abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:20:33 #201
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94475428
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is waar, hoewel actie ondernemen me tot nu toe nog niet echt makkelijk afgaat :)
Je maakt jezelf zo klein. Begin eens meer te leven. Laat je niet intimideren door andere mensen. Die stellen helemaal niet zoveel voor, het lijkt alleen maar zo.
The view from nowhere.
pi_94478660
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je maakt jezelf zo klein. Begin eens meer te leven. Laat je niet intimideren door andere mensen. Die stellen helemaal niet zoveel voor, het lijkt alleen maar zo.
Ik weet niet. Stellen andere mensen niet zo veel voor? Het lijkt wel zo.

Hoe moet ik meer leven? Want je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het echt oprecht moeilijk om dingen te doen, moeilijk om actie te ondernemen. Bijna onmogelijk zelfs. Is er niet iemand anders die dat ooit zo ervaren heeft en weet wat ik moet doen? :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:47:38 #203
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94479615
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe moet ik meer leven? Want je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het echt oprecht moeilijk om dingen te doen, moeilijk om actie te ondernemen. Bijna onmogelijk zelfs. Is er niet iemand anders die dat ooit zo ervaren heeft en weet wat ik moet doen? :)
Je medemens herwaarderen. Je maakt die ander (en zeker vrouwen) zo groot, dat je niks meer durft.
The view from nowhere.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:31:48 #204
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94482464
quote:

[..]

Ben jij soms nieuw in het topic? Ik heb je nog nooit zien verschijnen.
pi_94482538
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ben jij soms nieuw in het topic? Ik heb je nog nooit zien verschijnen.
Hij post al lang mee in deze reeks.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:34:35 #206
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94482662
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Hij post al lang mee in deze reeks.
Ohh zijn forumnaam klinkt best ruig en intimiderend. Er ontbreekt een plaatje links, misschien valt hij daarom niet op.
pi_94483180
quote:

[..]

Wat houd je tegen om actie te ondernemen? Waarom vind je het moeilijk?
pi_94484071
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef deelnemer het volgende:

Je medemens herwaarderen. Je maakt die ander (en zeker vrouwen) zo groot, dat je niks meer durft.
Klopt wel denk ik. Met herwaarderen bedoel je proberen er op een andere manier naar te kijken? :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ohh zijn forumnaam klinkt best ruig en intimiderend. Er ontbreekt een plaatje links, misschien valt hij daarom niet op.
Post hier sinds deel 2 van dit topic :)

Nja, ik ben het tegenovergestelde van ruig en intimiderend, ik zou een klein kind niet eens bang krijgen :P

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Wat houd je tegen om actie te ondernemen? Waarom vind je het moeilijk?
Dat weet ik dus ook niet precies. Vooral daarom hoop ik dat iemand het hier begrijpt. Iedereen vertelt me altijd wat voor soort dingen ik moet doen, maar ze kunnen me niet zeggen hoe ik mezelf ertoe moet zetten. Logisch gezien zou ik veel dingen die ik niet doe gewoon WEL moeten doen. Logisch gezien is het zo simpel.

Ik verzin argumenten om iets niet te doen, ga er vanuit dat dingen geen zin hebben. Zit de hele tijd alles chronisch uit te stellen tot het laatste moment. Levensverbeterende dingen zonder harde externe deadline doe ik gewoon helemaal niet. En ik weet niet precies waarom. Ik heb grote moeite om te doen wat ik moet doen. Misschien ben ik chronisch lui, misschien ben ik depressief, ik heb geen idee :) Zou willen dat iemand mij kon vertellen waarom ik dit doe :)

Want niets doen werkt alleen maar averechts. Ik loop achter met werk, achter met mijn studie. Als er deadlines komen dan werk ik mezelf stuk aan die dingen. De kwaliteit wordt er niet beter op, ik raak gestressed en alle langetermijndingen die goed zouden zijn voor me doe ik helemaal niet. In plaats daarvan zit ik hele dagen uit te stellen. Ik kan soms 's avonds doodmoe zijn en me doodmoe voelen, terwijl ik eigenlijk de hele dag nog niets heb gedaan en heb zitten uit te stellen.

Maar misschien is dit beetje off-topic. De motivatie zou me wel helpen om de dingen te doen die jullie me adviseren, dus tegelijk is het wel een beetje on-topic. Ik weet het niet :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:02:35 #209
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94484377
Benzin, ik denk dat het komt omdat de dingen die moet doen niet uit jezelf komen. Enerzijds wordt je geleefd en anderzijds lijken de dingen die zelf zou willen onbereikbaar.
The view from nowhere.
pi_94484620
quote:
13s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
Heb de hele dag m'n oogcontactchickie niet gezien. }:| ;(
pi_94485021
Ga jij eigenlijk al naar een psycholoog, Benzin? Ik denk dat dat heel erg zou helpen in jouw situatie.
pi_94485540
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef deelnemer het volgende:
Benzin, ik denk dat het komt omdat de dingen die moet doen niet uit jezelf komen. Enerzijds wordt je geleefd en anderzijds lijken de dingen die zelf zou willen onbereikbaar.
Klinkt allebei bekend. Ik voel mezelf ontzettend geleefd. Ben altijd maar bezig met of uitstellen, of werk, of mijn studie. Of ik ben met allerlei dingen bezig thuis waar ik ook geen zin in heb. Ik heb er niet veel zin meer in.

Maar zelfs de dingen die wel ergens op slaan, zoals dingen doe om met vrouwen te leren praten of te ontmoeten doe ik ook niet. Het is hopeloos.

Het voelt alsof het nooit meer goed komt.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef Ensemble het volgende:
Ga jij eigenlijk al naar een psycholoog, Benzin? Ik denk dat dat heel erg zou helpen in jouw situatie.
Daarvoor telt hetzelfde, is toch iets wat je moet doen. En daar komen meer ingewikkelde dingen bij kijken. Ik probeer mijn problemen verborgen te houden van mijn ouders. Ik zie dat tot ik op mezelf woon voorlopig even niet gebeuren :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:26:04 #213
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94485817
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef benzin het volgende:

Daarvoor telt hetzelfde, is toch iets wat je moet doen. En daar komen meer ingewikkelde dingen bij kijken. Ik probeer mijn problemen verborgen te houden van mijn ouders. Ik zie dat tot ik op mezelf woon voorlopig even niet gebeuren :)
Mocht je gaan, mocht je het verborgen proberen te houden voor de ouders en mocht je papieren ontvangen--> stop deze dan niet in een boek dat op de grond ligt. Dat is suf, zo'n ontmaskering.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:30:19 #214
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94486094
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Mocht je gaan, mocht je het verborgen proberen te houden voor de ouders en mocht je papieren ontvangen--> stop deze dan niet in een boek dat op de grond ligt. Dat is suf, zo'n ontmaskering.
ja dat moet je uiteraard nooit doen.
@benzin:
je woonde bij je ouders las ik, mocht je ooit post gaan ontvangen wat je verborgen wilt houden van je ouders, dan is het ook een goed idee om nu al in de gaten te houden wanneer en hoelaat de postbode langskomt.
verder moet je ervoor zorgen dat jij degeen bent die altijd de brievenbus leegt. ik gebruik daar als excuus voor dat ik dol ben op de reclamefoldertjes en dat ik zogenaamd hoop op nieuwe.

het kost heel veel moeite, en tijd, en stress. maar als je het volhoud is het 99% kans dat je alle post kan onderscheppen. je moet alleen nooit lui worden en het een dagje overslaan. want dan zul je zien dat precies dan post komt
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:30:39 #215
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94486116
quote:

[..]

Klinkt allebei bekend. Ik voel mezelf ontzettend geleefd. Ben altijd maar bezig met of uitstellen, of werk, of mijn studie. Of ik ben met allerlei dingen bezig thuis waar ik ook geen zin in heb. Ik heb er niet veel zin meer in.

Maar zelfs de dingen die wel ergens op slaan, zoals dingen doe om met vrouwen te leren praten of te ontmoeten doe ik ook niet. Het is hopeloos.

Het voelt alsof het nooit meer goed komt.

[..]

Het klinkt inderdaad depressief. Waarom houd je je problemen verborgen voor je ouders? Is dat om te voldoen aan hun verwachtingen. Of is het omdat ze onmogelijk zijn om met te praten.
The view from nowhere.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:32:11 #216
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94486207
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Is jou dat overkomen?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 22-03-2011 21:42:16 ]
The view from nowhere.
pi_94486264
quote:
[..]

Als je eenmaal naar een psycholoog gaat zal de rest makkelijker gaan. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
pi_94486304
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het klinkt inderdaad depressief. Waarom houd je je problemen verborgen voor je ouders? Is dat om te voldoen aan hun verwachtingen. Of is het omdat ze onmogelijk zijn om met te praten.
Alletwee. Wil heel graag voldoen aan hun verwachtingen en ik weet dat het onmogelijk zal zijn om met ze te praten hierover. De relatie met mijn ouders is sowieso ingewikkeld en niet goed :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:40:40 #219
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94486727
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Alletwee. Wil heel graag voldoen aan hun verwachtingen en ik weet dat het onmogelijk zal zijn om met ze te praten hierover. De relatie met mijn ouders is sowieso ingewikkeld en niet goed :)
Dat is belangrijk punt. Je bent inmiddels volwassen. De verwachtingen van je ouder zijn niet maatgevend. Anders voel je jezelf niet vrij. Je hebt het recht je eigen fouten te maken. Je moet aan je ouders kunnen vertellen wat je doet, en als zij het daar niet mee eens zijn, het als hun mening kunnen zien, die jou tot niets verplicht. Wordt maar eens puber en rebelleer. Dat is gezond.
The view from nowhere.
pi_94489305
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is belangrijk punt. Je bent inmiddels volwassen. De verwachtingen van je ouder zijn niet maatgevend. Anders voel je jezelf niet vrij. Je hebt het recht je eigen fouten te maken. Je moet aan je ouders kunnen vertellen wat je doet, en als zij het daar niet mee eens zijn, het als hun mening kunnen zien, die jou tot niets verplicht. Wordt maar eens puber en rebelleer. Dat is gezond.
Klopt, maar toch voelt het alsof ik hen dat verplicht ben. Daarnaast woon ik natuurlijk nog wel thuis en daarom wil ik geen extra conflicten met ze creëren. Mijn leven is al moeilijk genoeg zonder extra conflicten.

Maar wat je zegt klopt wel. Ik heb weleens over mijn problemen gepraat met iemand die zei dat ik vergeten ben in opstand te komen tegen mijn ouders. Ik was toen zo druk bezig met problemen met mezelf en op school dat ik die stap toen heb overgeslagen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:31:09 #221
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94489948
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Klopt, maar toch voelt het alsof ik hen dat verplicht ben. Daarnaast woon ik natuurlijk nog wel thuis en daarom wil ik geen extra conflicten met ze creëren. Mijn leven is al moeilijk genoeg zonder extra conflicten.

Maar wat je zegt klopt wel. Ik heb weleens over mijn problemen gepraat met iemand die zei dat ik vergeten ben in opstand te komen tegen mijn ouders. Ik was toen zo druk bezig met problemen met mezelf en op school dat ik die stap toen heb overgeslagen.
Ga die conflicten maar aan. Het zal je een vrijer gevoel geven. Je bent het ze zeker niet verplicht. Iedereen heeft het recht zijn eigen leven vorm te geven.
The view from nowhere.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:50:48 #222
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94491164
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef benzin het volgende:

[..]

precies. het lijkt als het anderen betreft als een hartstikke goed plan om alles aan ouders te vertellen. maar we hebben hier over benzin zijn reputatie.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ga die conflicten maar aan. Het zal je een vrijer gevoel geven. Je bent het ze zeker niet verplicht. Iedereen heeft het recht zijn eigen leven vorm te geven.
mijn ervaring is
-dat je er niets aan hebt
-en dan worden ze bezorgd, met allemaal moeilijke vragen.
-en dan moet je later allemaal moeite gaan doen om die vragen uit de weg te gaan, en om dan je reputatie alsof alles goed is weer terug te krijgen

edit: ik heb het over dingen vertellen aan ouders.
niet over het rebelleren

[ Bericht 12% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-03-2011 22:58:18 ]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:55:46 #223
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94491477
Je moet zo doordrammen dat het voor eens en altijd duidelijk is, dat je zelf bepaald wat goed voor je is. Advies is prima, maar je bent je eigen baas.
The view from nowhere.
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:15:47 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94495144
Mijn gevoelens voor dat meisje ebben weg *O*

Vandaag zat ik tegenover haar in de klas. En ik voelde me niet meer zo hopeloos verliefd. Ben er zo blij mee kan nu weer een beetje normaal leven.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:19:44 #225
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94495232
Kan ik nu wel of niet redelijk bloot enzo rond middernacht buiten op een bankje zitten Alleen? Ik wil vrijdag namelijk echt... ja, ik weet eigenlijk niet. Ik ben bang verkracht te worden dan. Ik zal het waarschijnlijk wel gaan proberen.

Als ik een nou een Blackberry zou hebben, dan zou ik zo gelijkertijd, tijdens het lopen al mijn ervaringen kunnen typen in dit topic, live. Dan zou ik meteen niet meer Alleen zijn.

Nee. Zo'n apparaat vergroot kans op berovering + verkrachting.
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:24:18 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94495340
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kan ik nu wel of niet redelijk bloot enzo rond middernacht buiten op een bankje zitten Alleen? Ik wil vrijdag namelijk echt... ja, ik weet eigenlijk niet. Ik ben bang verkracht te worden dan. Ik zal het waarschijnlijk wel gaan proberen.
Half naakt in een discotheek tegen mooiboys aanschuren is een beter plan.
C'est la vie
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:24:37 #227
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94495346
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Half naakt in een discotheek tegen mooiboys aanschuren is een beter plan.
Dat is juist wat ik absoluut NIET wil.
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:26:36 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94495405
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat is juist wat ik absoluut NIET wil.
Ja dat klinkt alsnog beter dan dat bankje dat klinkt nogal luguber.
C'est la vie
pi_94495420
Om vervolgens verkracht te worden door een groep Marokkanen?

Wat wil je er mee bereiken dan om hopeloos op een bankje te zitten?
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:29:08 #230
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94495458
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef gamezz het volgende:
Om vervolgens verkracht te worden door een groep Marokkanen?

Wat wil je er mee bereiken dan om hopeloos op een bankje te zitten?
Ik durf niet echt zo'n gebouw in te lopen en ik zou niet weten welk gebouw en wat ik dan moet doen enzo. Als ik op een bankje zit, is er ook een kans dat een vriendelijke Hipster mij komt ophalen. Of geestelijk voorbereiden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:31:13 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94495516
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik durf niet echt zo'n gebouw in te lopen en ik zou niet weten welk gebouw en wat ik dan moet doen enzo. Als ik op een bankje zit, is er ook een kans dat er een vriendelijke Hipster mij komt ophalen. Of geestelijk voorbereiden.
Ja een kansje ga dan naar de bios ofzo daar heb je nog meer kans dan op dat bankje.
C'est la vie
pi_94495527
Nee, daar zou ik maar niet op rekenen, denk dat je dan tot diep in de nacht alleen op dat bankje zit.

Je wilt uitgaan dus? Stap gewoon een willekeurige discotheek binnen, dan gaat alles vanzelf.
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:34:42 #233
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94495591
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef gamezz het volgende:
Nee, daar zou ik maar niet op rekenen, denk dat je dan tot diep in de nacht alleen op dat bankje zit.

Je wilt uitgaan dus? Stap gewoon een willekeurige discotheek binnen, dan gaat alles vanzelf.
Neeee, geen discotheek, ben je ziek?!?!

Ik kan me niet voorstellen dat ik echt Alleen op dat bankje blijf zitten hoor. Ik heb enkel angst voor WIE mij zal verlossen van mijn eenzaamheid. Ik ben echt bang dat het een verkrachter zal zijn.
pi_94495665
Wat is er mis met een goede club? Je wilt toch uitgaan?

Op een vreemdeling die je uit je eenzaamheid verlost moet je echt niet rekenen hoor, zal vooral tuig zijn wat er 's nachts rondloopt.

En wat wil je dat die vreemdeling doet dan?
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:39:47 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94495717
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Neeee, geen discotheek, ben je ziek?!?!

Ik kan me niet voorstellen dat ik echt Alleen op dat bankje blijf zitten hoor. Ik heb enkel angst voor WIE mij zal verlossen van mijn eenzaamheid. Ik ben echt bang dat het een verkrachter zal zijn.
ja maar, wat verwacht je nou voor een vreemdeling?
als je s'avonds/s'nachts op een bankje gaat wachten, komen er grotendeels alleen types op je af die zomaar meisjes op banken aanspreken.

kan je niet vroeg naar een club gaan(wat te vroeg), en eventjes in alle rust(terwijl het nog niet al te druk is) vriendjes met iemand maken daar(desnoods personeel)?
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:41:04 #236
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94495739
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:37 schreef gamezz het volgende:
Wat is er mis met een goede club? Je wilt toch uitgaan?

Op een vreemdeling die je uit je eenzaamheid verlost moet je echt niet rekenen hoor, zal vooral tuig zijn wat er 's nachts rondloopt.

En wat wil je dat die vreemdeling doet dan?

zo een

dat hij zelf dan op weg is naar Iets en dat hij mij meeneemt naar Datgene
en dat we dan gaan converseren en alcohol gaan nuttigen

daarna kan ik bij hem gaan logeren
en zijn kat gaan aaien
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:43:28 #237
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94495786
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo een

ik heb nu al een plan bedacht wat beter is dan op snachts op een bankje daarop wachten.
je gaat op straat(rond uitgaansgelegenheden) een beetje rondlopen. dan als je een groepje jongens ziet die je aardig lijkt, dan loop je op ze af en dan zeg je:
jij: heee! gaan jullie leuke dingen doen vanavond?
hun:blabla...
jij: cool, mag ik mee?

en dan ga je met hun mee, en dan ga je naast je "favoriete jongen" lopen. enzovoort.
pi_94495793
quote:

[..]

[ afbeelding ]

zo een

Werkt helaas niet zo in de realiteit.
Zulke types ontmoet je daar al helemaal niet.
Het idee is leuk, maar die kans is veel te klein. Zonde om je tijd dan op een bankje te verdoen, JIJ moet op zoek gaan in plaats van dat ze jou moeten opzoeken.
pi_94495800
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
pi_94495813
Dat idee van mylifeisgrey klinkt al veel beter, dan ben je tenminste naar iets op zoek.
Al vind ik dat ook maar een 2e optie, het beste is als je gewoon ergens binnen stapt.
pi_94495835
quote:

[..]

[ afbeelding ]

zo een

en zijn kat gaan aaien
Is het niet de bedoeling dat hij jouw poes gaat aaien?
pi_94495897
gewoon uitgaan? het is volgens mij moeilijker om als jongen aan een meisje te komen dan andersom
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:49:17 #243
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94495909
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
pi_94495935
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
heb je geen vriendinnen die mee uit willen gaan?
pi_94495948
quote:
Dan doe je dat. Dan heb je het nog voor het uitzoeken ook. Jongens zullen aandacht van een vreemd meisje echt niet vervelend vinden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:51:30 #246
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94495963
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

heb je geen vriendinnen die mee uit willen gaan?
Goh, nee, anders zou ik niet in dit topic posten. Ik heb alleen een verwegvriendin.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:50 schreef gamezz het volgende:

[..]

Dan doe je dat. Dan heb je het nog voor het uitzoeken ook. Jongens zullen aandacht van een vreemd meisje echt niet vervelend vinden.
Ja ik vind het nog best goed bedacht. Ik ben dan alleen nog bang dat ik toevallig een verkeerd ( ouwelullen-) café binnenstap. Zoals het enige café is dat wij hier in mijn buurt op het plein hebben.
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:53:10 #247
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94495998
quote:
het lijkt me slimmer als je wereldwijsheid faked. dus:
gewoon naar binnen loopt, hoi zegt tegen de deurman(als die er is)
een drankje bestelt...

en gewoon eventjes bekijkt welke jongen je leuk lijkt.
dan glimlach je naar hem en wacht op hem, of je gaat naar hem toe.

als hij in een groepje is, ga je naar heel het groepje toe.

niet de eerste de beste gaan aanklampen dus
pi_94496003
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Goh, nee, anders zou ik niet in dit topic posten. Ik heb alleen een verwegvriendin.
echt niemand die met je uit wil gaan? misschien moet je dat eerst eens zien te regelen. van studie school of sport. verder: ben je serieus?
  woensdag 23 maart 2011 @ 00:55:29 #249
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94496042
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

echt niemand die met je uit wil gaan? misschien moet je dat eerst eens zien te regelen. van studie school of sport. verder: ben je serieus?
Heb ik niet, is gefaald, nee heb ik niet. Ja ik ben bloedBLOEDbloedserieus, maar het schijnt nogal moeilijk te bevatten te zijn voor velen.
pi_94496060
quote:
[ afbeelding ]

zo een
Dit zijn types die op stijldansen zitten of vrijwilligerswerk doen bij een dierenasiel of kinderboerderij. Iets voor jou?
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik vind het nog best goed bedacht. Ik ben dan alleen nog bang dat ik toevallig een verkeerd ( ouwelullen-) café binnenstap. Zoals het enige café is dat wij hier in mijn buurt op het plein hebben.
Cafe's zijn inderdaad vaak voor ouwe lullen. Doe dan een discotheek, daar zitten bijna alleen jongeren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')