Grappige opdracht.... "Tem deze wilde hond."quote:Op zondag 20 maart 2011 16:15 schreef Papiergeld het volgende:
Karim, Geer en Maik hebben het over Portugese zwerfhonden. Ik zeg pleur zo'n joekel het huis in!
Dat was inderdaad opvallend zou ze dat bedoelen met ik heb genoeg meegemaakt maar kan er niet over praten? Het zou niet goed te praten zijn maar wel o zo begrijpelijk maar wel erg als het zo zou zijn .quote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit vannacht terug te kijken... Als Gerard net z'n pols losmaakt gaat ie met z'n arm naar achter. Joanna denkt dan dat ze een tik van hem krijgt en duikt ineens in elkaar... Zou ze vaker een tik gekregen hebben van d'r vent?
Precies,maar het was wel doorzichtig.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef delfse het volgende:
[..]
Gerard is goed met het spel bezig . Nu weet hij zeker wie hij wel en niet kan vertrouwen .
Dat zou leuk zijn! Wie zou hij als baasje gaan zien?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:15 schreef Papiergeld het volgende:
Karim, Geer en Maik hebben het over Portugese zwerfhonden. Ik zeg pleur zo'n joekel het huis in!
Dat zag ik ook ja..Was ook m ijn eerste gedachten toen ik dat zag. Zou ik wel erg vinden hoor want dat gun ik haar niet..quote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit vannacht terug te kijken... Als Gerard net z'n pols losmaakt gaat ie met z'n arm naar achter. Joanna denkt dan dat ze een tik van hem krijgt en duikt ineens in elkaar... Zou ze vaker een tik gekregen hebben van d'r vent?
Iemand met een goede uitstraling in ieder geval.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Wie zou hij als baasje gaan zien?
Of van mamma.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik gok op Karim en Sharon danquote:Op zondag 20 maart 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gerard, die is helemaal waus van zijn eigen hondjes ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Opnieuw op zijn bek gaan bij Lauwra, neem ik aan...quote:
Dat kan ook nog iddquote:Op zondag 20 maart 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard, die is helemaal waus van zijn eigen hondjes ook.
Ze zoekt hem ook zelf steeds op om te kriebelen .quote:Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Opnieuw op zijn bek gaan bij Lauwra, neem ik aan...
Toch wel minder dan hiervoor... maar nu erbij gaan liggen was gewoon een fail.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze zoekt hem ook zelf steeds op om te kriebelen .
Tegen Servio weet ik het nog niet zo zeker want Servio willen ze niet kwijt.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef flugeltje het volgende:
Wie zouden ze eigenlijk tegenover Gerard moeten zetten om Gerard in de gevarenzone te krijgen? We denken steeds wel dat Gerard torenhoog favoriet is, maar je weet niet hoe de mensen die alleen tv kijken dat zien natuurlijk...
Omdat hij zich steeds daarvoor aanbiedt..... Doet ze dat bij een ander, komt ze daar niet mee weg, wel met Faalex...quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze zoekt hem ook zelf steeds op om te kriebelen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |