Oh, nee niet op forel. Wanneer ik gewoon aan zee visquote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Met forel vissen? Ik ga volgende week spring pieren gebruiken, kijken of dat werkt.
Proletarisch d/t fouten maken, waarom verbaasT het me niks.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Proletarisch WiFi'en, waarom verbaasd het me niks.
Maar goed, het weer is te goed om er me druk over te maken, dus ga uwe gang.
Omdat ik normaal nooit in het Nederlandsch communiceer.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Proletarisch d/t fouten maken, waarom verbaasT het me niks.
ger doot ut in 't dialekt?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik normaal nooit in het Nederlandsch communiceer.
The Queen's English.quote:
It ain't good for y'allquote:
Je post anders meer dan voldoende op Fok om dat nog als serieus excuus te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een excuus. Ik schrijf ook betrekkelijk weinig stukken in het Engels, maar veel fouten zal je mij niet zien maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als je jarenlang grammatica -dt totaal niet in acht neemt dan heeft 't weinig nut om woord voor woord zinnen op fok te gaan zitten analyseren, want 't boeit me gewoonweg niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een excuus. Ik schrijf ook betrekkelijk weinig stukken in het Engels, maar veel fouten zal je mij niet zien maken.
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekentquote:
Topic Titel.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekent
Topic titel.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekent
aquote:
Dan mogen de banken dus geen bonussen uitkerenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
De Jager wil geen bonussen voor bankbestuurders die in de toekomst staatssteun krijgen.
Mogen we dan ook met terugwerkende kracht het salaris terugvorderen van politici die er niks van bakken?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
De Jager wil geen bonussen voor bankbestuurders die in de toekomst staatssteun krijgen.
Wie bepaalt of iemand er niks van bakt of niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mogen we dan ook met terugwerkende kracht het salaris terugvorderen van politici die er niks van bakken?
Dat lijkt me een mooi baantje voor mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wie bepaalt of iemand er niks van bakt of niet?
En als jij er niks van bakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooi baantje voor mezelf.
Dus bij deze, ik zie wel vacatures verschijnen in de PM.
Dan ken ik mezelf een dikke bonus toe, waarna ik excuses zeg en met een vette gouden handdruk dit land tabee zeg.quote:
Jawel hoor zolang ze voortaan uit de shit blijven wel. Gisteren was Stef Blok op Radio 1 het daar niet mee eens, hij pleit niet voor een wetgeving op dat gebeuren, maar gaat uit van het fatsoen van de bankbestuurders en hij vindT??? dat ze het moreel gezien terug moeten storten.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan mogen de banken dus geen bonussen uitkeren![]()
Ik dacht dat je ging zeggen: Dan gaan we naar een echte bakkerquote:Op zondag 20 maart 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ken ik mezelf een dikke bonus toe, waarna ik excuses zeg en met een vette gouden handdruk dit land tabee zeg.
Niet denken dat de wereld zo in elkaar zit. Na miljoenen afgetroggeld te hebben van de Nederlandse staat verkas ik wel naar een mooi verzekeringsbureau of bank in het buitenland met een bestuurskundige top-functie op m'n CV.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen: Dan gaan we naar een echte bakker
Luxemburgquote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet denken dat de wereld zo in elkaar zit. Na miljoenen afgetroggeld te hebben van de Nederlandse staat verkas ik wel naar een mooi verzekeringsbureau of bank in het buitenland met een bestuurskundige top-functie op m'n CV.
Die idioten met bordjes voor m'n huis in Blaricum neem ik maar voor lief, daar is immers de bumper voor.
We kunnen beginnen door CDA'er Onno Ruding op te pakken en te vervolgen voor de diefstal uit het ABP..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mogen we dan ook met terugwerkende kracht het salaris terugvorderen van politici die er niks van bakken?
Is namelijk net zo hard verspilling van overheidsgeld. Die ± 8 jaar Balkenende met z'n 180.000 euro per jaar is ook weggegooid geld geweest.
Ja of anders gewoon Brussel, naar horen zeggen zitten daar ook wel leuke bestuurskundige functies waar je de bevolking uit kan persen.quote:
Maar dat is zo luidruchtig, tussen al die demonstrantenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja of anders gewoon Brussel, naar horen zeggen zitten daar ook wel leuke bestuurskundige functies waar je de bevolking uit kan persen.
Die hoor je toch niet met dat mooie glas in je peperdure kantoor. In je bestuurskundige BMW/AUDI bolide komt 't geluid ook niet zo hard er door, dus je kan lekker relaxed door de stad hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dat is zo luidruchtig, tussen al die demonstranten
?quote:
Hallo.quote:
Check.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik krijg wel honger van al dat gepraat over dood onderwaterbeest.
Gaan ze weer hoor, droge Arabieren ook altijd, alleen maar kritiek en gezeik. Ze hadden zeker luchtbombardementen verwacht midden in de woestijn waar toevallig alleen maar tentenkampen stonden vol met Khadaffi legereenheden en dat er verder niks zou gebeuren?quote:zo 20 mrt 2011, 15:21
Arabische Liga laakt luchtaanvallen op Libië
CAIRO - De Arabische Liga heeft zondag gesteld dat westerse luchtaanvallen op Libië dit weekeinde veel verder gaan dan was afgesproken. De secretaris-generaal van de liga, de Egyptenaar Amr Moussa, zei dat het de bedoeling was een vliegverbod af te dwingen om burgers te beschermen en niet om andere burgers te doden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |