quote:
Haha dat lijkt wel een vibrator manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
.. Je moet een Dyson hebben man, een Dyson
[ afbeelding ]
vies jongquote:
Door z'n FOK! account te verwijderen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb je een link gestuurd hoe je hem ècht kunt blokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Die werkt toch ook niet met auto-update?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb je een link gestuurd hoe je hem ècht kunt blokken.
Naar koelkast dmenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oja, pssst, wat is de pass voor de test-server...wil misschien later ook wel iets in elkaar flansen.Moet alleen nog even testen hoe 't precies werkt.
Nee, maar dat werkt nooit. Het verbergt echter wel de posts 100% als je refresht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die werkt toch ook niet met auto-update?
ghehe, piel is een verkapte limburgerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef mc-Piel het volgende:
Volgend jaar carnaval gaan we een praalwagen bouwen waar Josh & Wesz en Weapon X op gaan draaien
Ja maar zoals het nu is als ik refresh vind ik wel best, dat wil ik ook met auto-updatequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt nooit. Het verbergt echter wel de posts 100% als je refresht.
Tijd voor update dan... Of is dat een mineure kwestie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt nooit. Het verbergt echter wel de posts 100% als je refresht.
Test server ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DM'en alleen last minute dingen, anders PM
dm.fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat DM is ook zo lekker handig. Kun je 't later niet meer terugvinden.Snap niet waarom ze dat hebben toegevoegd aan fok.
www.dm.fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat DM is ook zo lekker handig. Kun je 't later niet meer terugvinden.Snap niet waarom ze dat hebben toegevoegd aan fok.
http://dm.fok.nl/quote:
Dat gebeurd zelden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
In hoeverre worden ook mensen gebeld tijdens de ONZ Radio-uitzendingen? Is het ook mogelijk?
Wat voor mensen bedoel je precies?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
In hoeverre worden ook mensen gebeld tijdens de ONZ Radio-uitzendingen? Is het ook mogelijk?
Al gevraagd in het css topic. Geen antwoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar zoals het nu is als ik refresh vind ik wel best, dat wil ik ook met auto-update
Mits vaste nummers is dit bij sommige Dj's mogelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Skypenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Yes dat is mogelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Picsss!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef quaas het volgende:
Blegh ik zag een vrouw met dikke gespierde benen
Deze Vorige week nog gebeld met mevrouw Baasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mits vaste nummers is dit bij sommige Dj's mogelijk.
Voorheen werd dit veel gedaan, tegenwoordig niet meer.
quote:
Betraptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet stoppen met lezen zodra je vrouw ziet staan
Ja da's met mede ONZ Radio'ers, valt niet echt onder 'bellen'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
jij ligt dan al te slapen, gisteren van 0.00 t/m 5.00 zitten skypen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |