quote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vond ik ook. Maar hij zei ook: dat je naar dit gezeik kunt kijken joh, wat een onzin allemaal
dat heb ik 'm ook verteld, denkt na een half uurtje SST alles al te weten waar wij al zoveel weken over doenquote:
het is geen gtst!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik 'm ook verteld, denkt na een half uurtje SST alles al te weten waar wij al zoveel weken over doen(mannen!!)
mannen die niet kijken dan!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is geen gtst!
maar wat heeft dat te maken met mannen![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, da's ook weer gebeurd. Net effe de zomervakantie geboekt.
Portugal!!![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, da's ook weer gebeurd. Net effe de zomervakantie geboekt.
Portugal!!![]()
lijkt me ook mooi!!quote:
portugal is zeker een mooi land en goed te vertoeven in de zomer (winter ookquote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lijkt me ook mooi!!
Maar Portugal stond al op ons lijstje hoor, al ver voor SST begon. Zijn daar "vroegah" vaak geweest, en gaan nu weer terug naar het gehuchtje waar we toen ook al kwamen. Beetje nostalgie zeg maar
yep,, mijn ouders zijn er niet weg te slaan, het is er ook in 1 woord schitterend.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
portugal is zeker een mooi land en goed te vertoeven in de zomer (winter ook)
maar noorwegen lijkt me zoooooo schitterend
sterkte Kokkie!!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef superkokje het volgende:
ga toch maar een poging wagen. Beetje goodwill kweken bij mijn collega
succes kokkie!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef superkokje het volgende:
ga toch maar een poging wagen. Beetje goodwill kweken bij mijn collega
quote:
Hoi Ceetje, blij te lezen dat het met je streamlockoog een stuk beter gaatquote:
goeiesmiddags.,....ja dat had je het beste kunnen doen, was best leukquote:Op zondag 20 maart 2011 13:59 schreef MaryMouse het volgende:
hallo allen
![]()
Heb net 2,5 uur cossen nagelezen. Had net zo goed vanacht op kunnen blijven
Jij hebt het zag ik lang vol weten te houdenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
goeiesmiddags.,....ja dat had je het beste kunnen doen, was best leuk
lol, ik zit lekker buiten en net eventjes een eitje gegetenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Ceetje.. het volgende:
dan ga ik iets doen, denk ik, naar buiten ofzo, anders zit ik weer de hele dag sst te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |