Met dat etiket mag ze blij zijn, de meesten zien er als een vies onhygiënisch wijf.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef delfse het volgende:
Het zal voor Aafke niet zo leuk over komen dat men haar als bolletjes slikker zien of crimineel of omgebouwde kerel.
Betekent dit dat iedereen gaat nomineren of dat Gerard het tegen de vrouwen op moet opnemen?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:32 schreef hamster90 het volgende:
Gerard heeft een sanctie gekregen voor het losmaken van de boeien.
Hij staat genomineerd voor donderdag (uit een gesprek tussen Alex en Gerard).
Onbekend wordt door de bewoners veel over gespeculeerd maar iedereen denk wat andersquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef akveor het volgende:
Ik lees net in de updates:
[..]
Betekent dit dat iedereen gaat nomineren of dat Gerard het tegen de vrouwen op moet opnemen?
Ah, okay. Thanks.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Onbekend wordt door de bewoners veel over gespeculeerd maar iedereen denk wat anders
Ik denk dat de mannen nog één keer de vrouwen nomineren en daarna pas gemixed (er zijn nu 11 bewoners dus is op zich wel logisch), ws. zal Gerard dus tegenover 2 vrouwen genomineerd staanquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef akveor het volgende:
Ik lees net in de updates:
[..]
Betekent dit dat iedereen gaat nomineren of dat Gerard het tegen de vrouwen op moet opnemen?
Dan gaat Gerard eruit dus. Dan is het dames en heren aantal weer gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mannen nog één keer de vrouwen nomineren en daarna pas gemixed (er zijn nu 11 bewoners dus is op zich wel logisch), ws. zal Gerard dus tegenover 2 vrouwen genomineerd staan.
Dit scenario zou (helaas) zeer zeker kunnen kloppen jaquote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dan gaat Gerard eruit dus. Dan is het dames en heren aantal weer gelijk.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Nou Gerard weg? Denk het niet hoor het is nog altijd stemmen om te blijven.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dat wil hij zelf niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:43 schreef suzi1 het volgende:
waarom mogen ze de achternaam van phil niet weten
Dan kunnen wij hem googlenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:43 schreef suzi1 het volgende:
waarom mogen ze de achternaam van phil niet weten
Stemmen? Die kunnen ze niet eens in de juiste percentages omzetten.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou Gerard weg? Denk het niet hoor het is nog altijd stemmen om te blijven.
Alsof we daar nog vertrouwen in hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stemmen? Die kunnen ze niet eens in de juiste percentages omzetten.
Klopt ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met dat etiket mag ze blij zijn, de meesten zien er als een vies onhygiënisch wijf.
Heb ik nooit vertrouwen in gehad, heb ook nog nooit gestemd.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Alsof we daar nog vertrouwen in hebben
Servio gaat er (voorlopig) niet meer uit, dat gevoel heb ikquote:Op zondag 20 maart 2011 16:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stemmen? Die kunnen ze niet eens in de juiste percentages omzetten.
En dat is heel erg jammer Ikquote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Servio gaat er (voorlopig) niet meer uit, dat gevoel heb ik
Veel te belangrijk voor het programma ivm spanningen en vooral zijn gedrag met een slokje op
Het is eigenlijk triest dat een progamma aghankelijk is van zo een figuur dat met alcohol kijkers trekt volgens de progamma makers. Terwijl alle forums hem uitkotsen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Servio gaat er (voorlopig) niet meer uit, dat gevoel heb ik
Veel te belangrijk voor het programma ivm spanningen en vooral zijn gedrag met een slokje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |