jullie ook!
.
Natuurlijk valt er nog eea te perfectioneren, maar desondanks ben ik heel tevreden.
Is dat volwassen worden? Ik dacht dat het de yoga wasquote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je wordt volwassen, Vik!![]()
Maar het is een heerlijk gevoel hè, ik was ook altijd zo onzeker als puber/student. Benijd die leeftijdsgroep helemaal niet, als ik ze nu zie. Nouja, de strakke gezichtshuidjes, die dan weer wel
Hier is het ook zo mooi.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is het heerlijk weer.
Onze patio zit nog in de schaduw maar ik ga gewoon lekker met het raam open voor het raam zitten, dan vang je vast ook zon.
Jee, ik word volwassen!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar het is een heerlijk gevoel hè, ik was ook altijd zo onzeker als puber/student. Benijd die leeftijdsgroep helemaal niet, als ik ze nu zie. Nouja, de strakke gezichtshuidjes, die dan weer wel
QFT!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er mis dan Swietje? Te veel verleidingen?
Dat was voor mij altijd het ergste... Tegenwoordig gewoon geen chips, koekjes, chocola etc. thuisliggen dus kan ik mij er ook niet aan vergrijpen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
QFT!Ik ga vanavond ws deze film zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er mis dan Swietje? Te veel verleidingen?
Dat was voor mij altijd het ergste... Tegenwoordig gewoon geen chips, koekjes, chocola etc. thuisliggen dus kan ik mij er ook niet aan vergrijpen.. Die pottenfilms zijn meestal zo schandalig slecht, maar toch wil ik ze altijd zien
.
Niet meer actief op Fok!
Heb al twee weken een pak speculaas ongeopend in de kast liggenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen zon gezien vandaag.
Wat stom LB, je had je er zo op verheugd...
Ik weet waar ik de tuc koekjes heb verstopt
Dan is het nu vast taai taaiquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb al twee weken een pak speculaas ongeopend in de kast liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |