quote:
en tijd voor een peukie weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
tijd voor een drankje...... ben ook niet meer de jongste
ja doe nog maar zo'n zelfgestooktequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
Ik doe mee inclusiefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
wiskey of mintlikeur??quote:
Weer top CAPS Markquote:
wat is SYTYCD ???quote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe mee inclusief... Maarre dat stukje breaking en popping wat je weggaf was super. Aan SYTYCD zit geen leeftijdsgrens dus ik zou zeggen meedoen. Ik stem je wel naar de finale
So You Thinkg You Can Dancequote:
ik moet elke keer een tt bedenken en daar ben ik niet zo goed inquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heeeeel graag een mintlikeurtje!!
ik ook niet, ook niet goed in een vervolgtopic aanmaken, wordt ik helemaal nerveus vanquote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik moet elke keer een tt bedenken en daar ben ik niet zo goed in
Ik ook niet hoor... ik vind jouw TT's prima.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik moet elke keer een tt bedenken en daar ben ik niet zo goed in
ik doe toch gewoon voor jou als ik online benquote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, ook niet goed in een vervolgtopic aanmaken, wordt ik helemaal nerveus van
maar ik denk het niet ik kan hetquote:
Ik denk dat we ons nerveus laten maken. Moeten we niet doen. Gewoon F5-en nummertje ophogen en het eerste invoeren wat er in je opkomt. 99% van de keer dekt de TT de lading van dat moment wel. Als mensen 12 uur later gaan lopen miepen over een TT jammer dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, ook niet goed in een vervolgtopic aanmaken, wordt ik helemaal nerveus van
Ik heb je toch niet van de dansvloer naar je bed gejaagd toch? truste Pietquote:
Daarom dus Style HipHop specialiteit breaking en popping... Kan je een ver mee komen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik denk het niet ik kan het [ afbeelding ]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |