Dus je zou eventueel naar bed gaan met een bejaarde?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee hoor ik kon zien dat hij seksuele intenties had
normaal durf ik dat niet zo goed te beoordelen
maar nu weet ik het zeker. deze man heeft zichzelf verraden, niets is mij ontgaan
'Eventueel' is wel heel vaag.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus je zou eventueel naar bed gaan met een bejaarde?
Hoewel ik er niet aan twijfel dat je een vrouw bent, vind ik sommige verhalen wel erg raar. Het is onbeleefd om zo iemand weg te duwen terwijl hij zo onbeleefd is om aan je te zitten?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
'Eventueel' is wel heel vaag.
Ik heb wel ook een keer gehad dat ik bij de metro stond te wachten en dat een bejaarde man een beetje ging voelen. Dat vond ik niet fijn en ik geneerde me een beetje, maar ik vond het zielig en onbeleefd om hem weg te duwen. Dus ik denk niet dat het zo ver zou komen.
Ja, want hij begon wel sympathiek met een praatje. En zo'n heel extravert persoon gaat al snel over op lichamelijk contact als uiting van sympathie. Ik kon het niet zo goed inschatten, opeens ging zijn hand wat lager.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoewel ik er niet aan twijfel dat je een vrouw bent, vind ik sommige verhalen wel erg raar. Het is onbeleefd om zo iemand weg te duwen terwijl hij zo onbeleefd is om aan je te zitten?
Oh okay, dan is het goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, want hij begon wel sympathiek met een praatje. En zo'n heel extravert persoon gaat al snel over op lichamelijk contact als uiting van sympathie. Ik kon het niet zo goed inschatten, opeens ging zijn hand wat lager.
Jij bent niet geboren met playerkwaliteiten iig, maar dat is op heel FOK! al bekend als je het mij vraagt.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet iedereen is geboren met playerkwaliteiten zoals jij...
Nee en daar ben ik blij om.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij bent niet geboren met playerkwaliteiten iig, maar dat is op heel FOK! al bekend als je het mij vraagt.
Zonde.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
Heb de hele dag m'n oogcontactchickie niet gezien.![]()
Bij ons in de albert heijn is ook een oude man in een rolstoel die nogal handtastelijk is. Heb al een paar keer gezien dat vrouwen zich rotschrokken dat hij met zn hand even op hun kontje zat of erger. Maar de kassieres gedogen het omdat hij oud is en seniel. als ik een vrouw was zou ik em een flinke mep geven met zo'n plastic mandje.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, want hij begon wel sympathiek met een praatje. En zo'n heel extravert persoon gaat al snel over op lichamelijk contact als uiting van sympathie. Ik kon het niet zo goed inschatten, opeens ging zijn hand wat lager.
onzin ( in mijn geval)quote:Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Weet je wat het is veel mensen zitten gewoon zo vast in patronen en hun eigen wereldje op een gegeven moment kom je er niet meer uit. Je gaat dan ook echt geen vrouw ontmoeten. Tenzij je je leven helemaal omgooit denk halve maatregelen werken niet.
Of tenzij er iets gebeurt waardoor ze uit hun patroon komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Weet je wat het is veel mensen zitten gewoon zo vast in patronen en hun eigen wereldje op een gegeven moment kom je er niet meer uit. Je gaat dan ook echt geen vrouw ontmoeten. Tenzij je je leven helemaal omgooit denk halve maatregelen werken niet.
Het zijn toch schatjes die kassieres. Dat je er niet eentje mee naar huis mag nemen als je boodschappen hebt gedaan. Zo jammer.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bij ons in de albert heijn is ook een oude man in een rolstoel die nogal handtastelijk is. Heb al een paar keer gezien dat vrouwen zich rotschrokken dat hij met zn hand even op hun kontje zat of erger. Maar de kassieres gedogen het omdat hij oud is en seniel. als ik een vrouw was zou ik em een flinke mep geven met zo'n plastic mandje.
Nee jij hebt sex met bejaardenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
onzin ( in mijn geval)
ik denk niet in patronen hoor
ik heb niet veel recht van spreken omdat iwannabehigh me niet zo leuk vind denk ik, maar mijn achting van iwannabehigh is veel hoger geworden sinds hij netjes antwoordde op mijn vraag waar hij uit was gegaan in enschede/hengelo. en ook dat hij het gewoon voor elkaar krijgt met meisjes te converseren. dat is topquote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet iedereen is geboren met playerkwaliteiten zoals jij...
godshand krijgt het wel voor elkaar dat meisjes hem aankijken alsof ze al de bruiloft aan het plannen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij bent niet geboren met playerkwaliteiten iig, maar dat is op heel FOK! al bekend als je het mij vraagt.
serieus! wat is er mis met jou?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Och, vandaag ben ik eens lekker onder de mensen geweest met het OV.
Ik was uitgestapt op een Bejaardenlocatie ( moest een boek inleveren). Ik ging een Sigaret roken ( doe ik bijna nooit hoor) maar dan krijg ik meestal best zin om iets te knuffelen, ofzo. Dus ik ging zo om een lantaarnpaal heen staan. Er was echter een bejaarde man aanwezig en hij BLEEF naar me kijken. Normaal ben ik best sceptisch met dat soort dingen en denk ik: "och, mensen onder elkaar staren wel vaker", maar hij BLEEF maar kijken. Ik vond het wel een compliment. Als ik ECHT wil, kan ik dus altijd nog naar een bejaardenlocatie gaan.
zelfs mij is het nieteens gelukt(alsof het een overwinning is) om -strawberry- meteen al te laten denken dat ik niet geholpen kon worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga niet eens proberen lanterfanteraar te helpen, zij is écht te vreemd.
Nou, jij zet het inderdaad wel lekker neer, zeg. Wat een rampzalige conclusies trek jij. Ik kleed mij in het dagelijks leven redelijk aantrekkelijk voor mannen en mijn haar zit altijd gewoon los, lang. Gewoon zo'n H&M/ Zara-chickie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
serieus! wat is er mis met jou?
ik ben ook een beetje wereldvreemd, en vraag me van alles af en probeer dingen op internet van te voren uit te zoeken voordat ik naar buiten ga om iets te ondernemen. en vraag me ook van alles af hoe de wereld werkt. maar jij bent echt iemand die nieteens de skills bezit om te weten hoelaat en waar je uit kan gaan bijvoorbeeld. en wat een vrouw moet dragen om aantrekkelijk te zijn voor mannen.
en dat gedoe over schoenen uit doen in een cafe/disco. wtf :S
en dat gedoe over hoe je je haar dan binnen in het cafe moet hebben, en hoe buiten(onderweg).... een beetje normaal mens denkt toch nieteens over dat soort dingen na, omdat het vanzelf gaat. :S
ik heb die skills ook niet echt, maar dan arriveer ik gewoon 2 uur te vroeg(zoals laatst). of ik kom veels te laat aan als het al rustig is, met maar E 3,10 op zak.
en ook. waar ben je naar school gegaan!? het lijkt net of je elke dag tot een maand terug bij je moeder heb gezeten ofzoiets..... op de sporadisch vreemde verhalen na lijk je wel nooit jongens ontmoet te hebben.
je lijkt echt best wel veel op mij, ik ben ook redelijk wereldvreemd(ziou ik het noemen).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Als ik met een vriendinnetje samen zou Uitgaan ( zoals mijn eerste keer, vorige maand) is het natuurlijk lekker makkelijk. Samen in slettenoutfitjes, samen naar binnen, samen naar huis, verzekerd van een kletsmaatje. Easy.
Alleenig kan ik zoiets niet en snap ik er geen hol van. Wie, wat, waar... ik snap mijn eigen stad niet en ik hoef niet midden in de nacht verkracht te worden door een losgeslagen br33zah.
Oh, je bent onder de indruk van de lantaarnpaal? Haha, dat is toch niet zo'n boeiend moment joh. Ik stond er wat kronkelend omheen te hangen. Interesseert me niet zo veel verder en anderen waarschijnlijk ook niet. Nou, ja, die man vond het wel leuk toevallig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
daarom heb ik hier zon slechte reputatie(uit wanhoop duizenden euros aan een hoer gegeven, "paranoide","verkeerde, vreemde" gedachtes(volgens andere users), etc.
mensen die me normaal kennen vinden me niet zo vreemd als hier lijkt. dat kan jij toch ook doen? dan ga je toch geen lantaarnpalen knuffelen?
ga gewoon naast de lantaarnpaal staan, of als je echt niet weet hoe je moet staan, ga dan op de stoep zitten en heb schijt aan anderen.
dat zou ik doen
eigenlijk heb ik geen schijt aan anderen, maar met dat soort acties(op de stoep gaan zitten) weet ik dat ik nog het meest normaal lijk.
dat kan jij toch ook doen?
ook als je iets wilt aanraken(of knuffelen). kijk dan eerst om je heen of iemand je ziet.
ookal ziet iemand het dan alsnog lijkt het alsof je wel weet dat wat je dan gedaan hebt een beetje vreemd is.
zo kan je normaler gedrag proberen te faken weetjewel, dat mensen niet meteen doorhebben dat je echt supervreemd bent.
ben jij daar niet zo goed in? vinden mensen jou snel vreemd?
ja doe ik ook weleens, beetje "Speels" proberen te lijken ofzo. maar doe ik niet zo vaak. het beste om buiten te doen is doen alsof je onderweg naar iets bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, je bent onder de indruk van de lantaarnpaal? Haha, dat is toch niet zo'n boeiend moment joh. Ik stond er wat kronkelend omheen te hangen. Interesseert me niet zo veel verder en anderen waarschijnlijk ook niet. Nou, ja, die man vond het wel leuk toevallig.
Ik probeerde niet speels te lijken, ik was niet bezig met mijn houding. Als ik op een trein wacht, gooi ik gewoon mijn tas op de grond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja doe ik ook weleens, beetje "Speels" proberen te lijken ofzo. maar doe ik niet zo vaak. het beste om buiten te doen is doen alsof je onderweg naar iets bent.
is alleen zo lastig als je op de trein moet wachten, of ergens anders. daar heb je dan weer andere truukjes voor nodig.
en voor nieuwe vriendjes maken is het helemaal moeilijk....
ik bedenk me net, jij deed toch al dingen dat je je mobieltje mee moest nemen naar gebouwen, om dan daar te kunnen lijken alsof je met iemand had afgesproken ofzo.
misschien doen we wel hetzelfde al die tijd al.... ik neem hierbij me beledigende woorden een beetje terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |