Vangde?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef utopie het volgende:
ik was vandaag aan het hunten in het bos. Opeens vangde ik een lapo
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef utopie het volgende:
[..]
nee man. het is ontsnapte.
ik ontsnap
hij ontsnaptte
[..]
wat lach je? het is ontsnapte toch ?
[..]
nee man. het is ontsnapte.
ik ontsnap
hij ontsnaptte
Contratrollingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef utopie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ontsnap
hij ontsntaptte
wij ontsnapten
niet zeiken. doe ik zelf wel
TT en VT door elkaar en nog fout ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ontsnap
hij ontsntaptte
wij ontsnapten
niet zeiken. doe ik zelf wel
Wat is de verleden tijd van vangen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef utopie het volgende:
[..]
vingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is de verleden tijd van vangen?
vongquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is de verleden tijd van vangen?
Je weet het wel. Jij trollquote:
Ga darts kijken jij, pest die jongen niet zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus is de VT van ontsnap:
Ontsnip.
Koelkast wint.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ontsnip.
dude. ving is helemaal niet de VT van ontsnap.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ontsnip.
Ohja, even de vette vs de kale kijken. Of was het de kale vs de vette.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga darts kijken jij, pest die jongen niet zo
En lellek.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja, even de vette vs de kale kijken. Of was het de kale vs de vette.
Ze zijn allebei kaal en vet
dat heb ik ooit gewetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef quaas het volgende:
Kun je geheugenverlies krijgen van blowen?
ik zeg: probeer het, kom je vanzelf achterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef quaas het volgende:
Kun je geheugenverlies krijgen van blowen?
Knetterquote:
Duurt ff maar dan doet ie het wel goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat is dit, betaal ik geld voor fok, werkt die blokkeerfunctie niet eens goed
Faalhaasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Pizzalucht het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom zie ik de posts van utopie dan nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurt ff maar dan doet ie het wel goed
Wie wil utopie dan ook blokkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zie ik de posts van utopie dan nog?
omdat niemand aan mij kan ontkomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
ik zou DV en ajacied blokkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
sowieso mij blokken omdat ik een gerelateerd plaatje van een pad in sharr haar topic postte.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan moet het dus wel goed werken
utopie is zoon van yvonne, daar ontkom je niet aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan moet het dus wel goed werken
Ik heb haar heel lang niet gezien op fok...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post ook altijd zo'n kutlamaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef utopie het volgende:
[..]
sowieso mij blokken omdat ik een gerelateerd plaatje van een pad in sharr haar topic postte.
Waar maak je je druk om man
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
utopie is zoon van yvonne, daar ontkom je niet aan
Als ik een blokfunctie heb wil ik hem gebruiken ook, en je posts zijn nou niet echt geweldig of nuttig. Ik zie het dat het met een refresh wel weg is, maar met auto-update nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:17 schreef utopie het volgende:
[..]
tis een alpacamaar als het je irriteert kijk je er toch overheen ?
lullig manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Als ik een blokfunctie heb wil ik hem gebruiken ook, en je posts zijn nou niet echt geweldig of nuttig. Ik zie het dat het met een refresh wel weg is, maar met auto-update niet
lolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
DV is gewoon raar
En ze vind me lelijk
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
DV is gewoon raar
En ze vind me lelijk
Graseter heeft een zachte baardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Pizzalucht het volgende:
Mij lelijk vinden maar Graseter niet
Lekker hoorquote:
Misschien als je d'r omkeert dat ze......quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misschien als je d'r omkeert dat ze......
Koelkastquote:
PIEL VUIGE KUTINDO! GA TERUG NAAR JE EIGEN LAND! NEDERLAND VOOR DE NEDERLANDERS!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misschien als je d'r omkeert dat ze......
Ragboerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
PIEL VUIGE KUTINDO! GA TERUG NAAR JE EIGEN LAND! NEDERLAND VOOR DE NEDERLANDERS!
Awo skatjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
PIEL VUIGE KUTINDO! GA TERUG NAAR JE EIGEN LAND! NEDERLAND VOOR DE NEDERLANDERS!
Gewoon mannen onder mekaar, zie het als een waarschuwing.quote:
werkt ie alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik dat toen maar gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon mannen onder mekaar, zie het als een waarschuwing.
Ik heb altijd een machete naast m'n bed liggen voor de extreme gevallen
De horrorquote:
Ik snoei het vrouwelijke haar!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De horror!
Ik ken de nachtmerries en toebehoren man..
Ik ben ook jong en onwetend geweest. Zo naïef, dat ik dacht dat elke vrouw een brazilian wax had!
Niet dus!
Piel, wat is er aan de hand met je?quote:
Jeugdtrauma's komen hier omhoog eh sahbi!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Piel, wat is er aan de hand met je?
Heb je al een skaip aangemaakt?quote:
Ben je vroeger misbruikt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jeugdtrauma's komen hier omhoog eh sahbi!
Tsss.. echte mannen gebruiken gewoon zo eentje:quote:
neequote:
Daar houdt sharrelien niet vanquote:
Ik schrok serieus ff. Echt waar. Opeens bloed op mijn scherm...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tsss.. echte mannen gebruiken gewoon zo eentje:
[ afbeelding ]
Machete no cutquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MInstens!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan alleen niet zo goed mikken met zo'n machetequote:
huh?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef utopie het volgende:
[..]
wanneer maak je eens tijd voor ons vrij?
quote:
Haha dat lijkt wel een vibrator manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
.. Je moet een Dyson hebben man, een Dyson
[ afbeelding ]
vies jongquote:
Door z'n FOK! account te verwijderen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb je een link gestuurd hoe je hem ècht kunt blokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Die werkt toch ook niet met auto-update?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb je een link gestuurd hoe je hem ècht kunt blokken.
Naar koelkast dmenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oja, pssst, wat is de pass voor de test-server...wil misschien later ook wel iets in elkaar flansen.Moet alleen nog even testen hoe 't precies werkt.
Nee, maar dat werkt nooit. Het verbergt echter wel de posts 100% als je refresht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die werkt toch ook niet met auto-update?
ghehe, piel is een verkapte limburgerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef mc-Piel het volgende:
Volgend jaar carnaval gaan we een praalwagen bouwen waar Josh & Wesz en Weapon X op gaan draaien
Ja maar zoals het nu is als ik refresh vind ik wel best, dat wil ik ook met auto-updatequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt nooit. Het verbergt echter wel de posts 100% als je refresht.
Tijd voor update dan... Of is dat een mineure kwestie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt nooit. Het verbergt echter wel de posts 100% als je refresht.
Test server ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DM'en alleen last minute dingen, anders PM
dm.fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat DM is ook zo lekker handig. Kun je 't later niet meer terugvinden.Snap niet waarom ze dat hebben toegevoegd aan fok.
www.dm.fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat DM is ook zo lekker handig. Kun je 't later niet meer terugvinden.Snap niet waarom ze dat hebben toegevoegd aan fok.
http://dm.fok.nl/quote:
Dat gebeurd zelden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
In hoeverre worden ook mensen gebeld tijdens de ONZ Radio-uitzendingen? Is het ook mogelijk?
Wat voor mensen bedoel je precies?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
In hoeverre worden ook mensen gebeld tijdens de ONZ Radio-uitzendingen? Is het ook mogelijk?
Al gevraagd in het css topic. Geen antwoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar zoals het nu is als ik refresh vind ik wel best, dat wil ik ook met auto-update
Mits vaste nummers is dit bij sommige Dj's mogelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Skypenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Yes dat is mogelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef MrManiak het volgende:
Picsss!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef quaas het volgende:
Blegh ik zag een vrouw met dikke gespierde benen
Deze Vorige week nog gebeld met mevrouw Baasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mits vaste nummers is dit bij sommige Dj's mogelijk.
Voorheen werd dit veel gedaan, tegenwoordig niet meer.
quote:
Betraptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet stoppen met lezen zodra je vrouw ziet staan
Ja da's met mede ONZ Radio'ers, valt niet echt onder 'bellen'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
jij ligt dan al te slapen, gisteren van 0.00 t/m 5.00 zitten skypen
Naar vaste nummers wordt weinig gebeld tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
jij ligt dan al te slapen, gisteren van 0.00 t/m 5.00 zitten skypen
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Zokunen het volgende:
KAK, "overlast"hier.
Anders hoor je me ook
Wat? ik ken iemand die zo heet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze Vorige week nog gebeld met mevrouw Baas
Je kan ook bovenin in die balk op dm klikkenquote:
Half nederland waarschijnlijk.quote:
Werd in het begin echt veel gedaan maar nu zijn de grappen even opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef quaas het volgende:
[..]
Naar vaste nummers wordt weinig gebeld toch
Dat kan in de woensdaguitzending, dan doen we een soort fokradio idee. Ik neem binnenkort als alles vorm heeft even contact met je opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef MrManiak het volgende:
@Iedereen hierboven: Als er behoefte aan is bied ik mij bij dezen graag aan om tweemaal (of meer) in de week voor in de avond een geSkyped / telefonisch praatje te houden over de nieuwe bioscoopreleases / dvd-releases / filmnieuws. (Geen gelul van een half uur, maar gewoon 5 minuten o.i.d.).
Oe dat is misschien wel leuk ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef MrManiak het volgende:
@Iedereen hierboven: Als er behoefte aan is bied ik mij bij dezen graag aan om tweemaal (of meer) in de week voor in de avond een geSkyped / telefonisch praatje te houden over de nieuwe bioscoopreleases / dvd-releases / filmnieuws. (Geen gelul van een half uur, maar gewoon 5 minuten o.i.d.).
Gaan we straks doen, vanaf 00:00uquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, het zou eigenlijk tof zijn om een beetje een MIDNR-achtig itempje te hebben rond deze tijd.Maar dan moet je wel calls e.d. hebben.
Brankquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werd in het begin echt veel gedaan maar nu zijn de grappen even op
midnr?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, het zou eigenlijk tof zijn om een beetje een MIDNR-achtig itempje te hebben rond deze tijd.Maar dan moet je wel calls e.d. hebben.
je zou misschien zelfs een show kunnen opzettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef MrManiak het volgende:
Afgelopen week heb ik "goed" geslapen, afgelopen nacht niet.quote:
Dat vond ik nog voor het eerste telefoontje al te ver uitgemolkenquote:
snuf bellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaan we straks doen, vanaf 00:00u
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik "goed" geslapen, afgelopen nacht niet.
Daardoor ben ik nu moe :S Ga nu dus ook plat.
Bazenprogramma was datquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Midden in de nacht Rick
van Veldhuijzen (spelling zal wel niet kloppen)
Is helemaal goed!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan in de woensdaguitzending, dan doen we een soort fokradio idee. Ik neem binnenkort als alles vorm heeft even contact met je op
Horizontaal bedoel ik natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik ga verticaal!
Morgen wieder an die arbeit.
Beestjes verkopen
kusjelikjedansje!
Slaap jij verticaal? Tof!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
Beestjes verkopen
kusjelikjedansje!
dat is knap van je, leer het mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
Beestjes verkopen
kusjelikjedansje!
Handig voor studenten. Ruimtebesparend.quote:
Ik heb nog een lijntje lopen met iteejer voor wat betreft PR enzo, daar gaan we binnenkort ook wel even over babbelen, ik denk met 1, max 2 weken hebben we de juiste vorm wel te pakken en gaan we de uitzendingen ook wekelijks op de FP aankondigen.quote:
Woensdag is overigens perfect, aangezien donderdag de nieuwe films uitkomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan in de woensdaguitzending, dan doen we een soort fokradio idee. Ik neem binnenkort als alles vorm heeft even contact met je op
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Handig voor studenten. Ruimtebesparend.
Nu te huur: de bezemkast voor maar 250 per maand
Ik 1xquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh rick.
Ik ben 2 keer bij Rick in de show geweest
De woensdag is ook de ideale dag voor een bioscooppraatje vind ik. Zo goed als alle films gaan op donderdag in premièrequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog een lijntje lopen met iteejer voor wat betreft PR enzo, daar gaan we binnenkort ook wel even over babbelen, ik denk met 1, max 2 weken hebben we de juiste vorm wel te pakken en gaan we de uitzendingen ook wekelijks op de FP aankondigen.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Woensdag is overigens perfect, aangezien donderdag de nieuwe films uitkomen
Hoiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga zoooo luisteren, eerst even loempia's opwarmen enzo
Dat is top! We hebben show tussen 19-23 uur, dus even een beetje proberen wat het beste tijdstip is (en wanneer jij kunt etc.) Anders binnenkort even skypen en eea testen/doorspreken, ook samen met de mede dj. Mijn usernaam is ook mijn Skypenaam.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Woensdag is overigens perfect, aangezien donderdag de nieuwe films uitkomen
Helemaal top!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog een lijntje lopen met iteejer voor wat betreft PR enzo, daar gaan we binnenkort ook wel even over babbelen, ik denk met 1, max 2 weken hebben we de juiste vorm wel te pakken en gaan we de uitzendingen ook wekelijks op de FP aankondigen.
Ik winquote:
En toch blijven luisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef quaas het volgende:
Eggs ik luister al je hele show lang, ik word echt gek van die hardcorestyledingens
toch wel nice.
Machtsmisbruik, ik zeg het jequote:
Niet dat ik weetquote:
dat is onze onz mod myraela die je hoortquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef quaas het volgende:
Wie is dat eigenlijk op die jingle als je connect met onzradio?
Erg vrouwelijk welquote:
Goeie edit wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is onze onz mod myraela die je hoort
Niet heel veelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef quaas het volgende:
[..]
Oei, wel mooi stemmetje heeft die, maar heb je nog bier op?
Sharr moest van school 24 uur stoppen met eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef quaas het volgende:
[..]
Oei, wel mooi stemmetje heeft die, maar heb je nog bier op?
Ik ken je niet eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Hou je nog wel van me?
Ik dacht dat het een of ander domme jonge huppel was, maar het was Myraela. Oepsquote:
Van mij mag hij nu stoppen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
nee eggstc mag van mij de hele nacht doorgaan
Ik wil ook wel boemboem draaien hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
nee eggstc mag van mij de hele nacht doorgaan
sry, deze surinamer is niet meer 100%quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
Zit even iedereen voor de gek te houden
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij moet ik zo intunen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik ben die man die iedere nacht in je dromen voorbij komt...quote:
be my guestquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil ook wel boemboem draaien hoor
Maniak heeft zich naar boven gewerkt van reviewer tot manager van van allesquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben die man die iedere nacht in je dromen voorbij komt...
...
...
Genoeg egotripperij
Droom ik iedere nacht over een manquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben die man die iedere nacht in je dromen voorbij komt...
...
...
Genoeg egotripperij
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef mc-Piel het volgende:
Rooster heeft een foutje gemaakt!
Boemmuziek gaat tot 1:30 door!Ik was verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
dan ga ik echt huilenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil ook wel boemboem draaien hoor
Hebben we een andere keeper en achterlinie dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef Zokunen het volgende:
Bier = op, nu heb ik wijn gedronken...
Morgen Ajax zonder bier
Maar Ajax gaat winnen!
Nu maar slapen
Slapen?????quote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef Zokunen het volgende:
Bier = op, nu heb ik wijn gedronken...
Morgen Ajax zonder bier
Maar Ajax gaat winnen!
Nu maar slapen
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
zal volgende keer niet meer zoveel spuiten