Dat is het hem juist dat wil ik maar toch blijft ze voor mij het meest speciale meisje op de wereld en blijf ik met mijn kop bij haar hangen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Niet wederzijdse liefde is nooit leuk, het enige wat we moeten doen is het accepteren
En ook van het modellenbureau. Het programma spreekt dan met de modellen af dat zij niet winnen ofzoiets. Dan figureren zij alleen. Heel normaal in tv-land.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet:
4) Het zijn ingehuurde webcamsletjes
Ik begrijp het gevoel maar dat wordt vanzelf minderquote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het hem juist dat wil ik maar toch blijft ze voor mij het meest speciale meisje op de wereld en blijf ik met mijn kop bij haar hangen.
Na een hele tijd vind ik fotos van de meisjes waar ik veel aan denk op hyves oid. En dan vind ik iets waar ik op kan afknappen. Dat werkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik begrijp het gevoel maar dat wordt vanzelf minderEcht.. ookal blijf je (misschien, weet niet hoe dat bij anderen gaat) nog wel veel aan haar denken, ooit wordt het wel iets minder. Vroeg of laat.
Echt, gewoon iets aan haar uiterlijk waarvan je denkt: gadverdamme? Dat is best wel raarquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Na een hele tijd vind ik fotos van de meisjes waar ik veel aan denk op hyves oid. En dan vind ik iets waar ik op kan afknappen. Dat werkt.
De dochter van een mede-patiente was model en figureerde afentoe in tv-programma's. Dan werd er dus afgesproken dat, mocht zij eindigen met een jongen op het laatst in zon dating-show, dat ze dan altijd zou afhaken met een smoes. Dusse..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ken een meisje die heeft meegedaan aan take me out, ze is geen model of webcam-slet ze studeert gewoon HBO (iets economisch) volgens mij.. Dusse..
Ja grote lelijke voeten bijvoorbeeld. Dan denk je niet meer hetzelfde als je dr weer ziet. Nouja half dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Echt, gewoon iets aan haar uiterlijk waarvan je denkt: gadverdamme? Dat is best wel raar
Dan moet ik ruim 400 fotos doorspitten. Ja serieus zoveel heeft ze er op hyves gezet.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Na een hele tijd vind ik fotos van de meisjes waar ik veel aan denk op hyves oid. En dan vind ik iets waar ik op kan afknappen. Dat werkt.
Ja dat weet ik wel maar nu is het zo irritant.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik begrijp het gevoel maar dat wordt vanzelf minderEcht.. ookal blijf je (misschien, weet niet hoe dat bij anderen gaat) nog wel veel aan haar denken, ooit wordt het wel iets minder. Vroeg of laat.
Dat is normaal. Haar egoisme wordt 'begrijpbaar'. En dr clownachtige trekjes 'schattig'' Het hoort er allemaal bij denk'quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet ik ruim 400 fotos doorspitten. Ja serieus zoveel heeft ze er op hyves gezet.
Dat is het meest vervelende. Haar negatieve kanten irriteren mij op de een of andere manier niet. Bij ieder ander meisje was ik er allang op afgeknapt.
Ik zal morgen als ik weer achter een computer ziet een foto posten.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is normaal. Haar egoisme wordt 'begrijpbaar'. En dr clownachtige trekjes 'schattig'' Het hoort er allemaal bij denk'
Hoe ziet ze eruit (beschrijving mag)?
Je kan het beter via de pm/dm doen denk ik..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal morgen als ik weer achter een computer ziet een foto posten.
Maar ze heeft lang bruin haar, slank, 1,65 ongeveer, bruine ogen.
Je moet hier nooit foto's posten van mensen die niks met FOK te maken hebben(!!!!!) Voor je het weet, word je keihard genaaid hier. Ik zeg het maar alvast.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal morgen als ik weer achter een computer ziet een foto posten.
Maar ze heeft lang bruin haar, slank, 1,65 ongeveer, bruine ogen.
Tja, het is belangrijk voor me. Waar word ik gelukkiger van, een vriendin of een goedbetalende baan?quote:
Goedbetaalde baan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Tja, het is belangrijk voor me. Waar word ik gelukkiger van, een vriendin of een goedbetalende baan?Het antwoord is erg makkelijk.
Een foto kan ik wel gewoon posten. Maar ik zal er wel voor zorgen dat jullie er niet achter komen wat haar naam, hyves etcetera is.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kan het beter via de pm/dm doen denk ik..
Net alsof zij het leuk vindt dat jij haar foto post in een openbaar forum. Ik denk het niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Een foto kan ik wel gewoon posten. Maar ik zal er wel voor zorgen dat jullie er niet achter komen wat haar naam, hyves etcetera is.
Hoe goed het ook betaalt, als ik dan nooit gelukkig zal worden dan is het me het niet waardquote:
Okee dan zal ik het niet doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je moet hier nooit foto's posten van mensen die niks met FOK te maken hebben(!!!!!) Voor je het weet, word je keihard genaaid hier. Ik zeg het maar alvast.
goed. dat had ik ook jou ooit eens gepost, dat het ooit echt waar minder wordt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als je 400 fotos van jezelf online gooit moet je er niet raar van op kijken als zoiets gebeurt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Net alsof zij het leuk vindt dat jij haar foto post in een openbaar forum. Ik denk het niet.
Ligt er aan wat voor een vriendin.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Tja, het is belangrijk voor me. Waar word ik gelukkiger van, een vriendin of een goedbetalende baan?Het antwoord is erg makkelijk.
Zelf weten. En dan die reacties die komen van de mannen hier (die vinden ieder meisje mooi) over fappen, ik zou haar doen enzovoort.. Ik zou het niet doen want over 3 maanden krijg je die foto's nog naar je hoofd toe gegooid.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je 400 fotos van jezelf online gooit moet je er niet raar van op kijken als zoiets gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |