hier tot nu toe nog geen problemen... maar gister was het ook met vertragingquote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Fok doet ook moeilijk bij mij hoor. Kan de server steeds niet vinden
Oooh wacht, als ik tussen je regels doorlees denk je nu dat Piet onze smily's heeft verwijderd.......quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nee die had dat toch ook dat ie ineens geen smileys had. dus toen moest ik ineens aan piet denken...en dat ik hem nog niet gezien had vandaag
nee ik gaat nu drukken waar is die rode knopquote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh wacht, als ik tussen je regels doorlees denk je nu dat Piet onze smily's heeft verwijderd.......
Je moet morgen maar op hem drukken Jesje.
![]()
![]()
![]()
ik ga 'm nomineren, denk ik......quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh wacht, als ik tussen je regels doorlees denk je nu dat Piet onze smily's heeft verwijderd.......
Je moet morgen maar op hem drukken Jesje.
![]()
![]()
![]()
Na de herstart van mijn PC heb ik nu bijna een minuut verschil in tijd tussen mijn verschillende streams. Zag Mo en Aaf op stream 2 nog binnen zitten, op 1 naar buiten lopen en op 4 al zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier tot nu toe nog geen problemen... maar gister was het ook met vertraging
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee ik gaat nu drukken waar is die rode knop
quote:
dat is makkelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na de herstart van mijn PC heb ik nu bijna een minuut verschil in tijd tussen mijn verschillende streams. Zag Mo en Aaf op stream 2 nog binnen zitten, op 1 naar buiten lopen en op 4 al zitten
Er makkelijk voor het CAPpen. Komt alleen niet veel boeiends voorbijquote:
Ik zit al in de kelder hoor, just in casequote:
Moet je PietPaniek niet eerst voor de confrontatie naar de KvdW roepen?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef DESTEM het volgende:
SCers, Jesje heeft op het invoer knopje gedrukt en heeft een idee wat het geheim is van PietPaniek.........
ik denk dat het geheim van pietpaniek is dat hij de smileys van MissJ gejat heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef DESTEM het volgende:
SCers, Jesje heeft op het invoer knopje gedrukt en heeft een idee wat het geheim is van PietPaniek.........
DeStem is een beetje in de war vanavondquote:
quote:
verkeerde account bolquote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef bollokus het volgende:
Jesje heeft het geheim
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.