Altijd, laat zien dat jij bestaat!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:55 schreef tdrone het volgende:
moet je altijd een stevige hand geven ook als je degene die je een hand schud wil laten denken dat hij meer is dan jou ( je leidinggevende bijvoorbeeld)?
Ik ben in een melige bui.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er nou aan te lachen valt, of ben ik nou niet helder?
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is toch serieus? Beantwoord die vragen eens!
Oké.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:58 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik ben in een melige bui.
[..]
Vooruit dan maar.
Wie had het over handen?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je handen?Is goed. Omg handen schudden met een toffe mod
Jammer. Mag ik de TT niet wijzigen in geslachtsdelen schudden?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic gaat over handen, vriend.
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer. Mag ik de TT niet wijzigen in geslachtsdelen schudden?
Of ben ik dan raar en vulgair enzulks?
Nee hoor. Laten we het maar bij handen houden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Zou je dat echt doen?
Hmm beetje vreemd wel..
Gelukkig. Dit doet me goed. Wanneer gaan we handen schudden?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee hoor. Laten we het maar bij handen houden.
Anders moet ik het topic ook nog naar KPD schoppen
Boh, ik kan niet wachten. Wanneer is er weer een ONZ meet?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig. Dit doet me goed. Wanneer gaan we handen schudden?
Ik weet niet en ik weet ook niet of ik daar wel tegen kan, zoveel vreemde mensen die ik niet ken op een plek. Misschien een op een meetquote:Op zondag 20 maart 2011 09:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boh, ik kan niet wachten. Wanneer is er weer een ONZ meet?
Ik doe het bijna dagelijks. (quote:Op zondag 20 maart 2011 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet en ik weet ook niet of ik daar wel tegen kan, zoveel vreemde mensen die ik niet ken op een plek. Misschien een op een meet
Vertel jouw ervaringen met handen schudden eens?
Dat diegene in jouw broekje wil.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aha oke.En inderdaad, een slappe hand schudden is ook niet alles.
Maar ik heb wel heel vaak dat mn hand helemaal fijn geknepen wordt. Wat betekent dat dan?
Ik geef vrouwen ook altijd een ferme handdruk.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik geef vrouwen ook altijd een ferme handdruk.
Ook lelijke.
Omdat ik lage standaarden heb.
Vind ik interessant.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef badtripbob het volgende:
Klink, waarom maak je een topic over handen schudden?
Bij een vrouw of man?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Wat vind je van zweethanden?
Bij een man zou ik denken : haha hij werkt hardquote:
Perfect!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind ik interessant.![]()
Lekker geslapen?
Haha wat. Ik zou juist denken dat ze een beetje nerveus ofzo zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bij een man zou ik denken : haha hij werkt hard
Bij een vrouw zou ik denken : die heeft lopen soppen.
Jij bent nooit nerveus?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha wat. Ik zou juist denken dat ze een beetje nerveus ofzo zijn.
Gelukkig heb ik er geen last van.
Balls balls balls balls balls of steel.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawel, maar zweethanden krijg ik niet.
Ik heb geen ballen?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Balls balls balls balls balls of steel.
Dat weet ik. Tenminste, dat hoop ik.quote:
Je hoeft niet te hopen hoor, ik heb ze echt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat weet ik. Tenminste, dat hoop ik.
Poezelige lange ICT vingers. Jij?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hoeft niet te hopen hoor, ik heb ze echt niet.
Wat voor vingers heb jij?
Oh dat is wel gaaf, alles boven die worstjes sowieso!quote:
Jammer. Ik ben ook gestopt met biljarten.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel gaaf, alles boven die worstjes sowieso!
Ik heb lange piano vingers. Helaas speel ik geen piano.
Ik had geen keus.quote:
Ik wilde niet stoppen met biljarten maar ik moest wel.Ik had geen keus...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben ook gestopt met biljarten.
quote:
Nee, dit is gewoon slechte humorquote:
Gatverdamme zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef Ragboer het volgende:
Lekker een hand geven met mijn vol sperma gespoten hand!
Smerig, dat kun je gewoon niet maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef Ragboer het volgende:
Lekker een hand geven met mijn vol sperma gespoten hand!
Dan kun je ze ook niet schuddenquote:
Daarom altijd handschoentjes aanquote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Smerig, dat kun je gewoon niet maken.
Ik heb echt medelijden met jou, je mist gewoon echt het plezier van handen schuddenquote:
Alleen als de pil niet word geslikt.quote:
Daar heb je voeten voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met jou, je mist gewoon echt het plezier van handen schudden
[..]
Alleen als de pil niet word geslikt.
Zonder eerst even een paar dates?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgen wie kan ik de hand schudden ?!![]()
o
altijd met jouquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgen wie kan ik de hand schudden ?!![]()
o
Oke dat mag!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:50 schreef Beach het volgende:
TS, ik wil jou wel de hand schudden denk ik.
Nu laat ik die nooit meer losquote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke dat mag!
* Klinkerbotsing schudt hand met Beach.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef JanPiraat het volgende:
ik wil beach en klinkie schudden met de hand![]()
ohnoessquote:
Alleen je hand hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef badtripbob het volgende:
TS, je mag ook wel wat van mij schudden hoor..
hoi okeequote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
hallo wat een educatief topic, nu kan ik eindelijk handen schudden. groetjes huigbrecht.
En dan knijp ik je hand heel langzaam fijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
ohnoessok, stiekem vind ik het niet erg hoor...
Meer detailsquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan knijp ik je hand heel langzaam fijn.
Dit!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
Mensen die funzig gaan doen in dit topic, opotten naar PUB jullie. Hier worden alleen serieuze handen geschud.
Ik ga wel naar KEL.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
Mensen die funzig gaan doen in dit topic, opotten naar PUB jullie. Hier worden alleen serieuze handen geschud.
Waar kijk je dan naar als je mannen een handdruk geeft?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:04 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Bij een vrouw kijk ik altijd eerst naar de tieten voordat ik een hand geef.
En dan echt zo'n vies zweterig ferme handdruk zodat ze weet dat ik helemaal opgewonden raak door haar lekkere dikke tieten.
vind ze niet zo leuk [ afbeelding ]
Naar de ogen. Oh en de neus.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar kijk je dan naar als je mannen een handdruk geeft?
Welke kleur ogen heeft je voorkeur? En een grote wat bolle neus of juist een klein wipneusje?quote:
Hangt van het gezicht af, en ik heb een voorkeur voor kleur hoor, als ze maar warmte en liefde uitstralen, ja toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke kleur ogen heeft je voorkeur? En een grote wat bolle neus of juist een klein wipneusje?
Je mondquote:
Beatlesssquote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef JanPiraat het volgende:
Oh yeah, Ill tell you something
I think you'll understand
When I say that something
I wanna shake your hand
I wanna shake your hand
I wanna shake your hand
Oh, please, say to me
You'll let me be your man
and please, say to me
You'll let me shake your hand
Now let me shake your hand
I wanna shake your hand
Bij mannen is het gewoon heel gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
gatver! homoseksualiteit! dat kan echt niet hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent 12quote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Bij mannen is het gewoon heel gewoon.
Maar bij vrouwen
[..]
gatver! homoseksualiteit! dat kan echt niet hoor.
zielepiet [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok, handen schudden allemaal lief doen enzo!
laat die schimmelhanden maar wegquote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
allemaal die handen schudden
grote handen
kleine handen
dikke handen
dunne handen
vieze handen
schimmel handen
kleine handen
strakke handen
slappe handen
gele handen
bruine handen