SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste Frontpage-nieuwsberichten:
[Upd] Spoedtop in Parijs over Libi
Libi: NAVO-top bijeen voor militaire actie
Hoe beoordeel je bronnen?
Dingen die je kunt doen om de revolutie te steunen
Libi Fototopicbronquote:Landen die militair meewerken:
- Frankrijk: Een van de drijvende krachten achter de VN-resolutie.
- Groot-Brittanni: IJverde samen met Frankrijk voor de resolutie. Levert gevechtsvliegtuigen om de no-flyzone af te kunnen dwingen.
- Noorwegen: Wil militair helpen, maar heeft nog niet bepaald hoe. 'Het sturen van vliegtuigen lijkt voor de hand liggend', aldus de minister van Defensie.
- Belgi: Stelt dat aan voorwaarden voor medewerking is voldaan. Verwachten verzoek van de NAVO om F-16's en een fregat te leveren.
- Denemarken: Bereid tot militaire steun, maar wil dit pas toezeggen na besluit in parlement.
- Zweden: Bereid tot militaire steun als de NAVO hierom vraagt. Zweden is overigens geen lid van de NAVO.
- Itali: Stelt vliegbases beschikbaar voor de gevechtsvliegtuigen en mogelijk meer.
- Spanje: Stelt vliegbases beschikbaar en zal luchtmacht en marine inzetten indien nodig.
Landen die wel meewerken, maar niet militair:
- Polen: Wil enkel logistiek ondersteunen.
- Duitsland: Onthield zich bij de VN van stemming. Overweegt radarvliegtuigen naar Afghanistan te sturen, zodat de NAVO materiaal vrij kan maken om in Libi in te zetten.
- Litouwen: Stelt een militair transportvliegtuig beschikbaar voor humanitaire hulp.
Landen die nog overwegen hoe ze mee kunnen werken:
- Verenigde Staten: tevreden met resolutie, nog geen uitspraken over hun mogelijke inzet.
- Qatar: Stelt een bijdrage te willen leveren aan internationale inspanningen om Libische burgers te beschermen. Gaf niet aan hoe.
- Nederland: Heeft nog geen hulpverzoek gehad en is afhankelijk van wat de NAVO vraagt.
Landen die niet meewerken:
- Rusland, India, China en Brazili.![]()
Onbekend volgens mij, gerucht ging dat het misschien een Guardian reporter was dacht ik, maar hier is nooit bevestiging over geweest naar mijn weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
oww dat heb ik gisteren dan gemistDit topic gaat ook zo snel. Wie zat er dan in dat vliegtuig?
Logisch toch. Amerika heeft zich nogal misdragen in Irak, dus er heerst een soort van wantrouwen tegenover een leidende rol voor de VS. Daarom doet de VS alleen raketaanvallen van schepen en geen inval met vliegtuigen zoals Frankrijk en straks de UK.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Helaas denken sommigen dat het "cooler" is dat Franrkijk of de UK de leiding neemt. Dat dat een groter risico met zich meebrengt voor zowel de Libische bevolking als de buitenlandse strijdkrachten nemen ze voor lief. Zolang Amerika maar gebashed kan worden.
[..]quote:
Even voor jou, Amerika is NIET de leider van de missies!quote:
Het is zaterdagavond, het weer is goed, de drank vloeit rijk. Mensen ga uit en leef!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef Muridae het volgende:
lol, op Libische staats tv gewoon muziek en dansende mensen...
[ afbeelding ]
Persco was vertraagd. Ze hadden journo's meegenomen om pro-Ghaddafi demo's te bekijken en die moesten weer terug gebracht worden voor de persco.quote:
H! Het is een serieuze woordvoerder, hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef Temlin het volgende:
waarom zouden we naar die Kadaffi persoon luisterenhij vertelt toch dat het niet goed is van het westen
Aldus Lagrinta die het nieuws over Libi volgt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond, het weer is goed, de drank vloeit rijk. Mensen ga uit en leef!
De Hr. Ms. Zeeleeuw is momenteel varende lees ik op de site van de marine, lastig natuurlijk om te zien waar die zijn (onderzeebotenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Watashiwa het volgende:
Doet Nederland ook wat? we hebben nog wat F16's dat weg kan...![]()
Ze hebben van die slachtpartijen van de demonstraties in Tripoli vast nog wat lijken bewaard die als bewijs kunnen dienen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef horned_reaper het volgende:
Update 21:42 Terwijl het Pentagon journalisten brieft over de Amerikaanse militaire acties in Libi, beweert de Libische staats-tv nu dat kruisvaardersvijanden ook burgerdoelen zouden bombarderen in Benghazi, Zuwarah en Misrata. Eerder vanavond claimde de Libische staats-tv al dat westerse landen burgers in Tripoli bombarderen. Van deze berichten is zeer waarschijnlijk niets waar. (Reuters)
Correct.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Even een offtopicje (heel even maar, sorry) ..
Ze bombarderen nou die static air defences. Dat deden ze ook al in irak.
Die dingen staan dan blijkbaar opgebouwd/opgesteld op allerlei plaatsen rond de steden/belangrijke punten.
Maar wij, als nederland dus, hebben dat toch helemaal niet?
Enige luchtafweer wat wij hebben zijn patriots, en dat zijn bij mijn weten rijdende afweersystemen. Dus niet statisch? Of denk ik nou verkeerd.
Met andere woorden, (natuurlijk is de kans nihil) als er morgen een squad bommenwerpers naar den haag vliegt, is onze enige verdediging de F16's uit leeuwarden en volkel? De patriots staan immers gewoon op de basis lijkt me.
Khaddafi liet gister lijken verzamelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben van die slachtpartijen van de demonstraties in Tripoli vast nog wat lijken bewaard die als bewijs kunnen dienen.
"Kan G voortaan niet gewoon met een pen schrijven? "quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef shomila het volgende:
Moet ik dit voorlezen ?
[ link | afbeelding ]
Het zijn gecordineerde missiesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Even voor jou, Amerika is NIET de leider van de missies!
Ieder land die aanvallen uitvoert is de leider over hun eigen missies!
Die zijn met een of andere helikopter allang al weggevlogen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef yavanna het volgende:
Gadaffi & zoon zijn al dagen verdacht stil.
Maar in werkelijkheid heeft hij die zelf neer geschoten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef yavanna het volgende:
Libya17Feb Libya
#Libya NFSL report #Gaddafi forces collecting bodies from #Tripoli hospitals claiming they are victims of air strikes. @ecoDanya
Wij zijn dan ook een redelijk normaal land dat geen (militaire) dictatuur heeft of een grote (levende) militaire traditie zoals de VS of het VK.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Even een offtopicje (heel even maar, sorry) ..
Ze bombarderen nou die static air defences. Dat deden ze ook al in irak.
Die dingen staan dan blijkbaar opgebouwd/opgesteld op allerlei plaatsen rond de steden/belangrijke punten.
Maar wij, als nederland dus, hebben dat toch helemaal niet?
Enige luchtafweer wat wij hebben zijn patriots, en dat zijn bij mijn weten rijdende afweersystemen. Dus niet statisch? Of denk ik nou verkeerd.
Met andere woorden, (natuurlijk is de kans nihil) als er morgen een squad bommenwerpers naar den haag vliegt, is onze enige verdediging de F16's uit leeuwarden en volkel? De patriots staan immers gewoon op de basis lijkt me.
Hoezo dat?quote:
Stelt niets voor. Hamas mannetjes die weer eens wat mortiertjes hebben afgevuurdquote:
Als dat waar is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef hmmmz het volgende:
Update 21:50 Volgens de Libische staatstelevisie is er in Libi een Frans gevechtsvliegtuig neergeschoten. Dit bericht is nog onbevestigd. (AFP)
O, okee, maar toch.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hamas-Israel: Nieuwe oorlog in aantocht?
Tja...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef yavanna het volgende:
10:46pm
AFP reports that Libyan state television reports that a French aircraft has been shot down over Libya. There is no independent confirmation of this claim yet.
twitter cultuurquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef Temlin het volgende:
Libische staats tv die meld dat een frans vliegtuig neergeschoten is.
Mensen die dat nog geloven
Lekker weer als dat waar isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef yavanna het volgende:
10:46pm
AFP reports that Libyan state television reports that a French aircraft has been shot down over Libya. There is no independent confirmation of this claim yet.
Iran had in 1995 al een kernwapen,oh nee toch niet. Nou 1996 dan, hmm weer niet, 98.99, 00, 01 02..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef aerdt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik van het conflict in Libie niet echt nerveus wordt, maar als ik de -door het conflict in Libie onopgemerkte- berichten rond Iran van de afgelopen 24 uur lees begin ik me toch een beetje meer zorgen te maken.
Iran Launches Fighter Jet Squadron: Report http://english.cri.cn/6966/2011/03/19/1461s627334.htm
Turkey intercepts Iranian plane in mysterious incident
http://uk.ibtimes.com/art(...)an-turkey-israel.htm
Israel threatens 'military action' against Iran if it disobeys sanctions on nuke programme
http://www.sify.com/news/(...)nal-ldtoujfdhaj.html
Malaysian police seize containers bound for Iran
http://www.irishtimes.com(...)8/1224292507705.html
US reminds Iran to halt any arms smuggling
http://www.sify.com/news/(...)ers-ldtuErcaijd.html
Clinton warns Iran about Persian Gulf meddlinghttp://www.newser.com/art(...)isis-with-force.html
Military action if Iran sanctions fail: Netanyahu
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE72H0M520110318
Bahrain Voices Protest Over Blatant Iranian Interference
http://bna.bh/portal/en/news/450267
Nuclear Warhead Parts Bound for Iran Seized in South Korea, Malaysia
http://hotair.com/greenro(...)outh-korea-malaysia/
Baghdad Bobquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef zoefbust het volgende:
doet me aan dit mannetje uit Irak denken
[ afbeelding ]
Nou die keek anders een stuk overtuigder van zichzelf dan deze woordvoerderquote:
Iedereen weet ondertussen wel bepaalde bronnen op waarde te schatten.quote:
Dan toch maar gewoon alles kapot schieten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de rebellen per ongeluk dit zelf gedaan hebben
Ze doen het ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef yavanna het volgende:
Blijven proberen, he
AlanFisher
Libya - this has come as Libya has announced major reforms in economic and adminsitrative context
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Letterlijk liepen de troepen toen vrijwel achter hem en hoorde je schoten oid.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Baghdad BobVertellen dat er niks aan de hand is terwijl bij wijze van spreken het gerommel van Amerikaanse tanks op de achtergrond te horen was
die is morgen doodquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slimme vraag van die Journo. Ze accepteren de resolutie maar noemen hem ook illegaal.
als de brokkenpiloot van vanmorgen in een Mirage vloog dan klopt dat bericht toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef Temlin het volgende:
Libische staats tv die meld dat een frans vliegtuig neergeschoten is.
Mensen die dat nog geloven
De held!quote:
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Ja heel interessant die screenshots.
ha ha die heeft vast avond BLO gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slimme vraag van die Journo. Ze accepteren de resolutie maar noemen hem ook illegaal.
Scrol je er lekker overheen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Ja heel interessant die screenshots.
Het gaat me niet om de berichten over kernwapens, maar meer dat de verbale oorlog tussen Iran, Israel en US de afgelopen 24 uur opgelopen is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Iran had in 1995 al een kernwapen,oh nee toch niet. Nou 1996 dan, hmm weer niet, 98.99, 00, 01 02..
Ik zeg niet dat het een garantie is dat ze het niet willen of hebben o krijgen. Maar aub zeg. Iran is niet zelfdestructief.
Nouja, nu alle aandacht is gevestigd op libi. Is het voor israel wel een prima moment om even iran preventief terug naar de middeleeuwen te helpen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Iran had in 1995 al een kernwapen,oh nee toch niet. Nou 1996 dan, hmm weer niet, 98.99, 00, 01 02..
Ik zeg niet dat het een garantie is dat ze het niet willen of hebben o krijgen. Maar aub zeg. Iran is niet zelfdestructief.
Muntje is gevallen:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef Muridae het volgende:
Libie - Journo's krijgen morgen een rondleiding om alle slachtoffers te zien.
Daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Muntje is gevallen:
Khaddafi verzamelde lijken om te laten zien dat die allemaal zijn omgekomen bij de luchtaanvallen van vanavond!
In de middeleeuwen zitten ze al met dit bewind. Maar Isral gaat Iran niet nuken, en andersom ook niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, nu alle aandacht is gevestigd op libi. Is het voor israel wel een prima moment om even iran preventief terug naar de middeleeuwen te helpen..
Lijkt me niet. Dan ben je gelijk in oorlog met de arabische liga, de VS die Israel bijspringt en je hebt een full scale oorlog in het midden-oosten denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, nu alle aandacht is gevestigd op libi. Is het voor israel wel een prima moment om even iran preventief terug naar de middeleeuwen te helpen..
En terecht. Alles hangt aan elkaar. Overheden, multinationals. Er zijn geen kleine problemen die je gesoleerd kan oplossen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef aerdt het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de berichten over kernwapens, maar meer dat de verbale oorlog tussen Iran, Israel en US de afgelopen 24 uur opgelopen is.
Wat me zenuwachtig maakt is dat met al de spanningen op het moment in deze regio, dingen zo makkelijk uit de hand kunnen lopen.
Hoeft niet. Sowieso kunnen ze gewoon vanavond wat lui neerschieten en die daar vers dumpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat zal wel te zien zijn lijkt me of niet..?
Doelde ook niet perse op nuken. Maar even de reactors aanvallen zou mogelijk zijn..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
In de middeleeuwen zitten ze al met dit bewind. Maar Isral gaat Iran niet nuken, en andersom ook niet.
Israel wil hooguit een Iraanse kernreactor uitschakelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef Breekfast het volgende:
![]()
[..]
Lijkt me niet. Dan ben je gelijk in oorlog met de arabische liga, de VS die Israel bijspringt en je hebt een full scale oorlog in het midden-oosten denk ik
En je denkt dat Iran dan niks zal doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Israel wil hooguit een Iraanse kernreactor uitschakelen.
Tuurlijk wel. Dan gaan er via Hezbollah wat raketten richting Tel Aviv.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En je denkt dat Iran dan niks zal doen?
Frankrijk valt ook alleen in bengazi aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef horned_reaper het volgende:
Update 22:00 De Franse regering ontkent de bewering van de Libische staats-tv dat in Libi een Frans gevechtsvliegtuig uit de lucht is geschoten.
Klinkt wel veel, zo precies zijn ze dus kennelijk niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
Wow 110 raketten afgevuurd! Ik dacht dat ze wel zouden vuren maar 110?!
Sterker nog .... niet gewoon 110 raketten maar 110 tomohawks! (Kosten zijn 1,4 tot 2miljoen dollar per Tomahawk)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
USA! Fuck yeah!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
het zijn vooral oude waar ze toch van af moesten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Jac0bus het volgende:
$575,000 per Tomahawk lees ik. Daar wordt een hoop geld op Libi afgevuurd dus
Ik las ca 1 miljoen per stuk. Maar een hoop oude erbij waar ze 'vanaf wouden' oid.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Jac0bus het volgende:
Ach alles voor een leuke zaterdagavond toch.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Jac0bus het volgende:
Ze hebben alleen maar de oude gebruikt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik las ca 1 miljoen per stuk. Maar een hoop oude erbij waar ze 'vanaf wouden' oid.
Waarschijnlijk heeft Gaddafi weinig luchtafweergeschut rond Benghazi.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef GasProblem het volgende:
Wel vreemd dat Frankrijk bemande vliegtuigen over Libie heeft gestuurd terwijl het luchtafweersysteem nog actief was. Hadden ze niet beter kunnen wachten tot na de Tomahawk aanvallen?
Hoe denk je dat mobiele installaties uitgeschakeld worden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef GasProblem het volgende:
Wel vreemd dat Frankrijk bemande vliegtuigen over Libie heeft gestuurd terwijl het luchtafweersysteem nog actief was. Hadden ze niet beter kunnen wachten tot na de Tomahawk aanvallen?
Amerika schiet vooral naar het westen van Libiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef GasProblem het volgende:
Stond er niet in een vorig topic een link naar een YouTube-filmpje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand al beelden van de bombardementen gevonden?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand al beelden van de bombardementen gevonden?
Pff al die twitterberichten die 15 minuten later weer bs blijken te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef shomila het volgende:
LilianeKhalil Liliane Khalil
#Libya claims to have detained a team of Al Jazeera Arabic journalists tonight.
1 minute ago
Wat laten ze zien? Meesten hier zitten namelijk AJE te kijken geloof ik.quote:
Wat is toekomstige retrokunst?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Muridae het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou nu echt een paar van deze juweeltjes bewaren.
Dit is toekomstige retro kunst die je bij Sotheby's zal zien.
Doden in een ziekenhuis / mortuarium, echt close up.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat laten ze zien? Meesten hier zitten namelijk AJE te kijken geloof ik.
quote:
Thanks. Ziet er mooi uit.quote:
Volgens die generaal gebruikten ze een mix.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar de oude gebruikt.
Mike Bodd deed hem bij Kopspijkers geniaal naquote:
ik herinner me nog een beeld waar hij buiten staat en beweert dat de amerikanen ver weg zijn, worden afgeslacht als honden maar op de achtergrond zie je de amerikaanse tanks denderen.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
ik herinner me nog een beeld waar hij buiten staat en beweert dat de amerikanen ver weg zijn, worden afgeslacht als honden maar op de achtergrond zie je de amerikaanse tanks denderen.
zeker: http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:
Eigenlijk gebeurd alles zo ongeveer vanavond / eind vd middag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
The Used
Is er veel gebeurd vanavond? Moest onverwachts weg ivm een sterfgeval
Dat laat ie toch door zn woordvoerders doen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef horned_reaper het volgende:
Gaddafi gaat zometeen een toespraak houden over de de militaire acties van de kruisvaardersvijand. Dat meldt de Libische staats-tv. (Reuters)!!!!
112 kruisraketten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
The Used
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Omdat lyricsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo associeer jij dat meteen met The Used
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
The Used
Fransen waren het zat en wilden niet nog langer wachten tot het echt te laat was ...quote:
Je moet de libische staats TV niet geloven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Wat lees ik? Er is een Franse straaljager neergehaald?
Dat claimt ome Moeamar ja, maar de Fransen missen gek genoeg geen vliegtuigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Zegt de Libische staats-tv. Frankrijk heeft al gezegd dat er geen Franse straaljager is neergehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Ja, volgens de altijd betrouwbare Libische staatstelevisie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Daar waren geruchten over, maar alle Franse vliegtuigen lijken teruggekeerd te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
schijnt fake te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Die werken niet meer sinds:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat laat ie toch door zn woordvoerders doen..
Die ze nie thebben?:')quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Besjah het volgende:
Ik hoor dat ene Ahmedijan (iran) heeft gezegd dat als de landen binnen 24 uur niet wegzijn dat hij gaat beginnen met kernkoppen?
Onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Besjah het volgende:
Ik hoor dat ene Ahmedijan (iran) heeft gezegd dat als de landen binnen 24 uur niet wegzijn dat hij gaat beginnen met kernkoppen?
Was een falerd, hij zei dat ze de oorlog aan het winnen waren, onder controle, en dan zag je daarachter amerikaanse tanks rijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Waarom post iedereen die woordvoerder van Saddam? Heb dat filmpje nooit gezien
Wat is er raar/bijzonder/grappig aan de woordvoerder?
De rekening van Lockerbie moet nog steeds vereffend worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijkbaar stond er nog steeds een rekening open hier en daar.
Omfg fuck dit soort mensen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Besjah het volgende:
Ik zeg toch ook; ik hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omfg fuck dit soort mensen.Met je bullshit
Jij kent hem echt niet!?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Woordvoeder van Saddam die beweerde dat de Amerikaanse kruisvaarders in de pan werden gehakt. Op de achtergrond rolden Abrams-tanks voorbij. Is wel op Youtube te vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Met zn aanwijsstok op die kaart terwijl het hele gebouw dreunde onder de bommenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kent hem echt niet!?
Die man was geweldig. Flink om hem gelachen tijdens die Golf oorlog.
even een link graag ,merciquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Besjah het volgende:
Jij bent 15?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Ik verwacht eerder dat ze met extra vliegtuigen terug komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat claimt ome Moeamar ja, maar de Fransen missen gek genoeg geen vliegtuig
Ja dat mis ik ook een beetje, je zou toch denken dat die opstandelingen nu loco gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand een idee op de rebellen ook oprukken? Lijkt me namelijk wel een goed idee nu.
Hmm er wordt 's nachts toch nauwelijks gevochten? Beide kanten hebben niet of nauwelijks night vision apparatuur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand een idee op de rebellen ook oprukken? Lijkt me namelijk wel een goed idee nu.
Tweede Golf oorlog.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kent hem echt niet!?
Die man was geweldig. Flink om hem gelachen tijdens die Golf oorlog.
Die zou twee uur geleden al een toespraak houden? Die komt niet meer hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef horned_reaper het volgende:
Update 22:27 De toespraak van Gaddafi wordt nu niet snel, maar later vanavond verwacht. (SkyNews)
Dat is de beste minister van informatie die ooit heeft bestaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Baghdad Bob - Mohammed Saeed Al-Sahafquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dat is de beste minister van informatie die ooit heeft bestaan
Hoe heet die kerel? Volgde de Golfoorlog wel omdat wij Koerden uit de nu KRG zijn, maar was toen 9 jaar, dus keek alleen op tv hoe Bagdad kapot gebombardeerd werd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met zn aanwijsstok op die kaart terwijl het hele gebouw dreunde onder de bommen
Dat denk ik echt jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Besjah het volgende:
[..]
Iran heeft geen kernkoppen?? LOL denk je echt..
die is een classic manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef jamesstewart het volgende:
Jaa erg laag en ook nog eens tegen de mensenrechten in.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef Lagrinta het volgende:
Menselijke schilden, ja maar voor hoe lang?
Zo gek is hij niet hoor, hij is immers al 42 jaar aan de macht in een stammen cultuur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kaddaffi is gewoon letterlijk echt gek ... hopen dat de Libirs op de grond zich kunnen hergroeperen en hun eerdere opmars kunnen herhalen / voortzetten want elke dag dat ome Moeamar aan de macht is, is er nog n te veel ...
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef jamesstewart het volgende:
Ja maar ik wil dat filmpje zien waarbij Amerikaanse tanks op de achtergrond rijden terwijl hij zegt dat ze aan het winnen zijn.
Van horen zeggen past niet bij een serieuze discussietopic in een Nieuwsforum.quote:
bestaat zo iets dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef jamesstewart het volgende:
Ja maar ik wil dat filmpje zien waarbij Amerikaanse tanks op de achtergrond rijden terwijl hij zegt dat ze aan het winnen zijn.
Dat zeggen ze hier allemaal, maar ik heb dat gemistquote:
Link?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ghadaffi zegt: Obama je blijft altijd mijn zoon.
Dat filmpje had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ghadaffi zegt: Obama je blijft altijd mijn zoon.
Het is wachten op een Libisch opvolger nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is een classic man
http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/
Het grappige in Libi is dat die woordvoerders verstandiger zijn dan Kadhafi zelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wachten op een Libisch opvolger nu.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dat is de beste minister van informatie die ooit heeft bestaan
Alleen de commandant bij Nieuwsuur weet er nog niet van.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
"Aljazeera: 'Dutch planes landed on Italy military base.'"
via Twitter
Of die dat zou melden..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Alleen de commandant bij Nieuwsuur weet er nog niet van.
Het enige verstandige van Khadaffi waren die Oekraiense verpleegdamesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het grappige in Libi is dat die woordvoerders verstandiger zijn dan Kadhafi zelf.
quote:
Net op NL2 nieuwsuur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik nog niet gezien
Als reserveonderdelen voor de VS zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
via Twitter
Zonde h, nou is zometeen je popcorn koud en zijn er nog niet eens bloederige sensatiebeelden geweest!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef jamesstewart het volgende:
En wanneer slaat Gaddafi terug?
Is echt saai als het van een kant blijft.. ik wil dat er weer eens echt gevochten word. Zo saai dit..
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef jamesstewart het volgende:
Is echt saai als het van een kant blijft.. ik wil dat er weer eens echt gevochten word. Zo saai dit..
Stank door dank eigenlijk. Krijgt Nederland die drie soldaten ongeschonden terug (waarbij Libi het volste recht had om ze vast te houden), gaat ze lekker meedoen met de bombardementen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
via Twitter
Waartegen? Ze hebben geen schepenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Neemt niet weg dat ik inderdaad ook wel gedacht had dat libi iets meer van zich af zou bijten tegen deze aanval..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |