Ja sorryquote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Geen probleem hoor! Maar breng het dan ook als mening, niet alsof het een feit is.
En onnodig. Een kleine ingreep, die volledig vergoed wordt door het ziekenfonds.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het bij beide sexen geen pan.
Ik ben er ook voor bij de plastisch chirurg geweestquote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En onnodig. Een kleine ingreep, die volledig vergoed wordt door het ziekenfonds.
Hoewel er bij mij een jongetje in de straat woont, die ook flapoortjes had. En dat stond toch zo ontzettend schattig!
Maar die is er trouwens ook aan geholpen.
Deze 'kleine ingreep' wordt alleen vergoed bij minderjarigen. Daarbij wordt er achter de oren een zwakke plek gecreeerd waarbij men nog levenslang op moet passen dat de oren niet 'uitscheuren'.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En onnodig. Een kleine ingreep, die volledig vergoed wordt door het ziekenfonds.
Hoewel er bij mij een jongetje in de straat woont, die ook flapoortjes had. En dat stond toch zo ontzettend schattig!
ze was idd niet gekwetst. en ze had het bloed onder de nagels van gerard gehaald. eigenlijk vroeg ze dus gewoon om een kaakslagquote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben er echt van overtuigd dat gister alles gescript was of in ieder geval wel meeviel ,als joanne zich echt zo gekwetst had gevoeld ,had ze vandaag echt niet meer met gerard gepraat.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Deze 'kleine ingreep' wordt alleen vergoed bij minderjarigen. Daarbij wordt er achter de oren een zwakke plek gecreeerd waarbij men nog levenslang op moet passen dat de oren niet 'uitscheuren'.
Niets is wat het lijktquote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben er echt van overtuigd dat gister alles gescript was of in ieder geval wel meeviel ,als joanne zich echt zo gekwetst had gevoeld ,had ze vandaag echt niet meer met gerard gepraat.
Nu nog?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is het het plan van de redactie om Maik naar huis te sturen. Die jongen is knap labiel en dreigt met weggaan.
Je bent anders nog even roodquote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor bij de plastisch chirurg geweest
De meeste laten daarom hun haar langer groeien om het te verbergenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt door de zon!quote:
Gelukkig maar, anders hadden ze een nieuw artikel moeten schrijven.... Phew!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt door de zon!![]()
Jo en Flip zijn ook weer onafscheidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |