abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94394088
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben ik weer. :P Waar zijn richard, MLIG en Straw. Hun maakten dit topic eigenlijk,
Posten voor mij is een beetje lastig op het moment...maar proxys gebruiken is niet verboden geloof ik. Gaat dus ergens anders om. Richard zal hier sowieso de komende week niet posten.
pi_94394599
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Posten voor mij is een beetje lastig op het moment...maar proxys gebruiken is niet verboden geloof ik. Gaat dus ergens anders om. Richard zal hier sowieso de komende week niet posten.
Heb je al gedated met richard?
pi_94395063
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom is posten moeilijk? Je post nu toch ook gewoon via proxy.. En hoezo komt hij hier de komende week niet?
  zondag 20 maart 2011 @ 21:51:38 #54
238453 hasjman
utter madness
pi_94395322
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:01 schreef benzin het volgende:

Tegelijkertijd irriteert het mij altijd dat zodra een jongen maar iets verkeerd zegt of blijkt dat hij vreemde hobbies heeft dan sneuvelt alles. Jongens die iets met computers doen zijn ook direct kansloos als dat aan de orde komt (Ik denk er sterk over om me maar om te laten scholen als ik straks klaar ben met mijn studie). Waarom zijn vrouwen ZO kritisch en oppervlakkig?
Kerel, serieus.... :')
  zondag 20 maart 2011 @ 22:02:30 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94395934
Nou dat meisje waar ik verliefd op was ik dacht vrijdag even dat ik over haar heen was. Ben even naar de zolder gegaan stak mijn hoofd uit het raam en heb even goed nagedacht en had besloten dat ik verder moest en niet achter iemand kon aanhollen die niet geinterreseerd is en al bezet is. Maar ja hoor het gevoel gaat maar niet weg wordt er zo verschrikkelijk moe van. Verliefheid is echt het kutste wat er is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94395970
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom is posten moeilijk? Je post nu toch ook gewoon via proxy.. En hoezo komt hij hier de komende week niet?
Omdat ik geen zin heb om telkens weer een nieuwe proxy te zoeken die werkt na een volgende ban. Ik post nu via proxy maar soms krijg ik dat postscherm niet in beeld. Weet niet waar dat aan ligt.

Richard komt niet op het forum vanwege privéredenen, die ga ik hier niet vertellen.
pi_94396080
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:01 schreef benzin het volgende:
Wat betreft de discussie over hoe belangrijk uiterlijk is en de oppervlakkigheid van meisjes, kijkt iemand hier weleens nar "Take Me Out" op RTL5? (Kijk anders een paar afleveringen op RTL XL, is best leuk)

Is een programma waarbij 30 vrouwen een jongen kunnen wegstemmen of houden, en uiteindelijk kan de jongen met een vrouw naar huis. (Of niet als ze hem allemaal wegstemmen, wat eigenlijk meestal gebeurt)

Vanuit economisch aspect zou je zeggen dat 30 vrouwen en 1 jongen betekent dat er minder aanbod is dan vraag, dus zouden vrouwen minder kritisch moeten zijn in die situatie.

In de eerste ronde wordt puur naar uiterlijk gekeken, daar sneuvelt heel vaak al een hoop. Schijnbaar is uiterlijk toch een belangrijk aspect. Aan de andere kant, het komt weinig voor dat alle vrouwen een jongen gelijk wegstemmen. Vaak redeneren ze dat als "een kans geven om meer te laten zien". Ergo, het uiterlijk is best belangrijk, maar sommige vrouwen geven het innerlijk ook sowieso een kans. (Goed nieuws voor sommige heren hier)

Tegelijkertijd irriteert het mij altijd dat zodra een jongen maar iets verkeerd zegt of blijkt dat hij vreemde hobbies heeft dan sneuvelt alles. Jongens die iets met computers doen zijn ook direct kansloos als dat aan de orde komt (Ik denk er sterk over om me maar om te laten scholen als ik straks klaar ben met mijn studie). Waarom zijn vrouwen ZO kritisch en oppervlakkig?
Die meiden op take me out zijn:

1) Dom
2) Oppervlakkig (omdat het programma daarvoor uitnodigt)
3) Mediageil

Hoe vaker ze wegdrukken, hoe langer ze in de uitzendingen blijven. Dus ze zullen altijd iets vinden om de jongen/man voor weg te drukken, zo lang ze in de uitzending willen blijven.
pi_94396470
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

1) Dom
3) Mediageil

Hoe vaker ze wegdrukken, hoe langer ze in de uitzendingen blijven. Dus ze zullen altijd iets vinden om de jongen/man voor weg te drukken, zo lang ze in de uitzending willen blijven.
Niet alle dames daar zijn zo.

Maar is goed, wanneer gaat die IP ban dan weer weg..?
pi_94396643
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Mss niet allemaal, maar wel de meerderheid.
Dat zal je Danny moeten vragen. Ik denk pas wanneer ik niet meer bij Scanman in één huis woon.

Maar das offtopic.
pi_94396672
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal zo. Als je aan dat programma meedoet, ben je gewoon sneu bezig en ben je in mijn ogen een IQ-loze snol.
Ron Paul 2012
  zondag 20 maart 2011 @ 22:15:51 #61
339661 Yevoul
One more day.
pi_94396716
quote:
13s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Nou dat meisje waar ik verliefd op was ik dacht vrijdag even dat ik over haar heen was. Ben even naar de zolder gegaan stak mijn hoofd uit het raam en heb even goed nagedacht en had besloten dat ik verder moest en niet achter iemand kon aanhollen die niet geinterreseerd is en al bezet is. Maar ja hoor het gevoel gaat maar niet weg wordt er zo verschrikkelijk moe van. Verliefheid is echt het kutste wat er is.
Eenzijdige verliefdheid wel ja. ;(
Hot damn that girl's on fire.
pi_94396749
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef Yevoul het volgende:

[..]

Eenzijdige verliefdheid wel ja. ;(
;(
  zondag 20 maart 2011 @ 22:17:11 #63
339661 Yevoul
One more day.
pi_94396795
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

;(
:'(
pi_94396989
Ik maak me behoorlijk nerveus voor morgen naar m'n werk. Om m'n oogcontactcollega aan te spreken. Ik baal echt van de zenuwen.

Iemand hier nog een tip voor me? In de Singles chat gaat het veel te snel...
  zondag 20 maart 2011 @ 22:20:13 #65
339661 Yevoul
One more day.
pi_94397030
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik maak me behoorlijk nerveus voor morgen naar m'n werk. Om m'n oogcontactcollega aan te spreken. Ik baal echt van de zenuwen.

Gewoon denken, dat als je een blauwtje loopt het niet veel uitmaakt. O+
pi_94397218
Jullie moeten net 5 eens kijken; of Richard, dat is pas een ''misvormd'' gezicht.

Maar dat is jammer voor je Straw, dat betekend dat je nooit normaal kan posten, alleen via proxy..

Niet wederzijdse liefde is nooit leuk, het enige wat we moeten doen is het accepteren :P
pi_94397330
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef BlakeGriffin het volgende:

Wat wil je haar vragen dan?
Ron Paul 2012
pi_94397374
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef Yevoul het volgende:

[..]

Gewoon denken, dat als je een blauwtje loopt het niet veel uitmaakt. O+
Was het maar zo, ik wou dat ik het kon. :) Ik trek het me vaak te veel aan.

Maar ik zal proberen aan je post te denken als ze plotseling voor me staat. Wie weet werkt het ontspannend. :P
pi_94397468
quote:
Maar dat is jammer voor je Straw, dat betekend dat je nooit normaal kan posten, alleen via proxy..
Jawel hoor, in september/november weer als ik dan op kamers ga. :)
pi_94397527
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat wil je haar vragen dan?
Voorstellen om te gaan picknicken ofzo. :Y)

Als de situatie er naar is. Iig me eindelijk eens voorstellen, gewoon praten. Komt er steeds niet van. Dan zie ik haar en word ik zenuwachtig, en ben of ergens mee bezig of ik ben in gesprek oid. Dus ja, dat moet anders maar ik hoop maar dat de situatie zich voordoet. snel!
pi_94397626
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jawel hoor, in september/november weer als ik dan op kamers ga. :)
Dat duurt nog lang :)
pi_94397647
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:

1) Dom
3) Mediageil
Je vergeet:

4) Het zijn ingehuurde webcamsletjes
pi_94397655
Je kan haar een werk-gerelateerde vraag stellen als opener. Dat is altijd het moeilijkste moment, als je eenmaal in gesprek bent is het vrij eenvoudig en vallen de zenuwen ook wel deels weg.

Verder is het altijd een goed idee om te relativeren. Stel jezelf voor dat je een keus hebt, óf je spreekt haar aan óf je wordt in je onderbroek in Libië gedropt.
Ron Paul 2012
pi_94397714
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat duurt nog lang :)
Ja, maar het is niet 'nooit'. ;)

quote:
Niet wederzijdse liefde is nooit leuk, het enige wat we moeten doen is het accepteren :P
Klopt als een bus.
pi_94397798
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
Je kan haar een werk-gerelateerde vraag stellen als opener. Dat is altijd het moeilijkste moment, als je eenmaal in gesprek bent is het vrij eenvoudig en vallen de zenuwen ook wel deels weg.

Verder is het altijd een goed idee om te relativeren. Stel jezelf voor dat je een keus hebt, óf je spreekt haar aan óf je wordt in je onderbroek in Libië gedropt.
Haha, die vergelijking! :+

Zat ik dus ook aan te denken. Bv hey kan je me helpen, dit en dat apparaat uitleggen oid. En dan laten doorschemeren dat het een half excuus is. Op die manier hoef ik niet te hopen op de ideale situatie in een pauze of wat dan ook. Nadeel is dat het een beetje geforceerd is misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')