quote:
Ik gelukkig maar 1 keer in de week of zo, maar eigenlijk rijdt het wel lekker door, al rijd je langzamer dan normaal.quote:
wel terecht was een levensgevaarlijke situatiequote:
totdat er een ongeluk gebeurd bij een afslag, da staat alles vastquote:Op zondag 20 maart 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gelukkig maar 1 keer in de week of zo, maar eigenlijk rijdt het wel lekker door, al rijd je langzamer dan normaal.
Ja Kooooooooooooooooooosquote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Elusive het volgende:
ooit een trucker gezien die niet hentsvrie belt ?
Ik weet er alles van, vroeger moest ik ook elke dag daar rijden, wat een drama.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
totdat er een ongeluk gebeurd bij een afslag, da staat alles vast
iets met een quotaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Eenskijken het volgende:
kan me zo ergeren aan dit soort naaiboetes die nergens op slaan.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef donald_dick het volgende:
als ik ooit gefilmt wordt, dan doe ik de groetjes aan fok!
Jawel, want dat is geen telefoon. Tenzij je heel gevaarlijk rijdt, krijg je een artikeltje 5.quote:
gelukkig kan je altijd nog binnendoor, behalve in het weekend, dan zijn alle boodschappenautootjes in gebruikquote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, vroeger moest ik ook elke dag daar rijden, wat een drama.
Alstuquote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 15 min koos![]()
Waar is de koosemoticon?
als je koffie drinkt...quote:
een oude bromsnor in actie!quote:
geen rijksstraatwegquote:
lijkt de ikea in amsterdam wel...quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daar ligt koos in met een verhaaltje
kan de presentator wel op staanquote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daar ligt koos in met een verhaaltje
Net als vorige weekquote:Op zondag 20 maart 2011 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
voor het eind van dit reclameblok moet dit topic vol zijn
dat ze snel een internetstoring mag krijgen!quote:
had je maar bij xs4all moeten zitten, want daar blijft het gewoon werkenquote:
echt wel, wacht maar totdat ie worst in beeld isquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
had je maar bij xs4all moeten zitten, want daar blijft het gewoon werken
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
had je maar bij xs4all moeten zitten, want daar blijft het gewoon werken
40 procent in bezit van de ABN...quote:
DDKINquote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
40 procent in bezit van de ABN...
in een steegje!quote:
jij hebt een AH to go?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
het podium daar is groter dan mijn lokale AH-vestiging
jammer van de reclame...quote:
wat een goor programmaquote:
golden shower geeft je vleugels...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef tralalala het volgende:
Ik gooi de turbo er wel ff in. Ik ga liever slapen nu maar moet natuurlijk wel Alberto kieken.
wat is er mis met milfsquote:
waarom hebben zie die niet in amsterdamquote:
bah, energiedrink is ranzig spul man.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
golden shower geeft je vleugels...
[ afbeelding ]
Hier in leiden welquote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom hebben zie die niet in amsterdam
Volgens mij gaat het niet over Milfs hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef gers het volgende:
[..]
wat is er mis met milfs
sommige zijn best geefbaar
slap aftreksel vanquote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef gers het volgende:
[..]
wat is er mis met milfs
sommige zijn best geefbaar
Ja dat snap ik ook niet, de AH bij mij in de buurt is mini.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom hebben zie die niet in amsterdam
die van mij heeft nog net een broodafdeling, maar verder is er alleen verpakt etenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, de AH bij mij in de buurt is mini.
Ja die was top, ik ging wel eens naar die in Diemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef tralalala het volgende:
Vroegah was de AHXL de maxis dat was nog veel baziger
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die was top, ik ging wel eens naar die in Diemen-zuid.
ijmuiden was dat toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die was top, ik ging wel eens naar die in Diemen.
Nee zelfs dat niet, maar brood haal ik toch meestal bij de bakker, en beleg bij slager of kaasboer, maar dan nog, heel weinig lekkere dingen bij die AH.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
die van mij heeft nog net een broodafdeling, maar verder is er alleen verpakt eten
geen liefdesdokters?quote:
ja richting almere?quote:
epischquote:
WINNING!quote:
gewoon een makro, maar dan voor iedereen!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
episch
de Maxis, daar gingen mijn ouders ook heen toen ze nog arm waren
Weak!quote:
corendonquote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef missU het volgende:
Wordt mede mogelijk gemaakt door Cheaptickets.nl? Pfff volgens mij toch echt door m'n UPC abbo...
een poolse!quote:
Vooral als je over een verkeersdrempel rijdt en dan de tanden in je lul staan...quote:
Kunne alleen neerstortenquote:
volgens albertoquote:
denk dat het nog iets te vroeg is voor koosquote:
nog 2 minskes/3minkersquote:Op zondag 20 maart 2011 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
denk dat het nog iets te vroeg is voor koos
zitten in de boom!quote:
wel over gevaarlijk rijgedragquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Doler12 het volgende:
Volgens mij staat er niks in de wet over wheelies
koos zal wel een vage wet weten die 'uitgelegd kan worden' als dat wheelies niet mogen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Doler12 het volgende:
Artikeltje 5 denk ikquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Doler12 het volgende:
helaas pindekaasquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Zal Koos nu ook thuis, met vrouw en kind, met een lekker kopje koffie naar wegmisbruikers kijken? Samen op de bank met zn vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |