Eigenlijk gebeurd alles zo ongeveer vanavond / eind vd middag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
The Used
Is er veel gebeurd vanavond? Moest onverwachts weg ivm een sterfgeval
Dat laat ie toch door zn woordvoerders doen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef horned_reaper het volgende:
Gaddafi gaat zometeen een toespraak houden over de de militaire acties van de kruisvaardersvijand. Dat meldt de Libische staats-tv. (Reuters)!!!!
112 kruisraketten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
The Used
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Omdat lyricsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo associeer jij dat meteen met The Used
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
The Used
Fransen waren het zat en wilden niet nog langer wachten tot het echt te laat was ...quote:
Je moet de libische staats TV niet geloven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Wat lees ik? Er is een Franse straaljager neergehaald?
Dat claimt ome Moeamar ja, maar de Fransen missen gek genoeg geen vliegtuigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Zegt de Libische staats-tv. Frankrijk heeft al gezegd dat er geen Franse straaljager is neergehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Ja, volgens de altijd betrouwbare Libische staatstelevisie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Daar waren geruchten over, maar alle Franse vliegtuigen lijken teruggekeerd te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
schijnt fake te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef kort het volgende:
Die werken niet meer sinds:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat laat ie toch door zn woordvoerders doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |