quote:
en tijd voor een peukie weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
tijd voor een drankje...... ben ook niet meer de jongste
ja doe nog maar zo'n zelfgestooktequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
Ik doe mee inclusiefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
wiskey of mintlikeur??quote:
Weer top CAPS Markquote:
wat is SYTYCD ???quote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe mee inclusief... Maarre dat stukje breaking en popping wat je weggaf was super. Aan SYTYCD zit geen leeftijdsgrens dus ik zou zeggen meedoen. Ik stem je wel naar de finale
So You Thinkg You Can Dancequote:
ik moet elke keer een tt bedenken en daar ben ik niet zo goed inquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heeeeel graag een mintlikeurtje!!
ik ook niet, ook niet goed in een vervolgtopic aanmaken, wordt ik helemaal nerveus vanquote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik moet elke keer een tt bedenken en daar ben ik niet zo goed in
Ik ook niet hoor... ik vind jouw TT's prima.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik moet elke keer een tt bedenken en daar ben ik niet zo goed in
ik doe toch gewoon voor jou als ik online benquote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, ook niet goed in een vervolgtopic aanmaken, wordt ik helemaal nerveus van
maar ik denk het niet ik kan hetquote:
Ik denk dat we ons nerveus laten maken. Moeten we niet doen. Gewoon F5-en nummertje ophogen en het eerste invoeren wat er in je opkomt. 99% van de keer dekt de TT de lading van dat moment wel. Als mensen 12 uur later gaan lopen miepen over een TT jammer dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, ook niet goed in een vervolgtopic aanmaken, wordt ik helemaal nerveus van
Ik heb je toch niet van de dansvloer naar je bed gejaagd toch? truste Pietquote:
Daarom dus Style HipHop specialiteit breaking en popping... Kan je een ver mee komen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik denk het niet ik kan het [ afbeelding ]
.
big wheels keep on turning!quote:
daar ga ik weer heenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij ben je op zoek naar de cos.....
[COS #640] Ze willen los
je mag ook zeker hier blijven!quote:
hij quote joquote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou mark, je bent wel grof voor jouw doen!
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik vond het juist zo leuk die capjes in de sc
geluid weer aanzetquote:Op zondag 20 maart 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
jesje, de mute kan uit... best een lekker nummertje op de stream!
Dank Mark !!! vind ik ook leukquote:
Ja ze zijn nog niet rijp voor X-factorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
jesje, de mute kan uit... best een lekker nummertje op de stream!
edit: ze gaan meezingen
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ze zijn nog niet rijp voor X-factor
quote:
ach, die randdebiel zet zich zooooooo voor paal, heeft het alleen zelf niet door. Naar zulk soort mensen luister ik graagquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, die randdebiel zet zich zooooooo voor paal, heeft het alleen zelf niet door. Naar zulk soort mensen luister ik graag
Heb ik gelukkig nooit gezien....quote:
Nooit gezien... wel worst in American Idolsquote:
ff wachten hoor peukie lijkt me een goed planquote:
das mijn muziek... de nieuwe kraftworkquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nooit gezien....
[..]
Nooit gezien... wel worst in American Idols
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:25 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ff wachten hoor peukie lijkt me een goed plan
komm schon Alte.....ich will noch ein bisschen tanzen gehen.......quote:Op zondag 20 maart 2011 00:25 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ff wachten hoor peukie lijkt me een goed plan
doe jij maar ff met bol dansen danquote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
komm schon Alte.....ich will noch ein bisschen tanzen gehen.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahahaaaaa![]()
![]()
En dan na gaan dat ie hiervoor koos omdat dit de internethit van die tijd wasquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nooit gezien....
[..]
Nooit gezien... wel worst in American Idols
Oei had waarschijnlijk het mike topic er even op na moeten slaan... Maar de blikken van Jean-Marie en de anderen zegt genoeg.quote:
daar stond ie ja.... maar hier zoeken we hem gewoon even opquote:Op zondag 20 maart 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei had waarschijnlijk het mike topic er even op na moeten slaan... Maar de blikken van Jean-Marie en de anderen zegt genoeg.
ik had hem al vaker voorbij zien komen, nu voor t eerst gekekenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar stond ie ja.... maar hier zoeken we hem gewoon even op
thanxquote:Op zondag 20 maart 2011 00:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar stond ie ja.... maar hier zoeken we hem gewoon even op
ik ook, volgens mij echt een mediageil mannetje als ik het zo hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik had hem al vaker voorbij zien komen, nu voor t eerst gekeken
dat zijn er meer in het huisquote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, volgens mij echt een mediageil mannetje als ik het zo hoor
zou je toch niks zeggen in sst voegt hij niets toe vind ikquote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, volgens mij echt een mediageil mannetje als ik het zo hoor
ik heb me d'r nooit zo in verdiept moet ik eerlijk zeggen, ziet wel eens wat in de Cos voorbij komen, maar als ik dit dan ziequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
zou je toch niks zeggen in sst voegt hij niets toe vind ik
troostenquote:
het is wel gezellig daarbovenquote:
Staan wel veel bekende namen in.. gelukkig gezellig mensenquote:
zag het net bij statts staanquote:Op zondag 20 maart 2011 00:46 schreef Ceetje.. het volgende:
bol, waar haal jij dat overzichtje vandaan? Nog nooit gezien....
quote:
kwam er toevallig bij uit..........quote:Op zondag 20 maart 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gisteren wist je nog niet eens hoe je je eigen stats naar voren moest halen. Nu verras je ons met dit
.
Ik heb net de top 100 gehaald...
die is maar van 1 dag, vond het al raar dat ik er niet in stond, stond namelijk in de top 10 de hele tijd al.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwam er toevallig bij uit..........
ik hijg in je nekquote:Op zondag 20 maart 2011 00:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die is maar van 1 dag, vond het al raar dat ik er niet in stond, stond namelijk in de top 10 de hele tijd al.
ik heb er eentje gemaakt over de hele periode
[ afbeelding ]
*fluit*quote:
yep,quote:
slaap lekker meisquote:Op zondag 20 maart 2011 00:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep,
maarreeeeh, ik ga de pannetjes erop gooien voor vandaag. Tot morgennnnn![]()
![]()
![]()
Tot morgen Ceetjequote:Op zondag 20 maart 2011 00:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep,
![]()
![]()
slaap lekker... OOGJES toe en droom zacht :pquote:Op zondag 20 maart 2011 00:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep,
![]()
![]()
helloquote:Op zondag 20 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
gaan we hier ook even zewaaien
I JUST CAME TO SAY HELLO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
gaan we hier ook even zewaaien
I JUST CAME TO SAY HELLO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou net zeggen... Ik zoek ook mijn nestje weer op... tot morgenquote:
was even de hond uitlaten maar toch nogquote:
droom zachtquote:Op zondag 20 maart 2011 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Ik zoek ook mijn nestje weer op... tot morgen![]()
Dit loopt echt uit de hand hier !!!quote:
quote:
yep, was naar bed, kon niet slapen, ben er rond 2.00 weer uitgekomen en heb tv gekeken, wat een toestanden...... heb gesmuldquote:
heb verdomme tot 5 uur zitten kijken... niet goed voor het slaap ritme!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, was naar bed, kon niet slapen, ben er rond 2.00 weer uitgekomen en heb tv gekeken, wat een toestanden...... heb gesmuld![]()
ik ben vermoedelijk rond 4.00 in slaap gesukkeld, op de bank, toen ik wakker werd, lagen ze in het huis ook al te slapen en ben ik maar naar m'n bed gegaanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb verdomme tot 5 uur zitten kijken... niet goed voor het slaap ritme!
fijn voor jequote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben vermoedelijk rond 4.00 in slaap gesukkeld, op de bank, toen ik wakker werd, lagen ze in het huis ook al te slapen en ben ik maar naar m'n bed gegaan
oja, en streamlockoog knippert niet meer (bij mij dan)
vannacht binnenste buiten gekeerd zullen we maar zeggenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokkie, ziek? Wat heb je? (lees het nu pas, sorry)
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
vannacht binnenste buiten gekeerd zullen we maar zeggen
hou het nog even op slappe theequote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
mmm niet echt prettig!!!
iemand een bak kofie...en voor jou maar een vers geperst sappie dan kokkie??
lullig voor je. Vandaag dus verplicht de hele dat SST, of sleep je je toch naar je werk?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
vannacht binnenste buiten gekeerd zullen we maar zeggen
ik doe effe een koffietje met je mee Bol, en mijn man ook. Heeft nog nooit SST gezien, zat vannacht een half uur mee te kijken en zei: wat een zeikers allemaal, maar die ene (Gerard) is wel een toffe gast, die zegt tenminste waar het op staatquote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
mmm niet echt prettig!!!
iemand een bak kofie...en voor jou maar een vers geperst sappie dan kokkie??
heb me ziek gemeld, maar vrees dat ik toch nog even moet. Collegiaal heet dat. Geen vervanging kunnen regelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lullig voor je. Vandaag dus verplicht de hele dat SST, of sleep je je toch naar je werk?
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe effe een koffietje met je mee Bol, en mijn man ook. Heeft nog nooit SST gezien, zat vannacht een half uur mee te kijken en zei: wat een zeikers allemaal, maar die ene (Gerard) is wel een toffe gast, die zegt tenminste waar het op staat(en dat na een half uur SST)
in je eentje koken voor 50 pers is beetje moeilijk lijkt me. Ik heb al moeite met 10 personen in m'n eentje (daarom gourmetten we tegenwoordig maar met kerst of gaan andere kokkies lastigvallenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb me ziek gemeld, maar vrees dat ik toch nog even moet. Collegiaal heet dat. Geen vervanging kunnen regelen.![]()
50 pers diner is best druk in je eentje
ja, vond ik ook. Maar hij zei ook: dat je naar dit gezeik kunt kijken joh, wat een onzin allemaalquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
, wel fijn om een keer een onafhankelijke mening te horen
doe je goed, die willen ook graag een belegde boterhamquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in je eentje koken voor 50 pers is beetje moeilijk lijkt me. Ik heb al moeite met 10 personen in m'n eentje (daarom gourmetten we tegenwoordig maar met kerst of gaan andere kokkies lastigvallen![]()
![]()
)
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vond ik ook. Maar hij zei ook: dat je naar dit gezeik kunt kijken joh, wat een onzin allemaal
dat heb ik 'm ook verteld, denkt na een half uurtje SST alles al te weten waar wij al zoveel weken over doenquote:
het is geen gtst!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik 'm ook verteld, denkt na een half uurtje SST alles al te weten waar wij al zoveel weken over doen(mannen!!)
mannen die niet kijken dan!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is geen gtst!
maar wat heeft dat te maken met mannen![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, da's ook weer gebeurd. Net effe de zomervakantie geboekt.
Portugal!!![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, da's ook weer gebeurd. Net effe de zomervakantie geboekt.
Portugal!!![]()
lijkt me ook mooi!!quote:
portugal is zeker een mooi land en goed te vertoeven in de zomer (winter ookquote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lijkt me ook mooi!!
Maar Portugal stond al op ons lijstje hoor, al ver voor SST begon. Zijn daar "vroegah" vaak geweest, en gaan nu weer terug naar het gehuchtje waar we toen ook al kwamen. Beetje nostalgie zeg maar
yep,, mijn ouders zijn er niet weg te slaan, het is er ook in 1 woord schitterend.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
portugal is zeker een mooi land en goed te vertoeven in de zomer (winter ook)
maar noorwegen lijkt me zoooooo schitterend
sterkte Kokkie!!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef superkokje het volgende:
ga toch maar een poging wagen. Beetje goodwill kweken bij mijn collega
succes kokkie!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef superkokje het volgende:
ga toch maar een poging wagen. Beetje goodwill kweken bij mijn collega
quote:
Hoi Ceetje, blij te lezen dat het met je streamlockoog een stuk beter gaatquote:
goeiesmiddags.,....ja dat had je het beste kunnen doen, was best leukquote:Op zondag 20 maart 2011 13:59 schreef MaryMouse het volgende:
hallo allen
![]()
Heb net 2,5 uur cossen nagelezen. Had net zo goed vanacht op kunnen blijven
Jij hebt het zag ik lang vol weten te houdenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
goeiesmiddags.,....ja dat had je het beste kunnen doen, was best leuk
lol, ik zit lekker buiten en net eventjes een eitje gegetenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Ceetje.. het volgende:
dan ga ik iets doen, denk ik, naar buiten ofzo, anders zit ik weer de hele dag sst te kijken
Ik doe meequote:Op zondag 20 maart 2011 14:25 schreef Ceetje.. het volgende:
een eitje heb ik ook al op, nu tijd voor een peukie
buiten zitten zoek ik niet. Moet ik m'n tuinstoelen nog gaan zoeken, nog effe geen zin in
hier is het echt zaaaaaaaaaalig!! en heb de rolstoel gewoon naar buiten geredenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:25 schreef Ceetje.. het volgende:
een eitje heb ik ook al op, nu tijd voor een peukie
buiten zitten zoek ik niet. Moet ik m'n tuinstoelen nog gaan zoeken, nog effe geen zin in
het "gemak" van een rolstoel hebben wij nu eenmaal nietquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier is het echt zaaaaaaaaaalig!! en heb de rolstoel gewoon naar buiten gereden
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef Ceetje.. het volgende:
nog een kwartiertje dan (heb net koffie)
Sluit me er bij aan. Zo eten gehad, op naar de koffie.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:17 schreef jesje1982 het volgende:
avond![]()
Miss J eetse
Ceetje fijn dat het beter gaat met je oog
enne kokkie waardeloos beterschap!
![]()
goed plan ff zettenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Sluit me er bij aan. Zo eten gehad, op naar de koffie.
fijn! voor jou is er altijd een bakkiequote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
is er nog koffie?![]()
huh, vanmiddag zelfs m'n contactlenzen weer ingedaan, en ze blijven zitten!
lekker!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
fijn! voor jou is er altijd een bakkie
bolquote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
hai hai met zijn alle, kom even peukje doen en bijlezen!
Lekker tochquote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef bollokus het volgende:
echt schandalig heb net 2 uurtjes geslapen in de zon!!!!
wel lekker nu tijd voor een flinke bak koffie!
groot gelijk, je had ook een vermoeiende nacht!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef bollokus het volgende:
Niks schandalig aan... het is vandaag Internationale Dag van de Slaapquote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef bollokus het volgende:
was zeker vermoeiend... en nog meer omdat ik 2 uur sliep en weer mijn rondje kon gaan lopen ben daarna wel weer mijn bedje in gekropen!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
groot gelijk, je had ook een vermoeiende nacht!
![]()
smakelijk dan, wij zijn effe in een restaurantje binnengelopen vanmiddag. Was heerluk!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:47 schreef bollokus het volgende:
zo, ben er weer even van tussen even zoeken wat er vandaag hier pp[ het menu staat!
lekker, wij hebben spercibonen gegeten, met een snitzelquote:Op zondag 20 maart 2011 19:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
smakelijk dan, wij zijn effe in een restaurantje binnengelopen vanmiddag. Was heerluk!
vinnik ook lekker. We waren in de bossen wandelen met de kids, komen we altijd langs een leuk restaurantje met terrasje, hebben we toen ook maar meteen gegeten, wel zo gemakkelijk. Er zaten daar zoveel mensen lekker buiten in de zon te bikken, kregen er trek van!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
lekker, wij hebben spercibonen gegeten, met een snitzel
heerlijk we zijn wel ff naar mijn oma geweest vandaag, maar t was geen s6 met mn rug, scheveningen moet maar wachten tot volgende week als het dan beter gaatquote:Op zondag 20 maart 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vinnik ook lekker. We waren in de bossen wandelen met de kids, komen we altijd langs een leuk restaurantje met terrasje, hebben we toen ook maar meteen gegeten, wel zo gemakkelijk. Er zaten daar zoveel mensen lekker buiten in de zon te bikken, kregen er trek van!
morgen werken, dus laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
koffie, het is al lang tijd voor bier hoor.
k gaat morgen proberen te werken, maar ik heb een redelijk makkelijke werkgever. dus als het niet gaat, dan maar naar huisquote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef Ceetje.. het volgende:
groot gelijk, even rustig aan met je rug nu.
heb m'n lenzen wel weer in, maar ik denk dat ik ze er zo toch maar weer uithaal. Oog begint een beetje branderig te voelen. Vanmiddag grote zonnebril op gehad want fel licht is ook nog niet echt geweldig
neeej pietje, voor mij nog geen bier, komt straks welquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
koffie, het is al lang tijd voor bier hoor.
Ik zit al aan een wijntjequote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeej pietje, voor mij nog geen bier, komt straks wel
hey MissJquote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Zooo ben er ook weer,2 e bak koffie ondertussen al.Even de streams aantrappen nu.
k zag het helemaal niet dat je er was hai!!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Zooo ben er ook weer,2 e bak koffie ondertussen al.Even de streams aantrappen nu.
Dat zag je wel.....quote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k zag het helemaal niet dat je er was hai!!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Heerlijk feestje gehad Ceetje (nu is de quote knop weer weg)
Was om 4 uur thuis, en de hele dag brak.Maar zo los als het in Portugal is gegaan heb ik niet meegekregen hoor.Maar wel een verklaring het was Volle maan, de mannen waren ook waar ik was erg hitsig, overal handjes......wel veel lol gehad.
Was om 4 uur thuis, en de hele dag brak.Maar zo los als het in Portugal is gegaan heb ik niet meegekregen hoor.Maar wel een verklaring het was Volle maan, de mannen waren ook waar ik was erg hitsig, overal handjes......wel veel lol gehad.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
zo de koffie weer bijna klaar, eten er weer in, sjekkie gedraait, streams weer aan, blokje op de kachel...
we kunnen weer!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
zo de koffie weer bijna klaar, eten er weer in, sjekkie gedraait, streams weer aan, blokje op de kachel...
we kunnen weer!
helemaal top Spaghettie Carbonara alla bollokus!quote:
met ballen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
helemaal top Spaghettie Carbonara alla bollokus!
in elk geval met ballen gemaaktquote:
ballen van eigen koe!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
toch wel echt hollandse gehakt ballen he
jullie lezen niet goedquote:
srryquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
jullie lezen niet goed
het was met spek maar is met ballen gemaakt
nu we het daar over hebben iemand piet al gespot?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Bollokus.....heb je gemist.
Damn nou willen de smilys weer niet.
misschien hebben je smileys wel een klein katertje en piet misschien ook?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef MissJ.24 het volgende:
neequote:Op zondag 20 maart 2011 21:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nu we het daar over hebben iemand piet al gespot?
Goed gemaakt had?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb je ook gemist!!!!!
![]()
ik zag dat je het goed gemaakt had gister (vanmorgen wat moeilijker)
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Goed gemaakt had?
Oh?
Met wie/wat?
En ik log even opnieuw in, ben continu dingen kwijt, Fok doet moeilijk tegen me.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Goed gemaakt had?
Oh?
Met wie/wat?
En ik log even opnieuw in, ben continu dingen kwijt, Fok doet moeilijk tegen me.
we weten nietquote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Opnieuw, en ik heb het idee dat ik iets mis. Vertel, desnoods dm, wat is er met Piet?
Nee die had dat toch ook dat ie ineens geen smileys had. dus toen moest ik ineens aan piet denken...en dat ik hem nog niet gezien had vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Opnieuw, en ik heb het idee dat ik iets mis. Vertel, desnoods dm, wat is er met Piet?
ow ik dacht al dat het aan kpn lag die er steeds uitvliegtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Fok doet ook moeilijk bij mij hoor. Kan de server steeds niet vinden
Lijkt mij niet.. Ook main-page van fok gaf dat de server niet gevonden kon worden. Streams en SST-side waren gewoon benaderbaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ow ik dacht al dat het aan kpn lag die er steeds uitvliegt
dat heb ik ook al een paar keer gehad vanavond, vervelundquote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
hier tot nu toe nog geen problemen... maar gister was het ook met vertragingquote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Oooh wacht, als ik tussen je regels doorlees denk je nu dat Piet onze smily's heeft verwijderd.......quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nee die had dat toch ook dat ie ineens geen smileys had. dus toen moest ik ineens aan piet denken...en dat ik hem nog niet gezien had vandaag
nee ik gaat nu drukken waar is die rode knopquote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh wacht, als ik tussen je regels doorlees denk je nu dat Piet onze smily's heeft verwijderd.......
Je moet morgen maar op hem drukken Jesje.
![]()
![]()
![]()
ik ga 'm nomineren, denk ik......quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh wacht, als ik tussen je regels doorlees denk je nu dat Piet onze smily's heeft verwijderd.......
Je moet morgen maar op hem drukken Jesje.
![]()
![]()
![]()
Na de herstart van mijn PC heb ik nu bijna een minuut verschil in tijd tussen mijn verschillende streams. Zag Mo en Aaf op stream 2 nog binnen zitten, op 1 naar buiten lopen en op 4 al zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier tot nu toe nog geen problemen... maar gister was het ook met vertraging
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee ik gaat nu drukken waar is die rode knop
quote:
dat is makkelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na de herstart van mijn PC heb ik nu bijna een minuut verschil in tijd tussen mijn verschillende streams. Zag Mo en Aaf op stream 2 nog binnen zitten, op 1 naar buiten lopen en op 4 al zitten
Er makkelijk voor het CAPpen. Komt alleen niet veel boeiends voorbijquote:
Ik zit al in de kelder hoor, just in casequote:
Moet je PietPaniek niet eerst voor de confrontatie naar de KvdW roepen?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef DESTEM het volgende:
SCers, Jesje heeft op het invoer knopje gedrukt en heeft een idee wat het geheim is van PietPaniek.........
ik denk dat het geheim van pietpaniek is dat hij de smileys van MissJ gejat heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef DESTEM het volgende:
SCers, Jesje heeft op het invoer knopje gedrukt en heeft een idee wat het geheim is van PietPaniek.........
DeStem is een beetje in de war vanavondquote:
quote:
verkeerde account bolquote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef bollokus het volgende:
Jesje heeft het geheim
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Niet geraden.
want ik zie geen SL
m'n oog knippert weerquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n oog knippert weer
* Ceetje..pakt snel pleister voor op oog met Hier vinden nu opnames plaats
laten we het daar op houden ik neem nog een koffie!quote:
een kleintje maarquote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
laten we het daar op houden ik neem nog een koffie!
met een klein scheutje
goed plan nou alleen de peuk dan wijn begin ik niet aan vandaagquote:
ik heb toch ook alleen gedruktquote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik denk niet dat we als groep op Pietje mogen gaan drukken.
Individueel wel, niet als groep.
Zelfs niet als Piet van iedereen de smily's heeft gepakt.
(speelt graag voor heilig boontje
ik heb ook niet op pietje gedrukt, ik heb 'm genomineerdquote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik was mijn smiley's niet kwijt hoor... Ik was heel fok kwijtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef MissJ.24 het volgende:
effe bekstekken hoor, maareeeeh, was dat misschien ook Pietje?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was mijn smiley's niet kwijt hoor... Ik was heel fok kwijt
Ik weet wel wie ik nomineer maar dat is niet pietje; pietje is nog lievquote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb ook niet op pietje gedrukt, ik heb 'm genomineerd
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
effe bekstekken hoor, maareeeeh, was dat misschien ook Pietje?
bekstekkertquote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik verdacht een ander daarvanquote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik nomineer maar dat is niet pietje; pietje is nog liev
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Wie wel dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik nomineer maar dat is niet pietje; pietje is nog liev
ik nomineer jou al helemaal niet hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
als er maar geen afspraken gemaakt word!!
jullie maken nominatie afsprakenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik nomineer jou al helemaal niet hoor.
fakking stemquote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die stem als je hem nodig hebt, is ie er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |