Vangde?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef utopie het volgende:
ik was vandaag aan het hunten in het bos. Opeens vangde ik een lapo
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef utopie het volgende:
[..]
nee man. het is ontsnapte.
ik ontsnap
hij ontsnaptte
[..]
wat lach je? het is ontsnapte toch ?
[..]
nee man. het is ontsnapte.
ik ontsnap
hij ontsnaptte
Contratrollingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef utopie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ontsnap
hij ontsntaptte
wij ontsnapten
niet zeiken. doe ik zelf wel
TT en VT door elkaar en nog fout ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ontsnap
hij ontsntaptte
wij ontsnapten
niet zeiken. doe ik zelf wel
Wat is de verleden tijd van vangen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef utopie het volgende:
[..]
vingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is de verleden tijd van vangen?
vongquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is de verleden tijd van vangen?
Je weet het wel. Jij trollquote:
Ga darts kijken jij, pest die jongen niet zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus is de VT van ontsnap:
Ontsnip.
Koelkast wint.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ontsnip.
dude. ving is helemaal niet de VT van ontsnap.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ontsnip.
Ohja, even de vette vs de kale kijken. Of was het de kale vs de vette.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga darts kijken jij, pest die jongen niet zo
En lellek.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja, even de vette vs de kale kijken. Of was het de kale vs de vette.
Ze zijn allebei kaal en vet
dat heb ik ooit gewetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef quaas het volgende:
Kun je geheugenverlies krijgen van blowen?
ik zeg: probeer het, kom je vanzelf achterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef quaas het volgende:
Kun je geheugenverlies krijgen van blowen?
Knetterquote:
Duurt ff maar dan doet ie het wel goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat is dit, betaal ik geld voor fok, werkt die blokkeerfunctie niet eens goed
Faalhaasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Pizzalucht het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom zie ik de posts van utopie dan nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurt ff maar dan doet ie het wel goed
Wie wil utopie dan ook blokkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zie ik de posts van utopie dan nog?
omdat niemand aan mij kan ontkomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
ik zou DV en ajacied blokkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
sowieso mij blokken omdat ik een gerelateerd plaatje van een pad in sharr haar topic postte.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan moet het dus wel goed werken
utopie is zoon van yvonne, daar ontkom je niet aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan moet het dus wel goed werken
Ik heb haar heel lang niet gezien op fok...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post ook altijd zo'n kutlamaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef utopie het volgende:
[..]
sowieso mij blokken omdat ik een gerelateerd plaatje van een pad in sharr haar topic postte.
Waar maak je je druk om man
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
utopie is zoon van yvonne, daar ontkom je niet aan
Als ik een blokfunctie heb wil ik hem gebruiken ook, en je posts zijn nou niet echt geweldig of nuttig. Ik zie het dat het met een refresh wel weg is, maar met auto-update nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:17 schreef utopie het volgende:
[..]
tis een alpacamaar als het je irriteert kijk je er toch overheen ?
lullig manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Als ik een blokfunctie heb wil ik hem gebruiken ook, en je posts zijn nou niet echt geweldig of nuttig. Ik zie het dat het met een refresh wel weg is, maar met auto-update niet
lolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
DV is gewoon raar
En ze vind me lelijk
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
DV is gewoon raar
En ze vind me lelijk
Graseter heeft een zachte baardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Pizzalucht het volgende:
Mij lelijk vinden maar Graseter niet
Lekker hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |