zag het net bij statts staanquote:Op zondag 20 maart 2011 00:46 schreef Ceetje.. het volgende:
bol, waar haal jij dat overzichtje vandaan? Nog nooit gezien....
quote:
kwam er toevallig bij uit..........quote:Op zondag 20 maart 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gisteren wist je nog niet eens hoe je je eigen stats naar voren moest halen. Nu verras je ons met dit
.
Ik heb net de top 100 gehaald...
die is maar van 1 dag, vond het al raar dat ik er niet in stond, stond namelijk in de top 10 de hele tijd al.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwam er toevallig bij uit..........
ik hijg in je nekquote:Op zondag 20 maart 2011 00:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die is maar van 1 dag, vond het al raar dat ik er niet in stond, stond namelijk in de top 10 de hele tijd al.
ik heb er eentje gemaakt over de hele periode
[ afbeelding ]
*fluit*quote:
yep,quote:
slaap lekker meisquote:Op zondag 20 maart 2011 00:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep,
maarreeeeh, ik ga de pannetjes erop gooien voor vandaag. Tot morgennnnn![]()
![]()
![]()
Tot morgen Ceetjequote:Op zondag 20 maart 2011 00:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep,
![]()
![]()
slaap lekker... OOGJES toe en droom zacht :pquote:Op zondag 20 maart 2011 00:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep,
![]()
![]()
helloquote:Op zondag 20 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
gaan we hier ook even zewaaien
I JUST CAME TO SAY HELLO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
gaan we hier ook even zewaaien
I JUST CAME TO SAY HELLO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou net zeggen... Ik zoek ook mijn nestje weer op... tot morgenquote:
was even de hond uitlaten maar toch nogquote:
droom zachtquote:Op zondag 20 maart 2011 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Ik zoek ook mijn nestje weer op... tot morgen![]()
Dit loopt echt uit de hand hier !!!quote:
quote:
yep, was naar bed, kon niet slapen, ben er rond 2.00 weer uitgekomen en heb tv gekeken, wat een toestanden...... heb gesmuldquote:
heb verdomme tot 5 uur zitten kijken... niet goed voor het slaap ritme!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, was naar bed, kon niet slapen, ben er rond 2.00 weer uitgekomen en heb tv gekeken, wat een toestanden...... heb gesmuld![]()
ik ben vermoedelijk rond 4.00 in slaap gesukkeld, op de bank, toen ik wakker werd, lagen ze in het huis ook al te slapen en ben ik maar naar m'n bed gegaanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb verdomme tot 5 uur zitten kijken... niet goed voor het slaap ritme!
fijn voor jequote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben vermoedelijk rond 4.00 in slaap gesukkeld, op de bank, toen ik wakker werd, lagen ze in het huis ook al te slapen en ben ik maar naar m'n bed gegaan
oja, en streamlockoog knippert niet meer (bij mij dan)
vannacht binnenste buiten gekeerd zullen we maar zeggenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokkie, ziek? Wat heb je? (lees het nu pas, sorry)
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
vannacht binnenste buiten gekeerd zullen we maar zeggen
hou het nog even op slappe theequote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
mmm niet echt prettig!!!
iemand een bak kofie...en voor jou maar een vers geperst sappie dan kokkie??
lullig voor je. Vandaag dus verplicht de hele dat SST, of sleep je je toch naar je werk?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
vannacht binnenste buiten gekeerd zullen we maar zeggen
ik doe effe een koffietje met je mee Bol, en mijn man ook. Heeft nog nooit SST gezien, zat vannacht een half uur mee te kijken en zei: wat een zeikers allemaal, maar die ene (Gerard) is wel een toffe gast, die zegt tenminste waar het op staatquote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
mmm niet echt prettig!!!
iemand een bak kofie...en voor jou maar een vers geperst sappie dan kokkie??
heb me ziek gemeld, maar vrees dat ik toch nog even moet. Collegiaal heet dat. Geen vervanging kunnen regelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lullig voor je. Vandaag dus verplicht de hele dat SST, of sleep je je toch naar je werk?
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe effe een koffietje met je mee Bol, en mijn man ook. Heeft nog nooit SST gezien, zat vannacht een half uur mee te kijken en zei: wat een zeikers allemaal, maar die ene (Gerard) is wel een toffe gast, die zegt tenminste waar het op staat(en dat na een half uur SST)
in je eentje koken voor 50 pers is beetje moeilijk lijkt me. Ik heb al moeite met 10 personen in m'n eentje (daarom gourmetten we tegenwoordig maar met kerst of gaan andere kokkies lastigvallenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb me ziek gemeld, maar vrees dat ik toch nog even moet. Collegiaal heet dat. Geen vervanging kunnen regelen.![]()
50 pers diner is best druk in je eentje
ja, vond ik ook. Maar hij zei ook: dat je naar dit gezeik kunt kijken joh, wat een onzin allemaalquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
, wel fijn om een keer een onafhankelijke mening te horen
doe je goed, die willen ook graag een belegde boterhamquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in je eentje koken voor 50 pers is beetje moeilijk lijkt me. Ik heb al moeite met 10 personen in m'n eentje (daarom gourmetten we tegenwoordig maar met kerst of gaan andere kokkies lastigvallen![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |