En daarom ga je maar boekjes lezen? Het moet eigenlijk spontaan een keer komen, tenminste dat hopen we..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Sommige van de mensen hier zijn boven de 30.
Wist je dat 2% van de mannelijke bevolking in Europa maagd dood gaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En daarom ga je maar boekjes lezen? Het moet eigenlijk spontaan een keer komen, tenminste dat hopen we..
shit, dan moet ik ook maar boekjes gaan lezen want voordat ik het weet ben ik oud en sterf ik maagd!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wist je dat 2% van de mannelijke bevolking in Europa maagd dood gaan?
http://www.depers.nl/opme(...)euw-zonder-seks.html
Nja, kan erger toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
shit, dan moet ik ook maar boekjes gaan lezen want voordat ik het weet ben ik oud en sterf ik maagd!
Als je er zin in hebt, moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ach ja.. als ik wil neuk ik morgen nog wel met iemand (zonder geld)! No jokeeee
Ik neuk niet alles wat ik kan krijgen, man.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik voel er persoonlijk niet zoveel voor. Kijk, jij neukt alles wat je kan krijgen, maar zo ben ik niet.
Ja dat laatste is toch wel moeilijk, maar dat komt (ooit) wel een keer.
Je stopwoordje is echt: man.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik neuk niet alles wat ik kan krijgen, man.
Maar succes met ooit een vriendin krijgen.
Nee, ben nooit vreemdgegaan in een relatie.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je stopwoordje is echt: man.
Yes, ben je ooit vreemdgegaan in een relatie? Zo ja, waarom?
Dat lijkt mij ook niks.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dat goed meent dat advies. Maar zoenen met een jongen dat gaat echt niet voor mij.
Deze twee opties sluiten elkaar helemaal niet uit. Er is geen noodzaak om te kiezen, dus creeer je een rare tegenstelling. Je gaat natuurlijk voor beide.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Tja, het is belangrijk voor me. Waar word ik gelukkiger van, een vriendin of een goedbetalende baan?Het antwoord is erg makkelijk.
Ja, ook in dit topic is dat al meerdere malen aangetoond.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ach, de meeste mensen houden hun paranoia voor de waarheid
Lanterfanter is vanaf nu apodictisch (zie haar onderschrift).quote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ha-ha. Toch denk ik het echt want wat jij soms post?Of je trollt, of het is dat je niet 100% bent.
quote:De betekenis van apodictisch is tweeërlei: de eerste betekenis kan men omschrijven als iets "wat niet bewezen hoeft te worden". De andere betekenis van het desbetreffende woord luidt ...........
Niet iedereen is geboren met playerkwaliteiten zoals jij...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Apart man dat jullie al die boeken lezen. Er komt ooit heus wel een keer een meisje..
Heel herkenbaar. Maakt niks uit. De volgende keer beter.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook zo'n idioot kan ik naast haar zitten, durf ik niet.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Och, vandaag ben ik eens lekker onder de mensen geweest met het OV.
Ik was uitgestapt op een Bejaardenlocatie ( moest een boek inleveren). Ik ging een Sigaret roken ( doe ik bijna nooit hoor) maar dan krijg ik meestal best zin om iets te knuffelen, ofzo. Dus ik ging zo om een lantaarnpaal heen staan. Er was echter een bejaarde man aanwezig en hij BLEEF naar me kijken. Normaal ben ik best sceptisch met dat soort dingen en denk ik: "och, mensen onder elkaar staren wel vaker", maar hij BLEEF maar kijken. Ik vond het wel een compliment. Als ik ECHT wil, kan ik dus altijd nog naar een bejaardenlocatie gaan.
Je hebt wel leuke humor.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was uitgestapt op een Bejaardenlocatie ( moest een boek inleveren). Ik ging een Sigaret roken ( doe ik bijna nooit hoor) maar dan krijg ik meestal best zin om iets te knuffelen, ofzo. Dus ik ging zo om een lantaarnpaal heen staan. Er was echter een bejaarde man aanwezig en hij BLEEF naar me kijken. Normaal ben ik best sceptisch met dat soort dingen en denk ik: "och, mensen onder elkaar staren wel vaker", maar hij BLEEF maar kijken. Ik vond het wel een compliment. Als ik ECHT wil, kan ik dus altijd nog naar een bejaardenlocatie gaan.
nee hoor ik kon zien dat hij seksuele intenties hadquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk keek hij omdat je een lantaarnpaal knuffelde.
Dat klinkt...eng. Gewoon een pervert die je zit aan te kijken enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee hoor ik kon zien dat hij seksuele intenties had
normaal durf ik dat niet zo goed te beoordelen
maar nu weet ik het zeker. deze man heeft zichzelf verraden, niets is mij ontgaan
En wat is bejaard dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |