Oh, nee niet op forel. Wanneer ik gewoon aan zee visquote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Met forel vissen? Ik ga volgende week spring pieren gebruiken, kijken of dat werkt.
Proletarisch d/t fouten maken, waarom verbaasT het me niks.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Proletarisch WiFi'en, waarom verbaasd het me niks.
Maar goed, het weer is te goed om er me druk over te maken, dus ga uwe gang.
Omdat ik normaal nooit in het Nederlandsch communiceer.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Proletarisch d/t fouten maken, waarom verbaasT het me niks.
ger doot ut in 't dialekt?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik normaal nooit in het Nederlandsch communiceer.
The Queen's English.quote:
It ain't good for y'allquote:
Je post anders meer dan voldoende op Fok om dat nog als serieus excuus te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een excuus. Ik schrijf ook betrekkelijk weinig stukken in het Engels, maar veel fouten zal je mij niet zien maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als je jarenlang grammatica -dt totaal niet in acht neemt dan heeft 't weinig nut om woord voor woord zinnen op fok te gaan zitten analyseren, want 't boeit me gewoonweg niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een excuus. Ik schrijf ook betrekkelijk weinig stukken in het Engels, maar veel fouten zal je mij niet zien maken.
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekentquote:
Topic Titel.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekent
Topic titel.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als iemand me nou eens zou uitleggen wat dat betekent
aquote:
Dan mogen de banken dus geen bonussen uitkerenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
De Jager wil geen bonussen voor bankbestuurders die in de toekomst staatssteun krijgen.
Mogen we dan ook met terugwerkende kracht het salaris terugvorderen van politici die er niks van bakken?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
De Jager wil geen bonussen voor bankbestuurders die in de toekomst staatssteun krijgen.
Wie bepaalt of iemand er niks van bakt of niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mogen we dan ook met terugwerkende kracht het salaris terugvorderen van politici die er niks van bakken?
Dat lijkt me een mooi baantje voor mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wie bepaalt of iemand er niks van bakt of niet?
En als jij er niks van bakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooi baantje voor mezelf.
Dus bij deze, ik zie wel vacatures verschijnen in de PM.
Dan ken ik mezelf een dikke bonus toe, waarna ik excuses zeg en met een vette gouden handdruk dit land tabee zeg.quote:
Jawel hoor zolang ze voortaan uit de shit blijven wel. Gisteren was Stef Blok op Radio 1 het daar niet mee eens, hij pleit niet voor een wetgeving op dat gebeuren, maar gaat uit van het fatsoen van de bankbestuurders en hij vindT??? dat ze het moreel gezien terug moeten storten.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan mogen de banken dus geen bonussen uitkeren![]()
Ik dacht dat je ging zeggen: Dan gaan we naar een echte bakkerquote:Op zondag 20 maart 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ken ik mezelf een dikke bonus toe, waarna ik excuses zeg en met een vette gouden handdruk dit land tabee zeg.
Niet denken dat de wereld zo in elkaar zit. Na miljoenen afgetroggeld te hebben van de Nederlandse staat verkas ik wel naar een mooi verzekeringsbureau of bank in het buitenland met een bestuurskundige top-functie op m'n CV.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen: Dan gaan we naar een echte bakker
Luxemburgquote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet denken dat de wereld zo in elkaar zit. Na miljoenen afgetroggeld te hebben van de Nederlandse staat verkas ik wel naar een mooi verzekeringsbureau of bank in het buitenland met een bestuurskundige top-functie op m'n CV.
Die idioten met bordjes voor m'n huis in Blaricum neem ik maar voor lief, daar is immers de bumper voor.
We kunnen beginnen door CDA'er Onno Ruding op te pakken en te vervolgen voor de diefstal uit het ABP..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mogen we dan ook met terugwerkende kracht het salaris terugvorderen van politici die er niks van bakken?
Is namelijk net zo hard verspilling van overheidsgeld. Die ± 8 jaar Balkenende met z'n 180.000 euro per jaar is ook weggegooid geld geweest.
Ja of anders gewoon Brussel, naar horen zeggen zitten daar ook wel leuke bestuurskundige functies waar je de bevolking uit kan persen.quote:
Maar dat is zo luidruchtig, tussen al die demonstrantenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja of anders gewoon Brussel, naar horen zeggen zitten daar ook wel leuke bestuurskundige functies waar je de bevolking uit kan persen.
Die hoor je toch niet met dat mooie glas in je peperdure kantoor. In je bestuurskundige BMW/AUDI bolide komt 't geluid ook niet zo hard er door, dus je kan lekker relaxed door de stad hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dat is zo luidruchtig, tussen al die demonstranten
?quote:
Hallo.quote:
Check.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik krijg wel honger van al dat gepraat over dood onderwaterbeest.
Gaan ze weer hoor, droge Arabieren ook altijd, alleen maar kritiek en gezeik. Ze hadden zeker luchtbombardementen verwacht midden in de woestijn waar toevallig alleen maar tentenkampen stonden vol met Khadaffi legereenheden en dat er verder niks zou gebeuren?quote:zo 20 mrt 2011, 15:21
Arabische Liga laakt luchtaanvallen op Libië
CAIRO - De Arabische Liga heeft zondag gesteld dat westerse luchtaanvallen op Libië dit weekeinde veel verder gaan dan was afgesproken. De secretaris-generaal van de liga, de Egyptenaar Amr Moussa, zei dat het de bedoeling was een vliegverbod af te dwingen om burgers te beschermen en niet om andere burgers te doden.
Gaat het hier om de mening van de Libische bevolking of om de mening van een groepje leiders van andere landen?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
Laat ze lekker rotten volgende keer, het is ook nooit goed.
Ik heb de juiste locatie van ballingschap geselecteerd, klaarblijkelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja of anders gewoon Brussel, naar horen zeggen zitten daar ook wel leuke bestuurskundige functies waar je de bevolking uit kan persen.
Maakt niet uit, gewoon niet ermee bemoeien.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gaat het hier om de mening van de Libische bevolking of om de mening van een groepje leiders van andere landen?
Enkel waar het Mutant01 betreft, is een indifferente attitude gerechtvaardigd.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gaat het hier om de mening van de Libische bevolking of om de mening van een groepje leiders van andere landen?
Ga je werken in de wereldstad?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb de juiste locatie van ballingschap geselecteerd, klaarblijkelijk.
Dan wel op basis van steekhoudende argumenten.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon niet ermee bemoeien.
Huh? Waarom zou je in godsnaam opeens Libie gaan helpen?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan wel op basis van steekhoudende argumenten.
Mensen helpen die onderdrukt en vermoord worden is best een ok idee.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou je in godsnaam opeens Libie gaan helpen?
Er zijn genoeg geopolitieke redenen te bedenken. Daarnaast zou de veel bewierookte morele superioriteit van de Westerse normen en waarden wel eens wat meer in de praktijk gebracht mogen worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou je in godsnaam opeens Libie gaan helpen?
Ondanks dat het vast een walgelijke baan is/gaat zijn en het ook nog eens werken betreft wil ik je wel feliciteren. Dat u hard mag onderdrukken en veel geld mag innen van de belastingbetaler.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik acht de term 'werken' te confronterend om in staat te zijn u van repliek te dienen.
Het is een nobel streven. Allemaal prima. Maar een gebed zonder einde. Zometeen zit je daar weer middenin een chaos met iedereen tegen je, en krijg je die rommel weer.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen helpen die onderdrukt en vermoord worden is best een ok idee.
Hij past natuurlijk wel prima in het nieuwe 'law and order' klimaat. Eerdmans zou trots zijn op zoveel daadkracht.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Picchia het volgende:
Ik denk dat Kadaffi wel heeft aangetoond dat hij daar niet met een mandaat zit.
Van alles bombarderen en met groot militiair geweld er op ingaan is idd. niet zo verstandig, er zijn wel andere dingen te bedenken.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een nobel streven. Allemaal prima. Maar een gebed zonder einde. Zometeen zit je daar weer middenin een chaos met iedereen tegen je, en krijg je die rommel weer.
Ik snap werkelijk die naiviteit niet.
Daarom. Echt, ik kan er niet bij dat men dit allemaal zo fantastisch vindt.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Tem het volgende:
Maarja welke bevolking steun je nu eigenlijk of beter nog, welke stam help je nu in het zadel?
Dat zal ook de pest zijn ... ze krijgen er dan gewoon een nieuwe dictator voor terug.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Tem het volgende:
Maarja welke bevolking steun je nu eigenlijk of beter nog, welke stam help je nu in het zadel?
Mijn dankwoord uit niets dan lof jegens u.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ondanks dat het vast een walgelijke baan is/gaat zijn en het ook nog eens werken betreft wil ik je wel feliciteren. Dat u hard mag onderdrukken en veel geld mag innen van de belastingbetaler.
Ik denk dat weinig mensen de illusie hebben dat het nu een volwassen parlementaire democratie gaat worden. Wat een eventuele toekomst na Gaddafi gaat brengen weet niemand. Het enige wat we weten is dat de huidige situatie in Libië absoluut onwenselijk is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom. Echt, ik kan er niet bij dat men dit allemaal zo fantastisch vindt.
Het lijkt mij dat een 'law and order'-type zich niet zo snel zal laten leiden door willekeur als kadaffi, maar eerder door bijvoorbeeld.. law and order.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij past natuurlijk wel prima in het nieuwe 'law and order' klimaat. Eerdmans zou trots zijn op zoveel daadkracht.
Bron?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:03 schreef mlg het volgende:
25% van Libie is 'tegen' Kadaffi, en ze zijn allemaal moslim. Hmm, dat verandert de zaak.
Je zou inderdaad verwachten dat het allemaal Christenen of atheïsten zouden zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:03 schreef mlg het volgende:
25% van Libie is 'tegen' Kadaffi, en ze zijn allemaal moslim. Hmm, dat verandert de zaak.
Dat is waar maar het blijft een interne aangelegenheid. Je kan niet in kaart brengen wie die opstandelingen zijn en wie je eigenlijk steunt. Daarom is de hoofdreden "het beschermen van het libische volk" een farce.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen de illusie hebben dat het nu een volwassen parlementaire democratie gaat worden. Wat een eventuele toekomst na Gaddafi gaat brengen weet niemand. Het enige wat we weten is dat de huidige situatie in Libië absoluut onwenselijk is.
quote:
Dat las ik net in een tweet die iemand mij stuurde van één of andere journalist.quote:
Zeker afkomstig van het onderzoeksbureau van Muammar Al-Hond.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat las ik net in een tweet die iemand mij stuurde van één of andere journalist.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
Die papierversnipperaar is wel een mafkees zeg
PS versus gelovigen is best vermakelijk andersquote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
Die papierversnipperaar is wel een mafkees zeg
Het is een grotere dogmatische idioot dan de gemiddelde gelovige op Fok!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
PS versus gelovigen is best vermakelijk anders
En dat met zo'n beetje allesquote:Op zondag 20 maart 2011 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een grotere dogmatische idioot dan de gemiddelde gelovige op Fok!
En daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
Wat een domme figuren in M-O forum zeg. Begin te denken dat uitgerekend in POL nog de meeste normale mensen zitten.
Ik heb ondervonden dat in het dagelijks leven, zodra je over politiek begint, men meteen de stellingen betrekt. Zeker als je onvervalst pro-VVD bent. Vervolgens komen we wel weer wat tot rust als blijkt dat ik niet een van de vervelende VVD-ers ben, maar toch.quote:
Ik mijd politieke discussies in het dagelijks leven in principe. Met name omdat de meeste mensen eigenlijk geen daadwerkelijk interesse in of kennis van politiek hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ondervonden dat in het dagelijks leven, zodra je over politiek begint, men meteen de stellingen betrekt. Zeker als je onvervalst pro-VVD bent. Vervolgens komen we wel weer wat tot rust als blijkt dat ik niet een van de vervelende VVD-ers ben, maar toch.
Politiek is inderdaad een dankbaar onderwerp. Een heftige woordenwisseling gegarendeerd. Hoewel ik de gave bezit om niet direct de stellingen te betrekken, zoals jij het zegt.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ondervonden dat in het dagelijks leven, zodra je over politiek begint, men meteen de stellingen betrekt. Zeker als je onvervalst pro-VVD bent. Vervolgens komen we wel weer wat tot rust als blijkt dat ik niet een van de vervelende VVD-ers ben, maar toch.
Ik vind het wel een onderwerp waar je de wat analytischere, rationelere mensen eruit kan pikken. En om de boel wat op te stoken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mijd politieke discussies in het dagelijks leven in principe. Met name omdat de meeste mensen eigenlijk geen daadwerkelijk interesse in of kennis van politiek hebben.
Achja, ik doe meestal alsof ik het met m'n medescholieren/buren eens ben om discussies te voorkomen. Al helemaal omdat ze dingen vaak niet begrijpen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politiek is inderdaad een dankbaar onderwerp. Een heftige woordenwisseling gegarendeerd. Hoewel ik de gave bezit om niet direct de stellingen te betrekken, zoals jij het zegt.
Wat dat betreft is hij gewoon niet anders dan de gemiddelde creationist. Als iets gebruikt kan worden ter ondersteuning van jouw bewering / mening is het waar. Als het dan vervolgens tegen je wordt gebruikt, dan is het niet waar.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dat met zo'n beetje allesHeb hem ook al het principe van meta-reviews zien afdoen als prut omdat er schadelijkheid van passief roken gesuggereerd werd.
Als rechtse student heb je genoeg discussiepartners om je heen, helaas valt de politieke kennis van medestudenten vaak tegen, zoals Monolith zegt. Het komt niet veel verder dan ik stem links omdat ze een SOCIAAL stelsel voor studenten willen maken. Het sociale ervan uitleggen kunnen ze dan weer niet en daar houdt de interesse op. Dan ben je slecht bezig omdat je voor de bankiers stemtquote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Linksstemmers hebben per definitie gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als rechtse student heb je genoeg discussiepartners om je heen, helaas valt de politieke kennis van medestudenten vaak tegen, zoals Monolith zegt. Het komt niet veel verder dan ik stem links omdat ze een SOCIAAL stelsel voor studenten willen maken. Het sociale ervan uitleggen kunnen ze dan weer niet.
Ik had er laatst nog weer ééntje. 'Ja in Libië willen ze wel ingrijpen vanwege de olie, maar als er in bijvoorbeeld Nigeria wat gebeurt, dan doen ze niets'.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als rechtse student heb je genoeg discussiepartners om je heen, helaas valt de politieke kennis van medestudenten vaak tegen, zoals Monolith zegt. Het komt niet veel verder dan ik stem links omdat ze een SOCIAAL stelsel voor studenten willen maken. Het sociale ervan uitleggen kunnen ze dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |