Posten voor mij is een beetje lastig op het moment...maar proxys gebruiken is niet verboden geloof ik. Gaat dus ergens anders om. Richard zal hier sowieso de komende week niet posten.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben ik weer.Waar zijn richard, MLIG en Straw. Hun maakten dit topic eigenlijk,
Heb je al gedated met richard?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Posten voor mij is een beetje lastig op het moment...maar proxys gebruiken is niet verboden geloof ik. Gaat dus ergens anders om. Richard zal hier sowieso de komende week niet posten.
Waarom is posten moeilijk? Je post nu toch ook gewoon via proxy.. En hoezo komt hij hier de komende week niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Posten voor mij is een beetje lastig op het moment...maar proxys gebruiken is niet verboden geloof ik. Gaat dus ergens anders om. Richard zal hier sowieso de komende week niet posten.
Kerel, serieus....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:01 schreef benzin het volgende:
Tegelijkertijd irriteert het mij altijd dat zodra een jongen maar iets verkeerd zegt of blijkt dat hij vreemde hobbies heeft dan sneuvelt alles. Jongens die iets met computers doen zijn ook direct kansloos als dat aan de orde komt (Ik denk er sterk over om me maar om te laten scholen als ik straks klaar ben met mijn studie). Waarom zijn vrouwen ZO kritisch en oppervlakkig?
Omdat ik geen zin heb om telkens weer een nieuwe proxy te zoeken die werkt na een volgende ban. Ik post nu via proxy maar soms krijg ik dat postscherm niet in beeld. Weet niet waar dat aan ligt.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom is posten moeilijk? Je post nu toch ook gewoon via proxy.. En hoezo komt hij hier de komende week niet?
Die meiden op take me out zijn:quote:Op zondag 20 maart 2011 14:01 schreef benzin het volgende:
Wat betreft de discussie over hoe belangrijk uiterlijk is en de oppervlakkigheid van meisjes, kijkt iemand hier weleens nar "Take Me Out" op RTL5? (Kijk anders een paar afleveringen op RTL XL, is best leuk)
Is een programma waarbij 30 vrouwen een jongen kunnen wegstemmen of houden, en uiteindelijk kan de jongen met een vrouw naar huis. (Of niet als ze hem allemaal wegstemmen, wat eigenlijk meestal gebeurt)
Vanuit economisch aspect zou je zeggen dat 30 vrouwen en 1 jongen betekent dat er minder aanbod is dan vraag, dus zouden vrouwen minder kritisch moeten zijn in die situatie.
In de eerste ronde wordt puur naar uiterlijk gekeken, daar sneuvelt heel vaak al een hoop. Schijnbaar is uiterlijk toch een belangrijk aspect. Aan de andere kant, het komt weinig voor dat alle vrouwen een jongen gelijk wegstemmen. Vaak redeneren ze dat als "een kans geven om meer te laten zien". Ergo, het uiterlijk is best belangrijk, maar sommige vrouwen geven het innerlijk ook sowieso een kans. (Goed nieuws voor sommige heren hier)
Tegelijkertijd irriteert het mij altijd dat zodra een jongen maar iets verkeerd zegt of blijkt dat hij vreemde hobbies heeft dan sneuvelt alles. Jongens die iets met computers doen zijn ook direct kansloos als dat aan de orde komt (Ik denk er sterk over om me maar om te laten scholen als ik straks klaar ben met mijn studie). Waarom zijn vrouwen ZO kritisch en oppervlakkig?
Niet alle dames daar zijn zo.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die meiden op take me out zijn:
1) Dom
2) Oppervlakkig (omdat het programma daarvoor uitnodigt)
3) Mediageil
Hoe vaker ze wegdrukken, hoe langer ze in de uitzendingen blijven. Dus ze zullen altijd iets vinden om de jongen/man voor weg te drukken, zo lang ze in de uitzending willen blijven.
Mss niet allemaal, maar wel de meerderheid.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet alle dames daar zijn zo.
Maar is goed, wanneer gaat die IP ban dan weer weg..?
Ze zijn allemaal zo. Als je aan dat programma meedoet, ben je gewoon sneu bezig en ben je in mijn ogen een IQ-loze snol.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet alle dames daar zijn zo.
Maar is goed, wanneer gaat die IP ban dan weer weg..?
Eenzijdige verliefdheid wel ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Nou dat meisje waar ik verliefd op was ik dacht vrijdag even dat ik over haar heen was. Ben even naar de zolder gegaan stak mijn hoofd uit het raam en heb even goed nagedacht en had besloten dat ik verder moest en niet achter iemand kon aanhollen die niet geinterreseerd is en al bezet is. Maar ja hoor het gevoel gaat maar niet weg wordt er zo verschrikkelijk moe van. Verliefheid is echt het kutste wat er is.
Gewoon denken, dat als je een blauwtje loopt het niet veel uitmaakt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik maak me behoorlijk nerveus voor morgen naar m'n werk. Om m'n oogcontactcollega aan te spreken. Ik baal echt van de zenuwen.
Iemand hier nog een tip voor me? In de Singles chat gaat het veel te snel...
Wat wil je haar vragen dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik maak me behoorlijk nerveus voor morgen naar m'n werk. Om m'n oogcontactcollega aan te spreken. Ik baal echt van de zenuwen.
Iemand hier nog een tip voor me? In de Singles chat gaat het veel te snel...
Was het maar zo, ik wou dat ik het kon.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Gewoon denken, dat als je een blauwtje loopt het niet veel uitmaakt.
Jawel hoor, in september/november weer als ik dan op kamers ga.quote:Maar dat is jammer voor je Straw, dat betekend dat je nooit normaal kan posten, alleen via proxy..
Voorstellen om te gaan picknicken ofzo.quote:
Dat duurt nog langquote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel hoor, in september/november weer als ik dan op kamers ga.
Je vergeet:quote:Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Die meiden op take me out zijn:
1) Dom
2) Oppervlakkig (omdat het programma daarvoor uitnodigt)
3) Mediageil
Ja, maar het is niet 'nooit'.quote:
Klopt als een bus.quote:Niet wederzijdse liefde is nooit leuk, het enige wat we moeten doen is het accepteren
Haha, die vergelijking!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
Je kan haar een werk-gerelateerde vraag stellen als opener. Dat is altijd het moeilijkste moment, als je eenmaal in gesprek bent is het vrij eenvoudig en vallen de zenuwen ook wel deels weg.
Verder is het altijd een goed idee om te relativeren. Stel jezelf voor dat je een keus hebt, óf je spreekt haar aan óf je wordt in je onderbroek in Libië gedropt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |