Royal Air Force Marham: http://en.wikipedia.org/wiki/RAF_Marhamquote:
Ik moet toch Lagrinta gelijk geven in dit geval, zie:quote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Voor mij is het een feit dat het wapenembargo tegen het Khadaffi-regime gericht is en niet de Libyan National Council.
Ja ik zag het inderdaad toen je me verbeterde. Thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Temlin het volgende:
[..]
Royal Air Force Marham: http://en.wikipedia.org/wiki/RAF_Marham
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
TS kun je dan dit toevoegen bij de vorige topics:
[ code verwijderd ]
En de FP-posts vervangen voor deze:
[ code verwijderd ]
Is lastig af te spreken met zo veel users.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef yavanna het volgende:
Misschien kan er even gewacht worden met een nieuw topic openen op de LaPo'er of op verzoeker, zoals Nibb-it nu had gevraagd.
Beetje irritant steeds dit.
Goed dat je het zegt ik zap overquote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef maxburger het volgende:
Nieuwsuur op Nederland 2 en Journaal 24 geheel in het teken van Libië.
Dat is hartstikke mooi. Resoluties zijn op meerdere manieren interpreteerbaar volgens jou.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Voor mij is het een feit dat het wapenembargo tegen het Khadaffi-regime gericht is en niet de Libyan National Council.
Het feit is dat Ghaddafi een oorlogsmisdadiger is die massaal zijn eigen burgers vermoord. Dat vind jij blijkbaar geen probleem.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Gaat niet om mijn mening of jouw mening. Gaat om de feiten. Dat Egypte nie het westen is doet er ook niet toe. Als je een wapenembargo afkondigt moet je het ook handhaven.
En daar spreekt men over het exporteren van wapens aan de 'Libyan Arab Jamahiriya', niet de 'Libyan Transitional Council' of 'Libyan Republic'.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik moet toch Lagrinta gelijk geven in dit geval, zie:
http://daccess-ods.un.org/access.nsf/Get?Open&DS=S/RES/1970%20(2011)&Lang=E&Area=UNDOC
Voornamelijk artikel 9 en 10
Ook in resolutie 1973 wordt naar deze (1970) resolutie verwezen.
Ja, dat is geen nieuws.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi. Resoluties zijn op meerdere manieren interpreteerbaar volgens jou.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is lastig af te spreken met zo veel users.
Opgelost.quote:
LaPo=nieuw topic is een normaal logisch iets.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is lastig af te spreken met zo veel users.
Ik zag het ook, maar niet iedereen volgt het zo goed allemaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:05 schreef yavanna het volgende:
[..]
LaPo=nieuw topic is een normaal logisch iets.En Nibb-it vroeg het overduidelijk.
Jij bent een demagoog, dat zien de andere users hier ook wel. Je kan niet inhoudelijk reageren.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het feit is dat Ghaddafi een oorlogsmisdadiger is die massaal zijn eigen burgers vermoord. Dat vind jij blijkbaar geen probleem.
Als je nieuwsuur bedoeld..... die verslaggever is live ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn die beelden live die nu te zien zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |