Werd in het begin echt veel gedaan maar nu zijn de grappen even opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef quaas het volgende:
[..]
Naar vaste nummers wordt weinig gebeld toch
Dat kan in de woensdaguitzending, dan doen we een soort fokradio idee. Ik neem binnenkort als alles vorm heeft even contact met je opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef MrManiak het volgende:
@Iedereen hierboven: Als er behoefte aan is bied ik mij bij dezen graag aan om tweemaal (of meer) in de week voor in de avond een geSkyped / telefonisch praatje te houden over de nieuwe bioscoopreleases / dvd-releases / filmnieuws. (Geen gelul van een half uur, maar gewoon 5 minuten o.i.d.).
Oe dat is misschien wel leuk ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef MrManiak het volgende:
@Iedereen hierboven: Als er behoefte aan is bied ik mij bij dezen graag aan om tweemaal (of meer) in de week voor in de avond een geSkyped / telefonisch praatje te houden over de nieuwe bioscoopreleases / dvd-releases / filmnieuws. (Geen gelul van een half uur, maar gewoon 5 minuten o.i.d.).
Gaan we straks doen, vanaf 00:00uquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, het zou eigenlijk tof zijn om een beetje een MIDNR-achtig itempje te hebben rond deze tijd.Maar dan moet je wel calls e.d. hebben.
Brankquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werd in het begin echt veel gedaan maar nu zijn de grappen even op
midnr?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, het zou eigenlijk tof zijn om een beetje een MIDNR-achtig itempje te hebben rond deze tijd.Maar dan moet je wel calls e.d. hebben.
je zou misschien zelfs een show kunnen opzettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef MrManiak het volgende:
Afgelopen week heb ik "goed" geslapen, afgelopen nacht niet.quote:
Dat vond ik nog voor het eerste telefoontje al te ver uitgemolkenquote:
snuf bellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaan we straks doen, vanaf 00:00u
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik "goed" geslapen, afgelopen nacht niet.
Daardoor ben ik nu moe :S Ga nu dus ook plat.
Bazenprogramma was datquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Midden in de nacht Rick
van Veldhuijzen (spelling zal wel niet kloppen)
Is helemaal goed!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan in de woensdaguitzending, dan doen we een soort fokradio idee. Ik neem binnenkort als alles vorm heeft even contact met je op
Horizontaal bedoel ik natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik ga verticaal!
Morgen wieder an die arbeit.
Beestjes verkopen
kusjelikjedansje!
Slaap jij verticaal? Tof!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
Beestjes verkopen
kusjelikjedansje!
dat is knap van je, leer het mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
Beestjes verkopen
kusjelikjedansje!
Handig voor studenten. Ruimtebesparend.quote:
Ik heb nog een lijntje lopen met iteejer voor wat betreft PR enzo, daar gaan we binnenkort ook wel even over babbelen, ik denk met 1, max 2 weken hebben we de juiste vorm wel te pakken en gaan we de uitzendingen ook wekelijks op de FP aankondigen.quote:
Woensdag is overigens perfect, aangezien donderdag de nieuwe films uitkomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan in de woensdaguitzending, dan doen we een soort fokradio idee. Ik neem binnenkort als alles vorm heeft even contact met je op
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Handig voor studenten. Ruimtebesparend.
Nu te huur: de bezemkast voor maar 250 per maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |