Een mccafé product? Dat wordt hem echt niet. Andere apparatuur voor nodig en zal wel extra tijd kosten anders hebben ze hem niet in het mccafé assortiment gestopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
Start een lobby bij McDonald's Nederland.... Volgens mij slaat ie wel aan... vooral in de zomer...
Dat gaat hem inderdaad nog niet worden nee. Er zijn wel plannen voor McCafé maar nu nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef Piger het volgende:
[..]
Een mccafé product? Dat wordt hem echt niet. Andere apparatuur voor nodig en zal wel extra tijd kosten anders hebben ze hem niet in het mccafé assortiment gestopt.
Niet veel, maar wel iets?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
Over Chili Chicken gesproken. De chiliwrap komt terug, en er komt binnenkort iets leuks. Maar daar mag ik nog niet veel over zeggen
Het is een soort bbq saus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
De NYcrispy heerst!
Is die saus trouwens in de winkel te krijgen, of in ieder geval iets wat er op lijkt?
Dat er een interessante actie komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke oke ik zeg het wel.
vanaf dinsdag 7 juni krijgen we:Frikandel speciaal? Bij McDonalds??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chill Out by The KLF and Adventures Beyond The Ultraworld by The Orb, on an early summer night, alone, stoned. Best experience ever.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke oke ik zeg het wel.
vanaf dinsdag 7 juni krijgen we:Hoe moet ik me dat voorstellen? BrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:59 schreef rubje het volgende:
Was vandaag even bij de Burger King en hoe je het wendt of keert. Hun whoppers verslaan toch elke keer de Mc Donalds Big Mac imo.Meer mee eens?
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:59 schreef rubje het volgende:
Was vandaag even bij de Burger King en hoe je het wendt of keert. Hun whoppers verslaan toch elke keer de Mc Donalds Big Mac imo.Meer mee eens?
McDonald's medewerkers...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Yannick567 het volgende:
Het ligt vast voor de hand omdat ik zelf bij McDonald's werk, maar..
BK
op een enkeling na, het interesseert ze hier geen hol.. maar dat is niet alleen de mac maar de bk heeft ook zo z'n 'speciale' mensen in dienst.. ik kan ze niet meer onderscheiden van de sociale werkplaats in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb een paar keer bij de McDonald's in Duitsland gegeten en daar is het eten kwalitatief van een hoger niveau dan hier. Sowieso kwamen de medewerkers daar op mij over dat ze tenminste serieus met hun werk bezig waren, ipv zoals in Nederland het vaak gewoon mensen zijn die het echt geen ene moer kan interesseren of jouw maaltijd wel goed is ja of nee.
Kroket gaat het makkelijkst.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben benieuwd; welk broodje is het makkelijkst te maken? Mij lijkt het de kroket; ding in de frituur, 1 sausje, broodje en klaar. Of heb ik t mis?
Er is in Eindhoven een mcCafe geweest toen ik er enkele jaren terug werkte. Ding liep voor geen meter en is uiteindelijk gesloten. Ben benieuwd of ze dat nog een keer gaan proberen. Dan moeten ze wel een beter assortiment nemen dan wat koffie uit glazen kopjes, standaard ijs, ice cafe en wat extra gebak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat gaat hem inderdaad nog niet worden nee. Er zijn wel plannen voor McCafé maar nu nog nietLangere termijn enzo.
'Probleem' is dat Nederlanders niet snel koffie buiten de deur drinken, en dat is denk ik ook wel de voornaamste reden dat dat hier nog niet actief is.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:02 schreef themole het volgende:
[..]
Er is in Eindhoven een mcCafe geweest toen ik er enkele jaren terug werkte. Ding liep voor geen meter en is uiteindelijk gesloten. Ben benieuwd of ze dat nog een keer gaan proberen. Dan moeten ze wel een beter assortiment nemen dan wat koffie uit glazen kopjes, standaard ijs, ice cafe en wat extra gebak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |