De nieuwe Sinterklaas doet het goed of Ik blijf naar Bram van der Vlugt verlangen
Terecht dat het nieuwe programma van Paul de Leeuw flopt of Ik vind het wel leuk
Er is te veel aandacht voor Cruijff/Ajax op TV of Die aandacht is terecht
Gerard Ekdom zou een eigen muziek-TV-programma moeten krijgen of Laat om maar op de radio
Iedere nieuwe James Bond na Sean Connery en Roger Moore is derderangs of Ik geef ze altijd een kans
Raar dat Doutze Kroezen zo'n grote rol krijgt als fotomodel of Dat trekt nu eenmaal kijkers
Lekker veel films op TV tijdens de feestdagen of Ik kijk films wel op internet of DVD
Rijk de Gooijer was een geweldige acteur of Rijk de Gooijer was een grappige man
Johan Derksen maakt zich belachelijk met de TV-reclame of Terecht dat ie zich daar voor leent, brengt geld in het laadje
Ik heb een TV-gids of Ik zie wel wat er voorbij komt
2 miljoen Nederlanders kijken naar Ik hou van Holland of 14 miljoen Nederlanders kijken niet naar Ik hou van Holland
Lucille Werner is irritant of Lucille Werner is leuk
Terecht dat er heel het jaar een eurovisiesongfestival-forum is op Fok! of Dat slaat nergens op
Ireen van Ditshuizen heeft terecht de TV-Ouevre award gewonnen of Wie is Ireen van Ditshuizen
Filmhuis of normale bioscoop
Peter R. de Vries is een megalomaan of Hij heeft nu eenmaal over veel dingen verstand
Het einde van The Sixths sense of Het einde van The usual suspectes
Documentaire of Speelfim
Opsporing verzocht of Spoorloos
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !