Wilde ik ook postenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Mike het volgende:
Je zou ook kunnen stellen dat Jack niet populair is.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 02:51 schreef tong80 het volgende:
Carice van Houten of Anette Malherbe
PinkPop op TV of Lowlands op TV
Oh Oh Tirol of Dames in de dop liever een hersentumor
Leuk dat Secret Story is mislukt of Wat is daar leuk aan
New Kids in de Bios of Gooise vrouwen in de Bios
De Oscars of De Razzies
De PVV heeft gelijk dat 2 publieke zenders genoeg is of Daar hebben ze geen gelijk in geen mening
Harvey Keitel of Kevin Spacey
Clint Eastwood de acteur of Clint Eastwood de regisseur
Jammer nooit meer Big Brother of Dat is niet jammer
De Wereld Draait Door of Pauw & Witteman
Kassa of Radar geen idee
Triest het overlijden van Dennis Hopper of Ach iedereen gaat een keer dood
Ben Stiller is leuk of Ben Stiller is niet leuk
Jammer dat Paul de Leeuw stopt met de MaDiWoDo-show of Dat is niet jammer
Dione de Graaff of Mart Smeets wie?
Ik mis een goed filmprogramma op de Nederlandse TV of Die mis ik niet
Robert de Niro speelt in te veel matige films of Dat vind ik niet
Jack van Gelder of Wilfred Genéenee
Gedaan, maar pas nadat ik het had ingevuldquote:Op donderdag 24 november 2011 12:38 schreef tong80 het volgende:
Google eens op Ireen van Ditshuijzen mensen
Herkenbare mooie programma's hč ? En verder ook geen slecht CV.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gedaan, maar pas nadat ik het had ingevuld
Ja, de namen van mensen die meer buiten de schermen werken ken je helaas meestal niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herkenbare mooie programma's hč ? En verder ook geen slecht CV.
Gied Jaspers, Ellen Blazer, Cherrie Duijns, Stephan Emmer google maar eensquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, de namen van mensen die meer buiten de schermen werken ken je helaas meestal niet.
Leg eens uitquote:Op zondag 27 november 2011 03:50 schreef Stout64 het volgende:
Tong vindt zichzelf wel heel erg belangrijk geloof ik.
Dat gaat toch via Encartaquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef tong80 het volgende:
En de Fokker Verbal.
Die heeft als beroep vragen bedenken voor TV kwisses en spelletjes.
Wat is Encarta ?quote:
Daarom is twee voor twaalf niks meer aan of erger ik me te veel aan Astrid Joosten en is dat de reden ?quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Digitale encyclopedie die twee voor twaalf nogal eens gebruikt.
Mijn informatie is wel van al wat jaar geledenquote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom is twee voor twaalf niks meer aan of erger ik me te veel aan Astrid Joosten en is dat de reden ?
Ik mis Joop Koopmansquote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn informatie is wel van al wat jaar geledenIk vind het nog steeds een erg leuke quiz
quote:
Betere balans nu ?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:58 schreef Gillingham het volgende:
De balans film/tv is een beetje zoek, Tong.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |