Half naakt in een discotheek tegen mooiboys aanschuren is een beter plan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kan ik nu wel of niet redelijk bloot enzo rond middernacht buiten op een bankje zitten Alleen? Ik wil vrijdag namelijk echt... ja, ik weet eigenlijk niet. Ik ben bang verkracht te worden dan. Ik zal het waarschijnlijk wel gaan proberen.
Dat is juist wat ik absoluut NIET wil.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Half naakt in een discotheek tegen mooiboys aanschuren is een beter plan.
Ja dat klinkt alsnog beter dan dat bankje dat klinkt nogal luguber.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik absoluut NIET wil.
Ik durf niet echt zo'n gebouw in te lopen en ik zou niet weten welk gebouw en wat ik dan moet doen enzo. Als ik op een bankje zit, is er ook een kans dat een vriendelijke Hipster mij komt ophalen. Of geestelijk voorbereiden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef gamezz het volgende:
Om vervolgens verkracht te worden door een groep Marokkanen?
Wat wil je er mee bereiken dan om hopeloos op een bankje te zitten?
Ja een kansje ga dan naar de bios ofzo daar heb je nog meer kans dan op dat bankje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik durf niet echt zo'n gebouw in te lopen en ik zou niet weten welk gebouw en wat ik dan moet doen enzo. Als ik op een bankje zit, is er ook een kans dat er een vriendelijke Hipster mij komt ophalen. Of geestelijk voorbereiden.
Neeee, geen discotheek, ben je ziek?!?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef gamezz het volgende:
Nee, daar zou ik maar niet op rekenen, denk dat je dan tot diep in de nacht alleen op dat bankje zit.
Je wilt uitgaan dus? Stap gewoon een willekeurige discotheek binnen, dan gaat alles vanzelf.
ja maar, wat verwacht je nou voor een vreemdeling?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neeee, geen discotheek, ben je ziek?!?!
Ik kan me niet voorstellen dat ik echt Alleen op dat bankje blijf zitten hoor. Ik heb enkel angst voor WIE mij zal verlossen van mijn eenzaamheid. Ik ben echt bang dat het een verkrachter zal zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:37 schreef gamezz het volgende:
Wat is er mis met een goede club? Je wilt toch uitgaan?
Op een vreemdeling die je uit je eenzaamheid verlost moet je echt niet rekenen hoor, zal vooral tuig zijn wat er 's nachts rondloopt.
En wat wil je dat die vreemdeling doet dan?
ik heb nu al een plan bedacht wat beter is dan op snachts op een bankje daarop wachten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een
dat hij zelf dan op weg is naar Iets en dat hij mij meeneemt naar Datgene
en dat we dan gaan converseren en alcohol gaan nuttigen
daarna kan ik bij hem gaan logeren
Werkt helaas niet zo in de realiteit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Is het niet de bedoeling dat hij jouw poes gaat aaien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een
en zijn kat gaan aaien
heb je geen vriendinnen die mee uit willen gaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
Dan doe je dat. Dan heb je het nog voor het uitzoeken ook. Jongens zullen aandacht van een vreemd meisje echt niet vervelend vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
OK. Ik KAN zomaar ergens binnenstampen. Dan klamp ik wel iemand vast om mijn hart bij te luchten. Dan zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zoiets gedaan heb, dat ik niets weet, dat ik onervaren ben en of diegene mij alsjeblieft wil helpen. Dat is de enige optie wanneer ik binnentreed.
Goh, nee, anders zou ik niet in dit topic posten. Ik heb alleen een verwegvriendin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
heb je geen vriendinnen die mee uit willen gaan?
Ja ik vind het nog best goed bedacht. Ik ben dan alleen nog bang dat ik toevallig een verkeerd ( ouwelullen-) café binnenstap. Zoals het enige café is dat wij hier in mijn buurt op het plein hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan doe je dat. Dan heb je het nog voor het uitzoeken ook. Jongens zullen aandacht van een vreemd meisje echt niet vervelend vinden.
het lijkt me slimmer als je wereldwijsheid faked. dus:quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
echt niemand die met je uit wil gaan? misschien moet je dat eerst eens zien te regelen. van studie school of sport. verder: ben je serieus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Goh, nee, anders zou ik niet in dit topic posten. Ik heb alleen een verwegvriendin.
Heb ik niet, is gefaald, nee heb ik niet. Ja ik ben bloedBLOEDbloedserieus, maar het schijnt nogal moeilijk te bevatten te zijn voor velen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
echt niemand die met je uit wil gaan? misschien moet je dat eerst eens zien te regelen. van studie school of sport. verder: ben je serieus?
Dit zijn types die op stijldansen zitten of vrijwilligerswerk doen bij een dierenasiel of kinderboerderij. Iets voor jou?quote:
Cafe's zijn inderdaad vaak voor ouwe lullen. Doe dan een discotheek, daar zitten bijna alleen jongeren!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik vind het nog best goed bedacht. Ik ben dan alleen nog bang dat ik toevallig een verkeerd ( ouwelullen-) café binnenstap. Zoals het enige café is dat wij hier in mijn buurt op het plein hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |