abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94427329
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

nee hoor ik kon zien dat hij seksuele intenties had
normaal durf ik dat niet zo goed te beoordelen

maar nu weet ik het zeker. deze man heeft zichzelf verraden, niets is mij ontgaan
Dus je zou eventueel naar bed gaan met een bejaarde?
Ron Paul 2012
pi_94428702
Ik ga niet eens proberen lanterfanteraar te helpen, zij is écht te vreemd.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:51:17 #153
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94431641
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dus je zou eventueel naar bed gaan met een bejaarde?
'Eventueel' is wel heel vaag.

Ik heb wel ook een keer gehad dat ik bij de metro stond te wachten en dat een bejaarde man een beetje ging voelen. Dat vond ik niet fijn en ik geneerde me een beetje, maar ik vond het zielig en onbeleefd om hem weg te duwen. Dus ik denk niet dat het zo ver zou komen.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:00:51 #154
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94432067
Wie zou er nou zo onbeleefd willen zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 21-03-2011 22:19:42 ]
The view from nowhere.
pi_94432899
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik heb wel ook een keer gehad dat ik bij de metro stond te wachten en dat een bejaarde man een beetje ging voelen. Dat vond ik niet fijn en ik geneerde me een beetje, maar ik vond het zielig en onbeleefd om hem weg te duwen. Dus ik denk niet dat het zo ver zou komen.
Hoewel ik er niet aan twijfel dat je een vrouw bent, vind ik sommige verhalen wel erg raar. Het is onbeleefd om zo iemand weg te duwen terwijl hij zo onbeleefd is om aan je te zitten?
Ron Paul 2012
  maandag 21 maart 2011 @ 19:23:08 #156
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94433192
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoewel ik er niet aan twijfel dat je een vrouw bent, vind ik sommige verhalen wel erg raar. Het is onbeleefd om zo iemand weg te duwen terwijl hij zo onbeleefd is om aan je te zitten?
Ja, want hij begon wel sympathiek met een praatje. En zo'n heel extravert persoon gaat al snel over op lichamelijk contact als uiting van sympathie. Ik kon het niet zo goed inschatten, opeens ging zijn hand wat lager.
pi_94433731
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja, want hij begon wel sympathiek met een praatje. En zo'n heel extravert persoon gaat al snel over op lichamelijk contact als uiting van sympathie. Ik kon het niet zo goed inschatten, opeens ging zijn hand wat lager.
Oh okay, dan is het goed.

Raar dat je niet de nacht met hem hebt doorgebracht.
Ron Paul 2012
pi_94436521
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet iedereen is geboren met playerkwaliteiten zoals jij...
Jij bent niet geboren met playerkwaliteiten iig, maar dat is op heel FOK! al bekend als je het mij vraagt.
pi_94440485
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij bent niet geboren met playerkwaliteiten iig, maar dat is op heel FOK! al bekend als je het mij vraagt.
Nee en daar ben ik blij om.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94445900
Heb de hele dag m'n oogcontactchickie niet gezien. }:| ;(
  maandag 21 maart 2011 @ 22:26:57 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94446555
quote:
Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
Heb de hele dag m'n oogcontactchickie niet gezien. }:| ;(
Zonde.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:55:37 #162
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94448429
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Bij ons in de albert heijn is ook een oude man in een rolstoel die nogal handtastelijk is. Heb al een paar keer gezien dat vrouwen zich rotschrokken dat hij met zn hand even op hun kontje zat of erger. Maar de kassieres gedogen het omdat hij oud is en seniel. als ik een vrouw was zou ik em een flinke mep geven met zo'n plastic mandje.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94449915
Weet je wat het is veel mensen zitten gewoon zo vast in patronen en hun eigen wereldje op een gegeven moment kom je er niet meer uit. Je gaat dan ook echt geen vrouw ontmoeten. Tenzij je je leven helemaal omgooit denk halve maatregelen werken niet.
  maandag 21 maart 2011 @ 23:31:18 #164
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94450584
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Weet je wat het is veel mensen zitten gewoon zo vast in patronen en hun eigen wereldje op een gegeven moment kom je er niet meer uit. Je gaat dan ook echt geen vrouw ontmoeten. Tenzij je je leven helemaal omgooit denk halve maatregelen werken niet.
onzin ( in mijn geval)

ik denk niet in patronen hoor
  maandag 21 maart 2011 @ 23:31:26 #165
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94450591
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Of tenzij er iets gebeurt waardoor ze uit hun patroon komen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 21 maart 2011 @ 23:50:18 #166
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94451678
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bij ons in de albert heijn is ook een oude man in een rolstoel die nogal handtastelijk is. Heb al een paar keer gezien dat vrouwen zich rotschrokken dat hij met zn hand even op hun kontje zat of erger. Maar de kassieres gedogen het omdat hij oud is en seniel. als ik een vrouw was zou ik em een flinke mep geven met zo'n plastic mandje.
Het zijn toch schatjes die kassieres. Dat je er niet eentje mee naar huis mag nemen als je boodschappen hebt gedaan. Zo jammer.
The view from nowhere.
pi_94453270
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

onzin ( in mijn geval)

ik denk niet in patronen hoor
Nee jij hebt sex met bejaarden
  dinsdag 22 maart 2011 @ 00:27:45 #168
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94453435
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet iedereen is geboren met playerkwaliteiten zoals jij...
ik heb niet veel recht van spreken omdat iwannabehigh me niet zo leuk vind denk ik, maar mijn achting van iwannabehigh is veel hoger geworden sinds hij netjes antwoordde op mijn vraag waar hij uit was gegaan in enschede/hengelo. en ook dat hij het gewoon voor elkaar krijgt met meisjes te converseren. dat is top
iwannabehigh kan echt dingen voor ekaar krijgen, en is (zoals ik al zei) "niet gek" en alles valt wel mee met hem. hij ziet de dingen goed in.

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

godshand krijgt het wel voor elkaar dat meisjes hem aankijken alsof ze al de bruiloft aan het plannen zijn.
dat klinkt best goed! (ik wil het ook)

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Och, vandaag ben ik eens lekker onder de mensen geweest met het OV.
Ik was uitgestapt op een Bejaardenlocatie ( moest een boek inleveren). Ik ging een Sigaret roken ( doe ik bijna nooit hoor) maar dan krijg ik meestal best zin om iets te knuffelen, ofzo. Dus ik ging zo om een lantaarnpaal heen staan. Er was echter een bejaarde man aanwezig en hij BLEEF naar me kijken. Normaal ben ik best sceptisch met dat soort dingen en denk ik: "och, mensen onder elkaar staren wel vaker", maar hij BLEEF maar kijken. Ik vond het wel een compliment. Als ik ECHT wil, kan ik dus altijd nog naar een bejaardenlocatie gaan.
serieus! wat is er mis met jou?
ik ben ook een beetje wereldvreemd, en vraag me van alles af en probeer dingen op internet van te voren uit te zoeken voordat ik naar buiten ga om iets te ondernemen. en vraag me ook van alles af hoe de wereld werkt. maar jij bent echt iemand die nieteens de skills bezit om te weten hoelaat en waar je uit kan gaan bijvoorbeeld. en wat een vrouw moed dragen om aantrekkelijk te zijn voor mannen.
en dat gedoe over schoenen uit doen in een cafe/disco. wtf :S
en dat gedoe over hoe je je haar dan binnen in het cafe moet hebben, en hoe buiten(onderweg).... een beetje normaal mens denkt toch nieteens over dat soort dingen na, omdat het vanzelf gaat. :S

ik heb die skills ook niet echt, maar dan arriveer ik gewoon 2 uur te vroeg(zoals laatst). of ik kom veels te laat aan als het al rustig is, met maar E 3,10 op zak.

en ook. waar ben je naar school gegaan!? het lijkt net of je elke dag tot een maand terug bij je moeder heb gezeten ofzoiets..... op de sporadisch vreemde verhalen na lijk je wel nooit jongens ontmoet te hebben.

quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga niet eens proberen lanterfanteraar te helpen, zij is écht te vreemd.
zelfs mij is het nieteens gelukt(alsof het een overwinning is) om -strawberry- meteen al te laten denken dat ik niet geholpen kon worden.
bij jou direct al ! :P
-strawberry- heeft het bij mij pas na een paar weken/maanden opgegeven.
wat is er mis met jou?

[ Bericht 20% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-03-2011 00:41:26 ]
pi_94453849
Ze is fake lijkt me maakt niet wel vermakelijk
  dinsdag 22 maart 2011 @ 00:47:57 #170
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94453999
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

serieus! wat is er mis met jou?
ik ben ook een beetje wereldvreemd, en vraag me van alles af en probeer dingen op internet van te voren uit te zoeken voordat ik naar buiten ga om iets te ondernemen. en vraag me ook van alles af hoe de wereld werkt. maar jij bent echt iemand die nieteens de skills bezit om te weten hoelaat en waar je uit kan gaan bijvoorbeeld. en wat een vrouw moet dragen om aantrekkelijk te zijn voor mannen.
en dat gedoe over schoenen uit doen in een cafe/disco. wtf :S
en dat gedoe over hoe je je haar dan binnen in het cafe moet hebben, en hoe buiten(onderweg).... een beetje normaal mens denkt toch nieteens over dat soort dingen na, omdat het vanzelf gaat. :S

ik heb die skills ook niet echt, maar dan arriveer ik gewoon 2 uur te vroeg(zoals laatst). of ik kom veels te laat aan als het al rustig is, met maar E 3,10 op zak.

en ook. waar ben je naar school gegaan!? het lijkt net of je elke dag tot een maand terug bij je moeder heb gezeten ofzoiets..... op de sporadisch vreemde verhalen na lijk je wel nooit jongens ontmoet te hebben.

Nou, jij zet het inderdaad wel lekker neer, zeg. Wat een rampzalige conclusies trek jij. Ik kleed mij in het dagelijks leven redelijk aantrekkelijk voor mannen en mijn haar zit altijd gewoon los, lang. Gewoon zo'n H&M/ Zara-chickie.

Als ik met een vriendinnetje samen zou Uitgaan ( zoals mijn eerste keer, vorige maand) is het natuurlijk lekker makkelijk. Samen in slettenoutfitjes, samen naar binnen, samen naar huis, verzekerd van een kletsmaatje. Easy.

Alleenig kan ik zoiets niet en snap ik er geen hol van. Wie, wat, waar... ik snap mijn eigen stad niet en ik hoef niet midden in de nacht verkracht te worden door een losgeslagen br33zah.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:00:36 #171
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94454261
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Als ik met een vriendinnetje samen zou Uitgaan ( zoals mijn eerste keer, vorige maand) is het natuurlijk lekker makkelijk. Samen in slettenoutfitjes, samen naar binnen, samen naar huis, verzekerd van een kletsmaatje. Easy.

Alleenig kan ik zoiets niet en snap ik er geen hol van. Wie, wat, waar... ik snap mijn eigen stad niet en ik hoef niet midden in de nacht verkracht te worden door een losgeslagen br33zah.
je lijkt echt best wel veel op mij, ik ben ook redelijk wereldvreemd(ziou ik het noemen).
maar wat ik doe In Real Life (jeweetwel buiten) is wereldwijsheid faken.
net doen of je normaal bent, en of alles goed gaat tegen mensen die je kennen weetjewel.
en als er iets mis gaat net doen of het aan anderen ligt.

daarom heb ik hier zon slechte reputatie(uit wanhoop duizenden euros aan een hoer gegeven, "paranoide","verkeerde, vreemde" gedachtes(volgens andere users), etc.
mensen die me normaal kennen vinden me niet zo vreemd als hier lijkt. dat kan jij toch ook doen? dan ga je toch geen lantaarnpalen knuffelen?

ga gewoon naast de lantaarnpaal staan, of als je echt niet weet hoe je moet staan, ga dan op de stoep zitten en doe alsof je schijt hebt aan anderen, en heb het excuus"ik wil gewoon even zitten" in je hoofd, en straal dat uit.
dat zou ik doen
ik heb dan geen echte schijt aan anderen, maar met dat soort acties(op de stoep gaan zitten) weet ik dat ik nog het meest normaal lijk. dan fake ik een uitstraling
dat kan jij toch ook doen?

ook als je iets wilt aanraken(of knuffelen). kijk dan eerst om je heen of iemand je ziet.
ookal ziet iemand het dan alsnog lijkt het alsof je wel weet dat wat je dan gedaan hebt een beetje vreemd is.

zo kan je normaler gedrag proberen te faken weetjewel, dat mensen niet meteen doorhebben dat je echt supervreemd bent.
ben jij daar niet zo goed in? vinden mensen jou snel vreemd?

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-03-2011 01:08:01 ]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:12:24 #172
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94454514
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

daarom heb ik hier zon slechte reputatie(uit wanhoop duizenden euros aan een hoer gegeven, "paranoide","verkeerde, vreemde" gedachtes(volgens andere users), etc.
mensen die me normaal kennen vinden me niet zo vreemd als hier lijkt. dat kan jij toch ook doen? dan ga je toch geen lantaarnpalen knuffelen?

ga gewoon naast de lantaarnpaal staan, of als je echt niet weet hoe je moet staan, ga dan op de stoep zitten en heb schijt aan anderen.
dat zou ik doen
eigenlijk heb ik geen schijt aan anderen, maar met dat soort acties(op de stoep gaan zitten) weet ik dat ik nog het meest normaal lijk.
dat kan jij toch ook doen?

ook als je iets wilt aanraken(of knuffelen). kijk dan eerst om je heen of iemand je ziet.
ookal ziet iemand het dan alsnog lijkt het alsof je wel weet dat wat je dan gedaan hebt een beetje vreemd is.

zo kan je normaler gedrag proberen te faken weetjewel, dat mensen niet meteen doorhebben dat je echt supervreemd bent.
ben jij daar niet zo goed in? vinden mensen jou snel vreemd?
Oh, je bent onder de indruk van de lantaarnpaal? Haha, dat is toch niet zo'n boeiend moment joh. Ik stond er wat kronkelend omheen te hangen. Interesseert me niet zo veel verder en anderen waarschijnlijk ook niet. Nou, ja, die man vond het wel leuk toevallig.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:16:07 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94454602
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:12 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh, je bent onder de indruk van de lantaarnpaal? Haha, dat is toch niet zo'n boeiend moment joh. Ik stond er wat kronkelend omheen te hangen. Interesseert me niet zo veel verder en anderen waarschijnlijk ook niet. Nou, ja, die man vond het wel leuk toevallig.
ja doe ik ook weleens, beetje "Speels" proberen te lijken ofzo. maar doe ik niet zo vaak. het beste om buiten te doen is doen alsof je onderweg naar iets bent.

is alleen zo lastig als je op de trein moet wachten, of ergens anders. daar heb je dan weer andere truukjes voor nodig.
en voor nieuwe vriendjes maken is het helemaal moeilijk....

ik bedenk me net, jij deed toch al dingen dat je je mobieltje mee moest nemen naar gebouwen, om dan daar te kunnen lijken alsof je met iemand had afgesproken ofzo.
misschien doen we wel hetzelfde al die tijd al.... ik neem hierbij me beledigende woorden een beetje terug :P .
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:22:21 #174
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94454696
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja doe ik ook weleens, beetje "Speels" proberen te lijken ofzo. maar doe ik niet zo vaak. het beste om buiten te doen is doen alsof je onderweg naar iets bent.

is alleen zo lastig als je op de trein moet wachten, of ergens anders. daar heb je dan weer andere truukjes voor nodig.
en voor nieuwe vriendjes maken is het helemaal moeilijk....

ik bedenk me net, jij deed toch al dingen dat je je mobieltje mee moest nemen naar gebouwen, om dan daar te kunnen lijken alsof je met iemand had afgesproken ofzo.
misschien doen we wel hetzelfde al die tijd al.... ik neem hierbij me beledigende woorden een beetje terug :P .
Ik probeerde niet speels te lijken, ik was niet bezig met mijn houding. Als ik op een trein wacht, gooi ik gewoon mijn tas op de grond.

Ja, als ik zoiets groots zou ondernemen als Alleen Naar Een Café gaan, zou ik wel naar de wc gaan en met een mobieltje spelen. Dan moet ik mijzelf, onervaren wezen, een houding gaan geven. Ik zie het helemaal voor me.
pi_94454866
Terwijl ik loop, spring ik wel eens in de lucht en klik ik m'n hielen tegen elkaar. Zoals een homo zo. Is dat raar?
Ron Paul 2012
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:31:25 #176
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_94454878
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
Terwijl ik loop, spring ik wel eens in de lucht en klik ik m'n hielen tegen elkaar. Zoals een homo zo. Is dat raar?
Nee dat is een bazenmove 8-) :7
pi_94454910
Ja en het lijkt ook wel te helpen want soms als ik dat doe dan kijken er ook meisjes naar me. En die blijven dan staren. :@ :@

Ik ga ze eens aanspreken en dan kan ik ze dat leren ofzo. Als ze interesse hebben, of ik leer ze een of andere goocheltruc.
Ron Paul 2012
pi_94455028
Als ik zulke posts maak, vergeet ik volgens mij soms dat mensen het vaak serieus gaan nemen, en dus echt denken dat ik een mongol ben.
Ron Paul 2012
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:44:54 #179
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94455104
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:33 schreef Supersoep het volgende:
Ja en het lijkt ook wel te helpen want soms als ik dat doe dan kijken er ook meisjes naar me. En die blijven dan staren. :@ :@

Ik ga ze eens aanspreken en dan kan ik ze dat leren ofzo. Als ze interesse hebben, of ik leer ze een of andere goocheltruc.
jij grapjas

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-03-2011 01:52:57 ]
pi_94455123
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hee dat klinkt als mijn plan!
jij hebt het de hele tijd over mij dat ik zomaar paaseitjes zou uitdelen. maar dat is helemaal niet zo. Ik heb een goocheltruc geoefend met een paasetje, en deed afentoe een goocheltrukje gemengd met een paar subcom dhv's over ik en familiewaarden.
Weet ik, mijn jong.

Ik heb diep respect voor uw acties.
Ron Paul 2012
pi_94459591
quote:
Hahahahahahha als dit serieus is, dan .... nou...
wat een move..
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:46:02 #182
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94460231
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahahahahahha als dit serieus is, dan .... nou...
wat een move..
Gewoon een bazen move.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94460908
Het valt mij op, nu Richard (en Strawberry, toevallig trouwens) er niet zijn, het meteen minder snel gaat.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:31:49 #184
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94461582
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Het valt mij op, nu Richard (en Strawberry, toevallig trouwens) er niet zijn, het meteen minder snel gaat.
Niet alleen dat, maar uiteindelijk heeft niemand meer veel te vertellen. We weten zo'n beetje wat iedereen z'n probleem is, alle advies werd al gegeven, nu moeten ze gewoon actie ondernemen. Maakt niet uit wat voor actie.
pi_94463373
Het gaat niet zozeer om Richard. Het is dat Richard altijd enorm veel aandacht van Strawberry krijgt, en dan denken andere mensen: ''Hey die aandacht wil ik ook" dus gaan ze veel posten.

En dan krijg je topic na topic.
Ron Paul 2012
pi_94463550
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef Supersoep het volgende:
Het gaat niet zozeer om Richard. Het is dat Richard altijd enorm veel aandacht van Strawberry krijgt, en dan denken andere mensen: ''Hey die aandacht wil ik ook" dus gaan ze veel posten.

En dan krijg je topic na topic.
Zo heb ik het nog niet eens bekeken maar het klinkt best logisch..
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:46:27 #187
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94467587
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik probeerde niet speels te lijken, ik was niet bezig met mijn houding. Als ik op een trein wacht, gooi ik gewoon mijn tas op de grond.

Ja, als ik zoiets groots zou ondernemen als Alleen Naar Een Café gaan, zou ik wel naar de wc gaan en met een mobieltje spelen. Dan moet ik mijzelf, onervaren wezen, een houding gaan geven. Ik zie het helemaal voor me.
Waarom typ je willekeurige hoofdletters in je zin? Of is het satanistische cryptografie? :?

s'Avonds alleen naar een cafe gaan is ook niet comfortabel, voor niemand niet. Overdag staat de situatie in een andere context, s'avonds geldt: hoe kleiner het dorp hoe minder ruimte voor het individu.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:03:25 #188
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94468108
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:46 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Waarom typ je willekeurige hoofdletters in je zin? Of is het satanistische cryptografie? :?

s'Avonds alleen naar een cafe gaan is ook niet comfortabel, voor niemand niet. Overdag staat de situatie in een andere context, s'avonds geldt: hoe kleiner het dorp hoe minder ruimte voor het individu.
lanterfanteraar woont volgensmij in of in de buurt van rotterdam.
en in dorpen vind ik het juist weer, dat als je er als individu in je 1tje komt, je de mensen ook al sneller kent van andere dingen of via-via.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-03-2011 15:10:43 ]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:15:26 #189
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94468514
Ik denk dat zij overdag slapen. Ik heb zelf dat probleem ook. Maar ik ga wakke rblijven want zoveel te doen. Pff..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94468579
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat zij overdag slapen. Ik heb zelf dat probleem ook. Maar ik ga wakke rblijven want zoveel te doen. Pff..
Maar hebje dan geen werk of school. Lijkt mij wel.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:41:17 #191
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94469466
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

lanterfanteraar woont volgensmij in of in de buurt van rotterdam.
en in dorpen vind ik het juist weer, dat als je er als individu in je 1tje komt, je de mensen ook al sneller kent van andere dingen of via-via.
Dit klopt. In Limburg kent iedereen elkander. Daar is René de neef van André, André de broeder van Ernst, Ernst de zoon van de melkboer en de broer van de melkboer is dan weer de eigenaar van HET dorpscafé. s Ochtends wanneer er brood gekocht moet worden, ontmoeten de jongelui elkaar al bij de bakker. Samen water halen bij de put. Dit geldt natuurlijk wel minder voor de grotere steden in Limburg.

Ja, daar moet het wel heel makkelijk gaan allemaal zeg.
pi_94470350
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Was dit toevallig in Utrecht? Daar ben ik paar jaar geleden ook betast.. (ben een man he) door een man... Beetje praatje maken "waar kom je vandaag ? Ede oh ja Ede zozo" toen sloeg die een paar x subtiel op me benen met de woorden " Je bent een aardige jongen" dus ik denk "oh?" maja, wereldvreemd als ik ben zocht ik er niet echt iets achter.. dus wij weer beetje praatje maken, altans hij was aan het praten en ik schudde een beetje Ja en keek uit het raam.. toen begon die ineens over me bee nte wrijven... dus ik denk "wtf?" gewoon echt verbijsterd van wat gebeurd mij hier nou.. dus ik schuif ze hand van me been af en kwamen bijna aan op Utrecht Centraal met de tram, dus ik stap uit, hij pakt me bij de nek beet en geeft me z'n telefoon nr.. "Jij moet me echt bellen knul!! " en loopt weg...

Nu zie ik hem nog een paar x in de week in de tram zitten naar Nieuwegein andere mensen lastig te vallen, en vind altijd wel grappig dat die mensen precies hetzelfde reageren als ik deed..

Nu heb ik nog nooit iemand pijn gedaan in me leven maar als die weer naast me komt en hij wilt niet weg en word handtastelijk dan mep ik hem de tram door..

Wrom doen meiden/vrouwen dit nou nooit bij mij ? :( Word ik een x geplayed is het een vieze ouwe kerel...... grrr
pi_94472164
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:05 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Was dit toevallig in Utrecht? Daar ben ik paar jaar geleden ook betast.. (ben een man he) door een man... Beetje praatje maken "waar kom je vandaag ? Ede oh ja Ede zozo" toen sloeg die een paar x subtiel op me benen met de woorden " Je bent een aardige jongen" dus ik denk "oh?" maja, wereldvreemd als ik ben zocht ik er niet echt iets achter.. dus wij weer beetje praatje maken, altans hij was aan het praten en ik schudde een beetje Ja en keek uit het raam.. toen begon die ineens over me bee nte wrijven... dus ik denk "wtf?" gewoon echt verbijsterd van wat gebeurd mij hier nou.. dus ik schuif ze hand van me been af en kwamen bijna aan op Utrecht Centraal met de tram, dus ik stap uit, hij pakt me bij de nek beet en geeft me z'n telefoon nr.. "Jij moet me echt bellen knul!! " en loopt weg...

Nu zie ik hem nog een paar x in de week in de tram zitten naar Nieuwegein andere mensen lastig te vallen, en vind altijd wel grappig dat die mensen precies hetzelfde reageren als ik deed..

Nu heb ik nog nooit iemand pijn gedaan in me leven maar als die weer naast me komt en hij wilt niet weg en word handtastelijk dan mep ik hem de tram door..

Wrom doen meiden/vrouwen dit nou nooit bij mij ? :( Word ik een x geplayed is het een vieze ouwe kerel...... grrr
Misschien straal je wel uit dat je open staat voor mannelijk contact :D
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:59:28 #194
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94472409
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:05 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

ik heb een keer ook iets gehad op station hoorn. ik stond op het perron en er komt zon oude vieze kerel
(
een jaar of 30, hij deed me denken aan
vanaf 2.10 gaat "de vieze man" naar buiten om willekeurige mensen lastig te vallen in die link
)

en hij was met een fiets, en het motregende een beetje en hij had het over dingen, en ik zag dat ze dynamo door het vocht een beetje doorslipte, en had het uit beleefdheid met hem daarover want hij wilde niet weggaan

en hij begon me ook elke keer aan te raken enzo, en dan duwde of beweegde ik weg dat het stopte. maar ik durfde niets te zeggen, en durfde ook niet zomaar weg te gaan omdat het onbeleefd is.
de hele sfeer was dat hij wilde dat ik met hem mee naar huis ging ofzoiets. ookal was dat niet in woorden uitgesproken.

quote:
ik heb hem(vast een ander trouwens) nooit meer gezien
quote:
jaaaa! als bij mij een meisje van mijn leeftijd ongeveer, dat op een niet zon enge manier zou doen, zou ik het ook wel lekker vinden denk ik.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:04:46 #195
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94472582
quote:
Dat is wel het raarste tot nu toe, Waarom associeer je cowboy gedrag met homo's? Vast de film "Brokeback Mountain" gezien.
The view from nowhere.
pi_94472681
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is wel het raarste tot nu toe, Waarom associeer je cowboy gedrag met homo's? Vast de film "Brokeback Mountain" gezien.
Niemand kan heelclicken zoals deze bazen:

_O_

Lekker heelclicken met z'n allen *O*
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:20:45 #197
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94473116
En dan zeggen ze nog dat Lanterfanter vreemd doet. Geef mij dan maar een chick die een lantarenpaal knuffelt. Ik heb ook wel eens geprobeerd om verliefd te worden op de lantarenpaal voor mijn huis. De voordelen van zo'n liefde lijken me evident. Is me nooit helemaal gelukt ;(. En seks met bejaarden is gewoon een vorm van liefdadigheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 22-03-2011 17:28:00 ]
The view from nowhere.
pi_94473265
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Niemand kan heelclicken zoals deze bazen:

_O_

Lekker heelclicken met z'n allen *O*
_O_

Elke dag clicken, om die chickies op te pikken.
Ron Paul 2012
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:29:53 #199
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94473473
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O_

Elke dag clicken, om die chickies op te pikken.
Vandaar dat het niet lukt.
The view from nowhere.
pi_94475023
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef Keep_Walking het volgende:

Niet alleen dat, maar uiteindelijk heeft niemand meer veel te vertellen. We weten zo'n beetje wat iedereen z'n probleem is, alle advies werd al gegeven, nu moeten ze gewoon actie ondernemen. Maakt niet uit wat voor actie.
Dat is waar, hoewel actie ondernemen me tot nu toe nog niet echt makkelijk afgaat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')