Je maakt jezelf zo klein. Begin eens meer te leven. Laat je niet intimideren door andere mensen. Die stellen helemaal niet zoveel voor, het lijkt alleen maar zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel actie ondernemen me tot nu toe nog niet echt makkelijk afgaat
Ik weet niet. Stellen andere mensen niet zo veel voor? Het lijkt wel zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je maakt jezelf zo klein. Begin eens meer te leven. Laat je niet intimideren door andere mensen. Die stellen helemaal niet zoveel voor, het lijkt alleen maar zo.
Je medemens herwaarderen. Je maakt die ander (en zeker vrouwen) zo groot, dat je niks meer durft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Stellen andere mensen niet zo veel voor? Het lijkt wel zo.
Hoe moet ik meer leven? Want je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het echt oprecht moeilijk om dingen te doen, moeilijk om actie te ondernemen. Bijna onmogelijk zelfs. Is er niet iemand anders die dat ooit zo ervaren heeft en weet wat ik moet doen?
Ben jij soms nieuw in het topic? Ik heb je nog nooit zien verschijnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moet ik meer leven? Want je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het echt oprecht moeilijk om dingen te doen, moeilijk om actie te ondernemen. Bijna onmogelijk zelfs. Is er niet iemand anders die dat ooit zo ervaren heeft en weet wat ik moet doen?
Hij post al lang mee in deze reeks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ben jij soms nieuw in het topic? Ik heb je nog nooit zien verschijnen.
Ohh zijn forumnaam klinkt best ruig en intimiderend. Er ontbreekt een plaatje links, misschien valt hij daarom niet op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hij post al lang mee in deze reeks.
Wat houd je tegen om actie te ondernemen? Waarom vind je het moeilijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik. Met herwaarderen bedoel je proberen er op een andere manier naar te kijken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef deelnemer het volgende:
Je medemens herwaarderen. Je maakt die ander (en zeker vrouwen) zo groot, dat je niks meer durft.
Post hier sinds deel 2 van dit topicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ohh zijn forumnaam klinkt best ruig en intimiderend. Er ontbreekt een plaatje links, misschien valt hij daarom niet op.
Dat weet ik dus ook niet precies. Vooral daarom hoop ik dat iemand het hier begrijpt. Iedereen vertelt me altijd wat voor soort dingen ik moet doen, maar ze kunnen me niet zeggen hoe ik mezelf ertoe moet zetten. Logisch gezien zou ik veel dingen die ik niet doe gewoon WEL moeten doen. Logisch gezien is het zo simpel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om actie te ondernemen? Waarom vind je het moeilijk?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
Heb de hele dag m'n oogcontactchickie niet gezien.![]()
Klinkt allebei bekend. Ik voel mezelf ontzettend geleefd. Ben altijd maar bezig met of uitstellen, of werk, of mijn studie. Of ik ben met allerlei dingen bezig thuis waar ik ook geen zin in heb. Ik heb er niet veel zin meer in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef deelnemer het volgende:
Benzin, ik denk dat het komt omdat de dingen die moet doen niet uit jezelf komen. Enerzijds wordt je geleefd en anderzijds lijken de dingen die zelf zou willen onbereikbaar.
Daarvoor telt hetzelfde, is toch iets wat je moet doen. En daar komen meer ingewikkelde dingen bij kijken. Ik probeer mijn problemen verborgen te houden van mijn ouders. Ik zie dat tot ik op mezelf woon voorlopig even niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef Ensemble het volgende:
Ga jij eigenlijk al naar een psycholoog, Benzin? Ik denk dat dat heel erg zou helpen in jouw situatie.
Mocht je gaan, mocht je het verborgen proberen te houden voor de ouders en mocht je papieren ontvangen--> stop deze dan niet in een boek dat op de grond ligt. Dat is suf, zo'n ontmaskering.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
Daarvoor telt hetzelfde, is toch iets wat je moet doen. En daar komen meer ingewikkelde dingen bij kijken. Ik probeer mijn problemen verborgen te houden van mijn ouders. Ik zie dat tot ik op mezelf woon voorlopig even niet gebeuren
ja dat moet je uiteraard nooit doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mocht je gaan, mocht je het verborgen proberen te houden voor de ouders en mocht je papieren ontvangen--> stop deze dan niet in een boek dat op de grond ligt. Dat is suf, zo'n ontmaskering.
Het klinkt inderdaad depressief. Waarom houd je je problemen verborgen voor je ouders? Is dat om te voldoen aan hun verwachtingen. Of is het omdat ze onmogelijk zijn om met te praten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Klinkt allebei bekend. Ik voel mezelf ontzettend geleefd. Ben altijd maar bezig met of uitstellen, of werk, of mijn studie. Of ik ben met allerlei dingen bezig thuis waar ik ook geen zin in heb. Ik heb er niet veel zin meer in.
Maar zelfs de dingen die wel ergens op slaan, zoals dingen doe om met vrouwen te leren praten of te ontmoeten doe ik ook niet. Het is hopeloos.
Het voelt alsof het nooit meer goed komt.
[..]
Daarvoor telt hetzelfde, is toch iets wat je moet doen. En daar komen meer ingewikkelde dingen bij kijken. Ik probeer mijn problemen verborgen te houden van mijn ouders. Ik zie dat tot ik op mezelf woon voorlopig even niet gebeuren
Is jou dat overkomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mocht je gaan, mocht je het verborgen proberen te houden voor de ouders en mocht je papieren ontvangen--> stop deze dan niet in een boek dat op de grond ligt. Dat is suf, zo'n ontmaskering.
Als je eenmaal naar een psycholoog gaat zal de rest makkelijker gaan. Dat is mijn ervaring in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Alletwee. Wil heel graag voldoen aan hun verwachtingen en ik weet dat het onmogelijk zal zijn om met ze te praten hierover. De relatie met mijn ouders is sowieso ingewikkeld en niet goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad depressief. Waarom houd je je problemen verborgen voor je ouders? Is dat om te voldoen aan hun verwachtingen. Of is het omdat ze onmogelijk zijn om met te praten.
Dat is belangrijk punt. Je bent inmiddels volwassen. De verwachtingen van je ouder zijn niet maatgevend. Anders voel je jezelf niet vrij. Je hebt het recht je eigen fouten te maken. Je moet aan je ouders kunnen vertellen wat je doet, en als zij het daar niet mee eens zijn, het als hun mening kunnen zien, die jou tot niets verplicht. Wordt maar eens puber en rebelleer. Dat is gezond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Alletwee. Wil heel graag voldoen aan hun verwachtingen en ik weet dat het onmogelijk zal zijn om met ze te praten hierover. De relatie met mijn ouders is sowieso ingewikkeld en niet goed
Klopt, maar toch voelt het alsof ik hen dat verplicht ben. Daarnaast woon ik natuurlijk nog wel thuis en daarom wil ik geen extra conflicten met ze creëren. Mijn leven is al moeilijk genoeg zonder extra conflicten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is belangrijk punt. Je bent inmiddels volwassen. De verwachtingen van je ouder zijn niet maatgevend. Anders voel je jezelf niet vrij. Je hebt het recht je eigen fouten te maken. Je moet aan je ouders kunnen vertellen wat je doet, en als zij het daar niet mee eens zijn, het als hun mening kunnen zien, die jou tot niets verplicht. Wordt maar eens puber en rebelleer. Dat is gezond.
Ga die conflicten maar aan. Het zal je een vrijer gevoel geven. Je bent het ze zeker niet verplicht. Iedereen heeft het recht zijn eigen leven vorm te geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt, maar toch voelt het alsof ik hen dat verplicht ben. Daarnaast woon ik natuurlijk nog wel thuis en daarom wil ik geen extra conflicten met ze creëren. Mijn leven is al moeilijk genoeg zonder extra conflicten.
Maar wat je zegt klopt wel. Ik heb weleens over mijn problemen gepraat met iemand die zei dat ik vergeten ben in opstand te komen tegen mijn ouders. Ik was toen zo druk bezig met problemen met mezelf en op school dat ik die stap toen heb overgeslagen.
precies. het lijkt als het anderen betreft als een hartstikke goed plan om alles aan ouders te vertellen. maar we hebben hier over benzin zijn reputatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Alletwee. Wil heel graag voldoen aan hun verwachtingen en ik weet dat het onmogelijk zal zijn om met ze te praten hierover. De relatie met mijn ouders is sowieso ingewikkeld en niet goed
mijn ervaring isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ga die conflicten maar aan. Het zal je een vrijer gevoel geven. Je bent het ze zeker niet verplicht. Iedereen heeft het recht zijn eigen leven vorm te geven.
Half naakt in een discotheek tegen mooiboys aanschuren is een beter plan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kan ik nu wel of niet redelijk bloot enzo rond middernacht buiten op een bankje zitten Alleen? Ik wil vrijdag namelijk echt... ja, ik weet eigenlijk niet. Ik ben bang verkracht te worden dan. Ik zal het waarschijnlijk wel gaan proberen.
Dat is juist wat ik absoluut NIET wil.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Half naakt in een discotheek tegen mooiboys aanschuren is een beter plan.
Ja dat klinkt alsnog beter dan dat bankje dat klinkt nogal luguber.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik absoluut NIET wil.
Ik durf niet echt zo'n gebouw in te lopen en ik zou niet weten welk gebouw en wat ik dan moet doen enzo. Als ik op een bankje zit, is er ook een kans dat een vriendelijke Hipster mij komt ophalen. Of geestelijk voorbereiden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef gamezz het volgende:
Om vervolgens verkracht te worden door een groep Marokkanen?
Wat wil je er mee bereiken dan om hopeloos op een bankje te zitten?
Ja een kansje ga dan naar de bios ofzo daar heb je nog meer kans dan op dat bankje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik durf niet echt zo'n gebouw in te lopen en ik zou niet weten welk gebouw en wat ik dan moet doen enzo. Als ik op een bankje zit, is er ook een kans dat er een vriendelijke Hipster mij komt ophalen. Of geestelijk voorbereiden.
Neeee, geen discotheek, ben je ziek?!?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef gamezz het volgende:
Nee, daar zou ik maar niet op rekenen, denk dat je dan tot diep in de nacht alleen op dat bankje zit.
Je wilt uitgaan dus? Stap gewoon een willekeurige discotheek binnen, dan gaat alles vanzelf.
ja maar, wat verwacht je nou voor een vreemdeling?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neeee, geen discotheek, ben je ziek?!?!
Ik kan me niet voorstellen dat ik echt Alleen op dat bankje blijf zitten hoor. Ik heb enkel angst voor WIE mij zal verlossen van mijn eenzaamheid. Ik ben echt bang dat het een verkrachter zal zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:37 schreef gamezz het volgende:
Wat is er mis met een goede club? Je wilt toch uitgaan?
Op een vreemdeling die je uit je eenzaamheid verlost moet je echt niet rekenen hoor, zal vooral tuig zijn wat er 's nachts rondloopt.
En wat wil je dat die vreemdeling doet dan?
ik heb nu al een plan bedacht wat beter is dan op snachts op een bankje daarop wachten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een
dat hij zelf dan op weg is naar Iets en dat hij mij meeneemt naar Datgene
en dat we dan gaan converseren en alcohol gaan nuttigen
daarna kan ik bij hem gaan logeren
Werkt helaas niet zo in de realiteit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Is het niet de bedoeling dat hij jouw poes gaat aaien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een
en zijn kat gaan aaien
heb je geen vriendinnen die mee uit willen gaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
Dan doe je dat. Dan heb je het nog voor het uitzoeken ook. Jongens zullen aandacht van een vreemd meisje echt niet vervelend vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
Goh, nee, anders zou ik niet in dit topic posten. Ik heb alleen een verwegvriendin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
heb je geen vriendinnen die mee uit willen gaan?
Ja ik vind het nog best goed bedacht. Ik ben dan alleen nog bang dat ik toevallig een verkeerd ( ouwelullen-) café binnenstap. Zoals het enige café is dat wij hier in mijn buurt op het plein hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan doe je dat. Dan heb je het nog voor het uitzoeken ook. Jongens zullen aandacht van een vreemd meisje echt niet vervelend vinden.
het lijkt me slimmer als je wereldwijsheid faked. dus:quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
echt niemand die met je uit wil gaan? misschien moet je dat eerst eens zien te regelen. van studie school of sport. verder: ben je serieus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Goh, nee, anders zou ik niet in dit topic posten. Ik heb alleen een verwegvriendin.
Heb ik niet, is gefaald, nee heb ik niet. Ja ik ben bloedBLOEDbloedserieus, maar het schijnt nogal moeilijk te bevatten te zijn voor velen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
echt niemand die met je uit wil gaan? misschien moet je dat eerst eens zien te regelen. van studie school of sport. verder: ben je serieus?
Dit zijn types die op stijldansen zitten of vrijwilligerswerk doen bij een dierenasiel of kinderboerderij. Iets voor jou?quote:
Cafe's zijn inderdaad vaak voor ouwe lullen. Doe dan een discotheek, daar zitten bijna alleen jongeren!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik vind het nog best goed bedacht. Ik ben dan alleen nog bang dat ik toevallig een verkeerd ( ouwelullen-) café binnenstap. Zoals het enige café is dat wij hier in mijn buurt op het plein hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |