Maar Gerard is ook erg spraakmakendquote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Servio gaat er (voorlopig) niet meer uit, dat gevoel heb ik
Veel te belangrijk voor het programma ivm spanningen en vooral zijn gedrag met een slokje op
Omdat Joanna dat wilquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar Gerard is ook erg spraakmakenddus waarom zou hij er dan wel uit gaan?
Misschien omdat ze flap oren heeft?echt een afknapper is dat bij een vrouwquote:Op zondag 20 maart 2011 15:37 schreef Vinamp het volgende:
Ik zou die ex van Laura wel eens willen spreken, waar ze het altijd over heeft. Wat bezielde die man?
Haat-uitkotsen is nu eenmaal een onderdeel van het succes van een RLS.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is eigenlijk triest dat een progamma aghankelijk is van zo een figuur dat met alcohol kijkers trekt volgens de progamma makers. Terwijl alle forums hem uitkotsen.
Bij een man niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Misschien omdat ze flap oren heeft?echt een afknapper is dat bij een vrouw
Als hij moet gaan is het omdat de stem geen vat op hem krijgt . Net als vannacht als het niet gescript was.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
als dat zo is doe dan alex maar weg, kan laura gewoon weer het spel gaan spelen ipv dat eeuwige gekriebelquote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel te belangrijk voor het programma ivm spanningen en vooral zijn gedrag met een slokje op
Ja... hij wijst er zelfs naarquote:Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zit ie weer op Aafkes borsten te geilen?
Geen idee, dat bepalen de programmamakersquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat de Mol niet weggestemd kan worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
VIND. Jij vindt dat.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:50 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Ook maar bij een vrouw is echt lelijk.
afgelopenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef Anneloortje het volgende:
Iedereens is weer los? Zelfgedaan of is de missie afgelopen?
Ik zie liever Philip naast hem.quote:
De missie was afgelopen tijdens een volledige SLquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef Anneloortje het volgende:
Iedereens is weer los? Zelfgedaan of is de missie afgelopen?
Ik vind het bij beide sexen geen pan.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:50 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Ook maar bij een vrouw is echt lelijk.
Geen probleem hoor! Maar breng het dan ook als mening, niet alsof het een feit is.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Ja ik! maar daarom verschillen we van smaak
Philip wordt weer als eerste in een liveuitzending verlost van de nominatie.....quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie liever Philip naast hem.
En dan samen overblijven, de spanning flink opdrijven.. en dan de kop van Philip als hij weg moet en Gerard terug het huis in.
Ik zie echt liever Gerard dan Servio.. omdat hij eerlijk zegt wat er speelt. Servio is achterbaksquote:Op zondag 20 maart 2011 16:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, dat bepalen de programmamakers
W.m.b. is Gerard ook nog niet uitgespeeld maar heeft Servio net iets meer valse trekken en bazigheid over zich wat weer spanning geeft onderling tussen de bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |