Ja maar zoals het nu is als ik refresh vind ik wel best, dat wil ik ook met auto-updatequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt nooit. Het verbergt echter wel de posts 100% als je refresht.
Tijd voor update dan... Of is dat een mineure kwestie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt nooit. Het verbergt echter wel de posts 100% als je refresht.
Test server ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DM'en alleen last minute dingen, anders PM
dm.fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat DM is ook zo lekker handig. Kun je 't later niet meer terugvinden.Snap niet waarom ze dat hebben toegevoegd aan fok.
www.dm.fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat DM is ook zo lekker handig. Kun je 't later niet meer terugvinden.Snap niet waarom ze dat hebben toegevoegd aan fok.
http://dm.fok.nl/quote:
Dat gebeurd zelden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
In hoeverre worden ook mensen gebeld tijdens de ONZ Radio-uitzendingen? Is het ook mogelijk?
Wat voor mensen bedoel je precies?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
In hoeverre worden ook mensen gebeld tijdens de ONZ Radio-uitzendingen? Is het ook mogelijk?
Al gevraagd in het css topic. Geen antwoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar zoals het nu is als ik refresh vind ik wel best, dat wil ik ook met auto-update
Mits vaste nummers is dit bij sommige Dj's mogelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Skypenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Yes dat is mogelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Picsss!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef quaas het volgende:
Blegh ik zag een vrouw met dikke gespierde benen
Deze Vorige week nog gebeld met mevrouw Baasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mits vaste nummers is dit bij sommige Dj's mogelijk.
Voorheen werd dit veel gedaan, tegenwoordig niet meer.
quote:
Betraptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet stoppen met lezen zodra je vrouw ziet staan
Ja da's met mede ONZ Radio'ers, valt niet echt onder 'bellen'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
jij ligt dan al te slapen, gisteren van 0.00 t/m 5.00 zitten skypen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |